Diumenge és per anar a missa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Diumenge és per anar a missa

Entrada Autor: Storm » dt. set. 23, 2008 5:38 pm

NO COMMENT :wink:

Baix Llobregat SEGURETAT-TRÀNSIT
Els Mossos denuncien 70 conductors en un dia a les costes del Garraf

Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat), 23 set. (EFE).- Els
Mossos d'Esquadra van interposar un total de 70 denúncies per
diverses infraccions en un control de trànsit efectuat diumenge
passat a la carretera C-31, a l'altura de les costes del Garraf.
Segons que ha informat avui la policia autonòmica, dels 70
sancionats 56 eren motoristes i la resta eren conductors de
turismes.
L'objectiu d'aquest tipus de dispositius, segons fonts policials,
és evitar que es produeixin infraccions i velocitats imprudents i
reduir la sinistralitat en aquesta via, molt transitada durant el
cap de setmana.
Entre les infraccions dels motoristes figuren no haver passat la
ITV, no portar les plaques de matrícula visible, falta de
documentació, no tenir segur, fer avançaments antireglamentaris i no
portar el casc posat
, mentre que les sancions a conductors de
turismes van ser alcoholèmia positiva i per donar positiu en el
control de drogues, entre d'altres. EFE

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. set. 23, 2008 5:47 pm

Cullons, si és cert.. una altra carretera a tachar del meu mapa per lo menys en horaris, que ja se saben quins solen ser. Matins diumenge o dissabte.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 24, 2008 12:03 pm

El que passa és que per aquesta carretera acostumen a passar tots els cremats de Barcelona i rodalies camí del Pantà de Foix. I moltes vegades diuen allò de maricónelúltimo. Obviament es produeixen molts accidents. Qualsevol accident en aquesta via implica tallar-la, i aleshores es forma un embús a Bcn acollonant. L'única sol.lujció que ha trovat l'Administració Catalana per aturar tot això és ficant controls "preventius".

Jo he passat moltes vegades, m'han parat un parell de cops i mai he tingut cap problema. Clar, jo no adelanto en continua ni faig res de l'altre món. En aquesta carretera disfruto molt del paissatge i de les sortides de sol, sobretot durant l'hivern.

P.D: Veurem quan porti el escape Roads, jejejeje...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dc. set. 24, 2008 1:01 pm

a mi lo que m'ha sorprés es la diferencia de les infraccions entre cotxes i motos....

les motos ITV, matricules, documentació... infraccións amb cap perill per la vida de ningú, casc, avançaments... amb un perill relatiu i sobretot per la propia vida del motorista.

els cotxes alcoholemia i drogues, es a dir assasins en potencia.

curiós...

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. set. 24, 2008 2:47 pm

josepgts ha escrit:a mi lo que m'ha sorprés es la diferencia de les infraccions entre cotxes i motos....

les motos ITV, matricules, documentació... infraccións amb cap perill per la vida de ningú, casc, avançaments... amb un perill relatiu i sobretot per la propia vida del motorista.

els cotxes alcoholemia i drogues, es a dir assasins en potencia.

curiós...
Hola amic Josep.Tot això que demanin documentaciò i papeleo també ens convè a nosaltres.Una altra cosa és lapersecució del mon de la moto en uns altres aspectes.Jo he viscut deu anys a prop d´aquesta carretera i tela marinera.Però ja se sap sempre paguen justos per pecadors i és una pena que tu no puguis passar a pasejar per aquí sense que et parin un parell de cops :x
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. set. 25, 2008 4:26 pm

si, si no dic que no estigui bé que ho demanin, tot i que el fet de que en cotxe mai m'hagin parat només per demanar els papers, i en moto 3 cops (cap multa mai en moto) si que em fa pensar en una persecució als motoristes, però m'ha sorprés, que amb la fama de "dimonis de la carretera" dels motoristes, les infraccións siguin administratives i les dels cotxes que representa que son la gent amb seny siguin per alcoholemia i drogues.

també es veritat que passat d'alcohol amb moto no aguantes l'equilibri ni 100m, en canvi per molt passat que vagis amb el cotxe tothom s'atreveix.

suposo que tot es greu, però sigui per casos que conec on un va tranquilament i un altre begut se'l emporta per devant, o sigui perqué jo no bec, però amb el tema de l'alcohol i conducció soc molt intolerant

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dj. set. 25, 2008 7:47 pm

Jo no crec que sigui problema nostra el per que denuncien un enllaunat.

El problema el tenim aquells que demanem drets per a tothom ,mentre alguns es passen les obligacions per el forro del pebrots. Per a mi es una vergonya veure un motorista sense casc o adelantant amb continua. Si volem respecta em de respectar, i començant per nosaltres mateixos. No crec que es pugui justificar accions com aquesta. Si som motoristes, i ens estimem la moto, ho som per els drets i per les obligacions.
v.ss

Respon

Torna a “General”