Consulta popular
Moderador: Airald
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Consulta popular
Bona nit! Una part important dels membres d'Hijpanitat S.C.I. està actualment reunida. Ens ha costat molts esforços, ara, actualment son les 2.07h. de la matinada, i entre altres decisions d'importància extrema i necessària, hem decidit augmentar o col·laborar en el nivell d'enquestes i estudi, per a l'evolució del grup.
Tot això ha estat mentre valoràvem els aires que ens han costat tants esforços recollir, i com més endavant mostrarem i compartirem com ho hem anat fent fins ara.
Bé, la conclusió i la pregunta necessària per a les pertinents conclusions és la següent: preguem que per al vostre bé les contesteu sincerament (o certament si he participat en buidatge sistemàtic):
Hijpanitat us desitja bons aires.
Tot això ha estat mentre valoràvem els aires que ens han costat tants esforços recollir, i com més endavant mostrarem i compartirem com ho hem anat fent fins ara.
Bé, la conclusió i la pregunta necessària per a les pertinents conclusions és la següent: preguem que per al vostre bé les contesteu sincerament (o certament si he participat en buidatge sistemàtic):
Hijpanitat us desitja bons aires.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Prefereixo deixar d'escoltar-vos :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo, no soc gaire parlador. Dit això sembla que per mi seria més sencill dir deixar de parlar, però seré agoserat, i tot i que deixar una de les quatre coses ja és prou fotut, hem mullaré.
Mai de la vida deixaria de escoltar.
Podria parlar menys, però hem nego a no puguer dir el meu paré, sobre les coses que m'he importen.
Com que a la vida de motarra hi he arrivat molt tard, vull disfrutar tots els dies que pugui damunt de la moto, sol o amb la meva parella.
I definitivament i encara que hem dolgi molt aquesta decisió. Tinc 51 anys, això vol dir que he viscut la meitat de la vida (suposant que arrivi al 100) quants anys hem queda de gaudir del sexe, amb qualitat? ep...això no vol dir que un ja no estigui actiu eh!!!!
Hem sembla que hem decantaré per aquesta última opció.
Ho no.
:twisted: :twisted:
He escrit això, perqué suposo que aquesta enquesta no és oficial (com que no la fet el Randy) i no és vinculant
V'sssss
Mai de la vida deixaria de escoltar.
Podria parlar menys, però hem nego a no puguer dir el meu paré, sobre les coses que m'he importen.
Com que a la vida de motarra hi he arrivat molt tard, vull disfrutar tots els dies que pugui damunt de la moto, sol o amb la meva parella.
I definitivament i encara que hem dolgi molt aquesta decisió. Tinc 51 anys, això vol dir que he viscut la meitat de la vida (suposant que arrivi al 100) quants anys hem queda de gaudir del sexe, amb qualitat? ep...això no vol dir que un ja no estigui actiu eh!!!!
Hem sembla que hem decantaré per aquesta última opció.
Ho no.
:twisted: :twisted:
He escrit això, perqué suposo que aquesta enquesta no és oficial (com que no la fet el Randy) i no és vinculant
V'sssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per saber parlar primer s'ha de saber escoltar, i avui en dia mooolta gent no sap escoltar; potser pel estrès, potser per problemes personals, potser per les presses, etc. Abans sí que la gent escoltava, però avui en dia costa trovar algú que t'escolti. :?
Deixar d'anar en moto? Pots deixar-hi d'anar quan tens certa edad, però la qual cosa no implica que en tinguis una al garatge de casa per mirar-la, netejar-la, engegar-la, donar gas, etc. El pare d'un amic meu, amb el qual vem estar 10 anys sortint en moto, quan amb 70 anys ja no podia anar en moto (i en tenia 3 a casa) feia això. Fins i tot una me la regalava, perquè sabia que jo la faria servir. Però no la vaig voler. :oops:
Prescindir del sexe? Home.....diuen que hi ha sexe sense amor, però no amor sense sexe. I si estàs enamorat d'algú, obviament hi ha sexe, no? :lol:
Resum: jo prescindiria de parlar. Moltes vegades va bé quedar-se calladet, la veritat. :P
Deixar d'anar en moto? Pots deixar-hi d'anar quan tens certa edad, però la qual cosa no implica que en tinguis una al garatge de casa per mirar-la, netejar-la, engegar-la, donar gas, etc. El pare d'un amic meu, amb el qual vem estar 10 anys sortint en moto, quan amb 70 anys ja no podia anar en moto (i en tenia 3 a casa) feia això. Fins i tot una me la regalava, perquè sabia que jo la faria servir. Però no la vaig voler. :oops:
Prescindir del sexe? Home.....diuen que hi ha sexe sense amor, però no amor sense sexe. I si estàs enamorat d'algú, obviament hi ha sexe, no? :lol:
Resum: jo prescindiria de parlar. Moltes vegades va bé quedar-se calladet, la veritat. :P

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo ho tinc força clar ara, de les quatre coses que proposseu sen's dubta escolliria la d'escoltar.
De les altres tres en aquests moments en seria molt dificil prescindir-ne. :roll:
Si a més a més en tingués d'escollir una altre, ara mateix seria la de parlar.
I si a més a més en tingués d'escollir una altre...buuuuuuuuuff...aquí si que necesitaría més temps per no equivocar-me.
De totes formes serien les decisions que prendría ARA I AQUÍ, qui sap les de DEMÀ A ALLÀ ???? :roll:
Realment aquesta enquesta al no ser OFICIAL :D, com molt bé diu en JoanF, no es vinculant.
Salut.
De les altres tres en aquests moments en seria molt dificil prescindir-ne. :roll:
Si a més a més en tingués d'escollir una altre, ara mateix seria la de parlar.
I si a més a més en tingués d'escollir una altre...buuuuuuuuuff...aquí si que necesitaría més temps per no equivocar-me.
De totes formes serien les decisions que prendría ARA I AQUÍ, qui sap les de DEMÀ A ALLÀ ???? :roll:
Realment aquesta enquesta al no ser OFICIAL :D, com molt bé diu en JoanF, no es vinculant.
Salut.
Salut i kilómetres
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Jo he votat que prescindiría de parlar.
Parteixo del pressuposat que sòc un ignorant. Bé, partint des d'aquest punt, penso que la única manera d'aprendre de cada persona amb qui em trobo a la vida és escoltant-la: escoltar a totes i cadascuna de les persones que conec, he conegut i coneixerè és la base per adquirir sabiduría, encara que sigui una mica. I com que jo no en soc gaire "parlanchín", doncs m'és més fàcil.
Anar en moto és la meva passió des que tenía coneixement i vaig veure la primera moto devant meu. Ara que en tinc la meva propia moto crec que ja no podría prescindir-ne de la sensació de circular i moure'm a sobre.
Quan al sexe, ni em plantejo la vida sense.
Parteixo del pressuposat que sòc un ignorant. Bé, partint des d'aquest punt, penso que la única manera d'aprendre de cada persona amb qui em trobo a la vida és escoltant-la: escoltar a totes i cadascuna de les persones que conec, he conegut i coneixerè és la base per adquirir sabiduría, encara que sigui una mica. I com que jo no en soc gaire "parlanchín", doncs m'és més fàcil.
Anar en moto és la meva passió des que tenía coneixement i vaig veure la primera moto devant meu. Ara que en tinc la meva propia moto crec que ja no podría prescindir-ne de la sensació de circular i moure'm a sobre.
Quan al sexe, ni em plantejo la vida sense.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental