Algú hem podria donar un cop de mà? algú te vist en algun centre comercial o tenda especialitzada alguna llum com aquesta?.
Aquesta és una BACK STOP 2, però no cal que sigue de la mateixa marca només les característiques.

Gràcies.
V'sss
Moderador: Airald
Gràcies Ramon.James Bond ha escrit:Joan, ho pots mirar en qualsevol botiga de accessoris d'automòbil, allà segur que en trobaràs o te'ls podran trobar. M'ho varen dir els de la ITV![]()
També li pots demanar al propietari de la Pan € d'aquesta foto que poses a on els ha comprat :twisted:
Vssssssss
007
Doncs els de la ITV et van enganyar com un xinès, penso. :lol: Jo mai he vist els llums aquests en botigues especialitzades, i de fet el que tinc jo el vaig trovar a un Eroski fa 3 anys, i perquè m'ho van dir que n'hi havien. A Bcn ciutat hi havia un Eroski que enb tenia 8 i s 8 s'els va quedar el FDVILL per encàrrec dels companys.James Bond ha escrit:Joan, ho pots mirar en qualsevol botiga de accessoris d'automòbil, allà segur que en trobaràs o te'ls podran trobar. M'ho varen dir els de la ITV![]()
.................