FOTO DUCATI OFICIAL
Moderador: Airald
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Xurrumeka
- Presentats
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Bé, la moto maca és... tot i que una mica minimalista! Qualsevol dia ens ensenyaran la maneta del fre i diran que és a nova versió del 2021... :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Bé, la moto maca és... tot i que una mica minimalista! Qualsevol dia ens ensenyaran la maneta del fre i diran que és a nova versió del 2021... :twisted: :twisted: :twisted:
ARBE ha escrit:no, a mí em sembla més una impala " tuneá " :P :P :P
El què... la Impala??Xurrumeka ha escrit:pos se l'han kurrat!!!!!!!!!!!!!
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Xurrumeku
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
jo no hi entenc gaire, però jo veig la monster de tota la vida, però amb els escapaments horrorosos que s'han posat de moda, igual tecnologicament hi ha molts canvis, però esteticament em poses aquesta i una dels 90 i la diferencia son els escapaments, però es normal, ducati va fer el millor xasis del mon, que encara ningú ha superat, osigui que perqué canviar? i ja dic, al que ha posat de moda els escapaments trompeta aquests, se li podien haber caigut les mans el dia que se li van acudir
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Xurrumeku
- Presentats
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
que vols dir que les ducati son motos de nena?? tipus com quan era jove que tots teniem la hurricane, o la DT, o la puch condor i les nenes totes volien la honda PX (versió nena de la derbi variant) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Xurrumeka ha escrit:em sap greu James, però les tíes som de DUCATI!!!!!!!!!!!
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
- Xurrumeka
- Presentats
Josep!!!! has sentit a parlar de la teoria de la evolució?????? pos és com tot, abans era Honda i ara és DUCATI!!!!!! :Saltantjosepgts ha escrit:que vols dir que les ducati son motos de nena?? tipus com quan era jove que tots teniem la hurricane, o la DT, o la puch condor i les nenes totes volien la honda PX (versió nena de la derbi variant) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Xurrumeka ha escrit:em sap greu James, però les tíes som de DUCATI!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Jo crec que les Ducati no es miren com les altres motos, pel fet de ser Ducati ja tenen una certa aurea, no es valoren racionalment 100%, la marca porta implícit un component emocional que de vegades supera cap raó, per a mí el cas extrem d'això és Harley Davidson.
He de reconéixer que les Ducati no m'han dit mai res, i que en general, el tema made in Italy em dona una miqueta de repelús (excepte els ferrari :roll: ).
Però arran de surtir amb els 'mekus' també he de reconéixer que me les miro diferent, em començen a caure d'una altra manera (les ducati :lol: ).
He de reconéixer que les Ducati no m'han dit mai res, i que en general, el tema made in Italy em dona una miqueta de repelús (excepte els ferrari :roll: ).
Però arran de surtir amb els 'mekus' també he de reconéixer que me les miro diferent, em començen a caure d'una altra manera (les ducati :lol: ).
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant