10 - Numero loteria de Sort. 19 Octubre #35
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Agoca
- Presentats
- Entrades: 57
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am
- SetCincTres
- Presentats
- Entrades: 457
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
- Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
- Motorrader
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dl. set. 15, 2008 11:37 am
Diumenge, volia dir diumenge!Randy-650 ha escrit:És que dissabte hi ha alguna cosa prevista? :shock:Motorrader ha escrit:Hola com va tot?
Llastima del museu... però be, a mi el que hem fa il·lusió es coneixeus a tots!!! I fer una sortida amb tanta gent, deu ser espectacular!!!
Be, despres de parlar amb mitja familia amics i demes, demano 6 dècims de loteria, Sr. Mototurisme.
Gràcies, i fins dissabte ,vaig a llegirme les normes, que sino sempre ho faig a ultima hora!
- EX_USUARI
- Presentats
- Entrades: 30
- Membre des de: dv. ago. 01, 2008 2:35 pm
- Ubicació: El Masnou
- Motorrader
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dl. set. 15, 2008 11:37 am
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tranquil, que tots els del Vallès sortirem de l'àea de Bellaterra i anirem a buscar els del Bages per pujar tots junts cap el punt de trobada. :DJordi i Gemma ha escrit:Hola Jaume, que be que vingueu. Si vols podem quedar i anem junts cap al punt de trobada.SetCincTres ha escrit:Hola a tothom
Si us plau, nosaltres serem dos a la sortida.
numero loteria: 1
Gracies.
Fins aviat

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Sortida
Bona tarda..
Soc Jordi Ponsa de Vic, Tinc 36 anys i tinc una F650 GS.
Us vaig coneixer per un company castaller ( Sagals d'Osona), en Santi, que va fer-me molt bona propaganda... espero gaudir amb les sortides .
Sobre la sortida, m'agradaria que m'apuntessiu per comprar números de loteria, en serien 4 dècims.
Moltes gràcies i com diuen... nosaltres som els que tenim que portar la moto, no la moto a nosaltres...
Salut
Us vaig coneixer per un company castaller ( Sagals d'Osona), en Santi, que va fer-me molt bona propaganda... espero gaudir amb les sortides .
Sobre la sortida, m'agradaria que m'apuntessiu per comprar números de loteria, en serien 4 dècims.
Moltes gràcies i com diuen... nosaltres som els que tenim que portar la moto, no la moto a nosaltres...
Salut
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Sortida
Jordi Ponsa ha escrit:Bona tarda..
Salut
Benvingut Jordi, bona presentació, caldria que la posessis a l'apartat de presentacions del fòrum
Si vols, el diumenge fem una sortideta per Osona i la trobaràs al apartat de rutes i viatges.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
sort
Hola, son de Navàs (Bages), però el 50% dels caps de setmana estic a Sort (2ª residencia), el 19 hi seré des de el divendres, puc apuntar me ???al dinar + 1 dècim (tot i que ja en tinc uns quants de la Bruixa), je, je però igual aquest toca
Si pujo amb la moto F800GS, igual us espero a Tremp, per fer un tros i a la tornada
Si pujo amb la moto F800GS, igual us espero a Tremp, per fer un tros i a la tornada
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
- Agoca
- Presentats
- Entrades: 57
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am
Hola Jaume i MªAngels amb el temps que feia que nosaltres no veniem, ja ens extranyave de que no estiguerau apuntats, per pugue fe la ruta juns, ja quedarem amb el Jordi i la Genma, i podriem queda al mateix puesto de sempre, ok. una abrassada ens veiemSetCincTres ha escrit:Hola a tothom
Si us plau, nosaltres serem dos a la sortida.
numero loteria: 1
Gracies.
Fins aviat
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT
- EX_USUARI
- Presentats
- Entrades: 30
- Membre des de: dv. ago. 01, 2008 2:35 pm
- Ubicació: El Masnou
- Pere/Juani