Intermot Colònia 2008

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Intermot Colònia 2008

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 07, 2008 11:45 am

Demà obren les portes al Saló Intermot de Colònia. Apart de les noves BMW K 1300 que ha ficat en Steelman, tenim aquesta:

Aprilia Shiver GT:

Imatge

Diuen que Honda ha agafat un stand enorme, molt més gran que la competència. :shock: Tindrà alguna novetat important apart de les RR??? :shock:

Estarem atents a la web de Intermot :wink:

http://www.intermot-cologne.com/thefair/
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Intermot Colònia 2008

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 07, 2008 9:32 pm

Randy-650 ha escrit: Diuen que Honda ha agafat un stand enorme, molt més gran que la competència. :shock: Tindrà alguna novetat important apart de les RR??? :shock:
Com a la millor marca de motos Honda a de donar imatge.

Tinc entès que en l'estand de Suzuki, les V'stroms les posaran per la part del darrera, ben amagadetes. :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. oct. 07, 2008 10:23 pm

Bones!!!

Doncs és ben maca aquesta Aprilia. A l'estil de la TDM, potser?? Un entremig entre Supermotard i Naked, però amb postura més còmoda. Bé, esperarem a les novetats... a veure quins models minimalistes s'inventen ara... :twisted: :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Intermot Colònia 2008

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. oct. 07, 2008 10:43 pm

James Bond ha escrit:Tinc entès que en l'estand de Suzuki, les V'stroms les posaran per la part del darrera, ben amagadetes. :twisted: :twisted: :twisted: Vssssss007
Apreciat Sr. Bond, em plau comunicar-l'hi que tenim a la seva disposició la Vstrom que ens havia encarregat, tant mateix volem fer-l'hi saber que la "moto" que ens volia donar d'entrada, aquella pan, no cal que la porti, no ens en donarien res i no tenim lloc al concessionari.

Atentament, Suzuki.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 08, 2008 12:22 am

Doncs ja han sortit les novetats Honda.

Después de la primera presentación de los modelos Honda 2009 en Septiembre, Honda sorprende de nuevo con la presentación en Intermot de la atractiva CBF125. Combinando la estética esbelta, las prestaciones deportivas y la gran manejabilidad de las máquinas naked con todas las ventajas de la tecnología de 125cc, la CBF125 es sin duda una joya que se hará querer. También, como centro de atención en el Salón de la Motocicleta, se expondrán por primera vez la CBR600RR y la CBR1000RR Fireblade con ABS Combinado, ya presentadas en septiembre.
Los modelos que constituyen el segundo lote 2009 son se incluye a continuación, y se puede disfrutar admirándolos aquí.

http://www.honda-montesa.com/modelos/20 ... index.html

........... :shock:

Ja ta??????????????

Haurem d'esperar a Tokyo. :(

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 08, 2008 11:14 am

Kymco Myroad 700:

Imatge

La marca taiwanesa Kymco también estuvo presente en Intermot, y lo hizo con muchas novedades. En su stand se pudo ver la Quannon Naked 125, sin duda una rival para la vecina del cercano stand de Honda, la CBF125. Otro de los modelos que se veían en Intermot como primicia era la scooter Movie S 125, una práctica moto de aspecto juvenil y clara insiración deportiva.

La estrella de Kymco sin duda fue la Myroad 700, la maxiscooter con motor bicilíndrico de 55 caballos que pretende hacerle daño en ventas a las maxiscooters japonesas. La Myroad tiene todo lo que hay que tener para triunfar, ya que será el primer scooter de 700 con amortiguación electrónica que permitirá regular la firmeza del tren trasero en tres posiciones desde el puesto de conducción, tanto en parado como en marcha.

Otro “gadget” exclusivo es su sistema de arranque sin llave (keyless), en combinación con un dispositivo codificado. La electrónica incluye un sistema RFDI que actúa también como antirrobo electrónico, y sensor de presión de los neumáticos.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. oct. 08, 2008 12:57 pm

Randy-650 ha escrit:Doncs ja han sortit les novetats Honda.

Después de la primera presentación de los modelos Honda 2009 en Septiembre, Honda sorprende de nuevo con la presentación en Intermot de la atractiva CBF125. Combinando la estética esbelta, las prestaciones deportivas y la gran manejabilidad de las máquinas naked con todas las ventajas de la tecnología de 125cc, la CBF125 es sin duda una joya que se hará querer. También, como centro de atención en el Salón de la Motocicleta, se expondrán por primera vez la CBR600RR y la CBR1000RR Fireblade con ABS Combinado, ya presentadas en septiembre.
Los modelos que constituyen el segundo lote 2009 son se incluye a continuación, y se puede disfrutar admirándolos aquí.

http://www.honda-montesa.com/modelos/20 ... index.html

........... :shock:

Ja ta??????????????

