Ens estem acollonint?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ens estem acollonint?
Seguint amb el fil que ha obert el company Storm respecte a que hi han molts menys mort per accident de moto, estic rumiant que potser és degut a que ara ens ho pensem a l'hora de donar gas sense manies.
Abans passaves per la teva carretera preferida i en un troç de recta llarga obries força el gas, però ara VAS ACOLLONIT pensant que a qualsevol lloc pot haver-hi un radar camuflat. :x I es clar, si ens fan foto a segons quina velocitat, adéu carnet de conduir. I avui en dia poder disposar d'un vehicle i el seu carnet pel dia a dia segurament és necessari pels 90% dels catalanas que treballem. Si et retiren el carnet..... :shock:
Llocs on abans hi havien cruïlles al marge de una carretera qualsevol, ara està tot ple de senyals de 50, i si passem com sempre hem fet, a 90-100, i ens enxampen..... :x A mi em passa que ultimament estic més pendent de mirar el comptaquilòmetres que no pas altre cosa.
Potser per por..... :roll:
Abans passaves per la teva carretera preferida i en un troç de recta llarga obries força el gas, però ara VAS ACOLLONIT pensant que a qualsevol lloc pot haver-hi un radar camuflat. :x I es clar, si ens fan foto a segons quina velocitat, adéu carnet de conduir. I avui en dia poder disposar d'un vehicle i el seu carnet pel dia a dia segurament és necessari pels 90% dels catalanas que treballem. Si et retiren el carnet..... :shock:
Llocs on abans hi havien cruïlles al marge de una carretera qualsevol, ara està tot ple de senyals de 50, i si passem com sempre hem fet, a 90-100, i ens enxampen..... :x A mi em passa que ultimament estic més pendent de mirar el comptaquilòmetres que no pas altre cosa.
Potser per por..... :roll:

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Marder
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm
Jo crec que es mes pel fet de que cada setmana veus al diari o a les noticies que un motorista s'ha matat a la carretera :? , lo dels punts ara ja fa molt temps que ho van ficar i ho han notat tant cotxes com motos desde gairebé el primer dia, pero en quant a motos no se si es una percepció meva adquirida per la demagogia de les noticies que fan caixa a base de "sucesos" i no noticies (una diferencia molt gran).
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo no crec que la gent hagui afluixat el ritme, especialment.. :roll:
el que passa es que cada vegada " la pomada " es a llocs més i més lluny - a reserves com els animals de l´àfrica - al final anirem a parar.
Jo us puc dir que la gent no afluixa- ni molt menys - el que passa es que canvien les carreteres (més tranquiles) o no ? tal com vaig poder comprovar dissabte passat.
:roll: :roll:
el que passa es que cada vegada " la pomada " es a llocs més i més lluny - a reserves com els animals de l´àfrica - al final anirem a parar.
Jo us puc dir que la gent no afluixa- ni molt menys - el que passa es que canvien les carreteres (més tranquiles) o no ? tal com vaig poder comprovar dissabte passat.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 30, 2008 12:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Què vols dir que les canvien? :shock:gs12 red ha escrit:jo no crec que la gent hagui afluixat el ritme, especialment.. :roll:
Jo us puc dir que la gent no afluixa- ni molt menys - el que passa es que canvien les carreteres. o no ? tal com vaig poder comprovar dissabte passat.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
doncs carreteretes sense trànsit i sense intromisions de cap mena. :roll: :roll: :roll: :roll: no em fagis dir cap a on.
el que passa es que la gent va tranquil.la pels llocs on hi pot haver merder.
però quan les condicions son "favorables" i tens el " dia bò "no crec que la gent vagi mirant el paissatge precisament .:roll: :roll:
També Hi ha molt animal amb moto que és carn de canó, però n´hi cada ún que xapeau... allò es saver anar amb moto!!!!!
el que passa es que la gent va tranquil.la pels llocs on hi pot haver merder.
però quan les condicions son "favorables" i tens el " dia bò "no crec que la gent vagi mirant el paissatge precisament .:roll: :roll:
També Hi ha molt animal amb moto que és carn de canó, però n´hi cada ún que xapeau... allò es saver anar amb moto!!!!!

- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Jo m’he adonat que per carreteres que abans no passava ni el “Tato”, ara passa gent enxufadissima. La gent busca reductes on poder roscar, i es clar, ara es més perillós pq aquests “reductes” son carreteres locals més estretes i amb pitjors condicions per córrer, i si no ja m’ho direu els de la Llitera.....
W’sssssssss!!!
W’sssssssss!!!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
:bow :bow :bowjb500 ha escrit:holaaa
per la meva banda, la veritat es que cada cop disfruto mes rodant tranquilament que no pas rapid, el problema es que, tot i aixo, et trobes trams amb limitacions absurdes que et podem fotre enlaire el carnet i els punts en una foto.
:evil: :evil: :evil:
v'sss
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!