Motoclimbing day
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Motoclimbing day
Ep Masters!!!, No sé si aquest es el millor lloc on penjar aquest missatge, si no ja teniu una feina extra senyors administradors :roll: :arrow: .
Al tema:
Em consta que per aquí hi som uns quants del sindicat de la corda i els peus de gat. L’altre dia li hi donava voltes. :idea: –Que us semblaria muntar una sortideta amb moto combinada amb una mica d’escalada? Us fa el pes?
Ja direu quelcom........... :jump
W’ssssssss!!!!
Al tema:
Em consta que per aquí hi som uns quants del sindicat de la corda i els peus de gat. L’altre dia li hi donava voltes. :idea: –Que us semblaria muntar una sortideta amb moto combinada amb una mica d’escalada? Us fa el pes?
Ja direu quelcom........... :jump
W’ssssssss!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
aqui un altre de la penya dels gats, corda i magensio jejeje
per mi, quant volgueu, pero penseu que el meu nivell es baixet, tirant a baixisim i a sobre porto 2 mesos lesionat.... osigui, res de fer 7a+ abans d'esmorçar, i despres... encara menys :lol:
els que no en sapigueu, cap problema, hi ha zones molt facils i divertides per aprendre
v'sss
per mi, quant volgueu, pero penseu que el meu nivell es baixet, tirant a baixisim i a sobre porto 2 mesos lesionat.... osigui, res de fer 7a+ abans d'esmorçar, i despres... encara menys :lol:
els que no en sapigueu, cap problema, hi ha zones molt facils i divertides per aprendre
v'sss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Oooooooostres quin exit tu, uauuuuuuuuuuuu!!!!!! :jumpjb500 ha escrit:holaaa
v'sss
Wenu de moment ja hi ha un valent, no m'esperava menys de tu JB500. Si som dos, al menys ja podem assegurar-nos hehehe.
:idea: Planning: Rutilla matinal, esmorzar ,curvetes, trepada, curvetes i cap a casa. -Original eh? 8) :b9
Algú més? El que diu en JB500 es cert, hi ha llocs que per fer els primers "pinitos" estan molt be.
W’ssssssss!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
holaaa
a la zona del maresme hi han llocs per iniciarse que poden estar be i que hi pica el solet, estic pensant en banyadores, a cabrera de mar
http://jb500.blogspot.com/2007/07/booouuuummmm.html
el tema de les dates... aixo ja es mes complicat, proposeu i ja mirare d'adaptar me
v'sss
pd
si algu vol, es pot tramitar una llicencia per un dia a la feec, per si algu es trenca coll i barres, que el vinguin a recollir
a la zona del maresme hi han llocs per iniciarse que poden estar be i que hi pica el solet, estic pensant en banyadores, a cabrera de mar
http://jb500.blogspot.com/2007/07/booouuuummmm.html
el tema de les dates... aixo ja es mes complicat, proposeu i ja mirare d'adaptar me
v'sss
pd
si algu vol, es pot tramitar una llicencia per un dia a la feec, per si algu es trenca coll i barres, que el vinguin a recollir
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Ostres Randy, aquestes fotos son com a minim dels 80's!!!!!! però aquestes coses no s'obliden!
Banya...............qué? a siiiiiiiiiiii !!! em sona hehehe..............
http://groups.msn.com/mototurismoviajar ... 8824418124
Es un bon lloc, si no també tenim a Garraf la Penya Ginesta, però alló sempre es a petar de gent. Jo en principi fins que no arribi la neu tinc disponibles tots els Weekends, JB500 propossa tu dates millor que veig que ho tens més liat.
W'ssssssss!!!!
Banya...............qué? a siiiiiiiiiiii !!! em sona hehehe..............
http://groups.msn.com/mototurismoviajar ... 8824418124
Es un bon lloc, si no també tenim a Garraf la Penya Ginesta, però alló sempre es a petar de gent. Jo en principi fins que no arribi la neu tinc disponibles tots els Weekends, JB500 propossa tu dates millor que veig que ho tens més liat.
W'ssssssss!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
I no voldria donar-vos un disgust!! :oops:
:? :? :?
A riure no ho se, a fer riure mes segur, pero el mes probable es que fes plorar!!!ZAXMOTORRADER ha escrit:Sempre podrieu venir a mirar o fins hi tot a provar i si no a riure........Steelman ha escrit:Pinta be la cosa, llastima que no sapiga escalar :(
W'ssssssss
I no voldria donar-vos un disgust!! :oops:
:? :? :?
Sort,
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Jo crec que "La Rambla" de Siurana seria una bona alternativa. De fet penso que per escalfar nosaltres i per els que vulguin tenir un primer contacte amb la roca es una bona opció. :b9
De moment ja poden anar practicant les esbufegades del Chris Sharma.....
W'sssss!
(conyes de banda , el video es espectacular...........)
De moment ja poden anar practicant les esbufegades del Chris Sharma.....
W'sssss!
(conyes de banda , el video es espectacular...........)
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
home, vols dir que vindra algu amb aquests videos??? :lol:
els esbufecs no dubto que els imitarem perfectament, la resta.... la cosa esta mu mala
per cert, si la fem a l'estiu, podm anar al pontàs :D
<object><param></param><param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
continuo mirant l'agenda... :? pero no hi ha manera
v'sss
els esbufecs no dubto que els imitarem perfectament, la resta.... la cosa esta mu mala
<object><param></param><param></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
v'sss
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Es que com he vist que la proposta ha tingut tanta acollida, doncs he ficat el video d'una via facilota pq la gent s'animi. :b9jb500 ha escrit:home, vols dir que vindra algu amb aquests videos??? :lol:
els esbufecs no dubto que els imitarem perfectament, la resta.... la cosa esta mu mala![]()
v'sss
Homeeeeeee i lo de Sa Pontàs, podria estar be. Sortim divendres vespre amb el ferry dissabte fem Psychoblock i per diumenge nit ja som a casa...
(somiar es de franc) :lol:
Per cert ,tinc a casa el video sencer i no vegis com els deixen les medusses quan van a parar a l'aigua........... quasi que això del PsychoBlock pos va a ser que un servidor no. Cordeta, parabolts i de tant en tant alguna viota de fisus i friends, però sempre lligat.
Fot-li hi canya a la agenda! W'sssssssss.