Haurem d'esperar a Tokyo. :(

si, si noi.... quina má de Novetats a Cal Honda....buffff !!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. oct. 08, 2008 6:02 pm

Molt bones,

Doncs Aprilia presenta la ja coneguda Dorsoduro 750 però ara amb ABS.

A mi m'encanta:

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 08, 2008 6:50 pm

No es una gran novetat...pero aquesta tarda he estat amb aquesta moto

Imatge
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 09, 2008 9:39 am

Aquella mena d´espardenya amb rodes????????????......

Va de retro !!!!!

però que li veieu a aquesta "moto" ?????

Ay, si Mr. Soichiro Honda aixequés el cap..... :oops: :oops:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 10, 2008 11:54 am

Honda está de celebraciones. A los sesenta años de su creación, añadimos el medio siglo que hace que participa en carreras y los treinta años de la creación de su primer motor V4 con pistones ovales. Precisamente esa configuración de motor es el alma máter del prototipo que os traigo a continuación, mostrado en el Intermot de Colonia.

Su nombre es “New Beginnings”, toda una declaración de intenciones. Honda ya ropió esquemas con su modelo DN-01, y el asunto toma carácter serio cuando los directivos no descartan su intención de llevarla a la producción. Lo único que se ha podido saber por parte de los japoneses es que ahora su dirección de trabajo consistirá en aumentar la relación hombre-máquina y que la imagen y apariencia de sus modelos despierten más emociones.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ImatgeImatge
ImatgeImatge

Com bé ha dit el company gs12 red, Ay, si Mr. Soichiro Honda aixequés el cap.....

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 10, 2008 10:11 pm

Holaaaaa,
Randy-650 ha escrit:Honda está de celebraciones. A los sesenta años de su creación, añadimos el medio siglo que hace que participa en carreras y los treinta años de la creación de su primer motor V4 con pistones ovales. Precisamente esa configuración de motor es el alma máter del prototipo que os traigo a continuación, mostrado en el Intermot de Colonia.

Su nombre es “New Beginnings”, toda una declaración de intenciones. Honda ya ropió esquemas con su modelo DN-01, y el asunto toma carácter serio cuando los directivos no descartan su intención de llevarla a la producción. Lo único que se ha podido saber por parte de los japoneses es que ahora su dirección de trabajo consistirá en aumentar la relación hombre-máquina y que la imagen y apariencia de sus modelos despierten más emociones.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ImatgeImatge
ImatgeImatge

Com bé ha dit el company gs12 red, Ay, si Mr. Soichiro Honda aixequés el cap.....

Ja se que soc un "garrulo" dels grans, no cal que m'ho digueu vosaltres, ja ho se jo per endavant, però...
NO VEIG QUINA ES LA SUPERFICIE DE RODAMENT DEL SUPOSATS PNEUMATICS, SI ES QUE EN O¡PORTA!!!

Potser funciona per levitació???

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 10, 2008 11:30 pm

de garrulo res !!!!!! es que jo tampoc veig aixó de la roda de davant...... :? :? si es dediquen a fer maquetes , al menys que les facin bé, no ???? :shock:

pero que fan els de Honda ?????? sembla que hagin plegat el negoci i nomès facin acte de presència.

On son els nous models ( familia CB / R a part ) ????
es que ja no fan ni "reestilings", la veritat no ho entenc.
potser son masses anys ja ( CBR 1100 XX1997 - Varadero2000 - Pan€2002-
VFR 2002- VTR 1997 - la Transalp coixa d´una pota etc. )

On és aquella Honda que ens alegrava la vista cada any al menys amb 3 models nous cada any ????

On és aquella Honda capdavantera en tecnologia ?????

On és aquella Honda que model que treia al mercat, model que pasava directament a ser una legenda.????

On és aquella Honda que movia un dit i totes les altres marques tremolaven ???

On és aquella Honda amb supremacia total a la competició ?????

On és quella Honda campiona de matriculacions europees i ara en prou feines arriva a .... Alemania 3ª i superada per molt per Suzuki i BMW.....

3ª a França, darrera Yamaha i Suzuki ??

etc etc.

Quo Vadis Honda ????
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 10, 2008 11:54 pm

Holaaaaa,
gs12 red ha escrit: On és aquella Honda capdavantera en tecnologia ?????
[/b]
Be, segons les fotos aquesta part potser no s'ha perdut!! Potser es que no ho enetenem prou??

gs12 red ha escrit: Quo Vadis Honda ????
Aixo no ho hauries d'haver escrit, com ho vegi el Siono 1000 ja hi serem!!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Respon

Torna a “General”