BOTIGUETA MOTOTURISME

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 09, 2008 1:03 pm

Steelman ha escrit:
Sagal ha escrit:jo trobo a faltar molts xalecos de mototurisme, els tenim que lluir i portar a les sortides, és una de les peçes les quals penso ens fan més publicitat.
Estem mirant tot aquest tema.
Entre la feina laboral i les feina d´organtizar les sortides i tal...no ens queda temps :(

Pero estem treballant ;)
Jordi, no és com a critica, eh, ja em coneixes, intento animar la gent que es posi el xaleco, tinc molt clar la feina que teniu i us la valoro molt, i ja saps que si em alguna cosa puc..... estic a punt.
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 09, 2008 1:05 pm

Sagal ha escrit:
Steelman ha escrit:
Sagal ha escrit:jo trobo a faltar molts xalecos de mototurisme, els tenim que lluir i portar a les sortides, és una de les peçes les quals penso ens fan més publicitat.
Estem mirant tot aquest tema.
Entre la feina laboral i les feina d´organtizar les sortides i tal...no ens queda temps :(

Pero estem treballant ;)
Jordi, no és com a critica, eh, ja em coneixes, intento animar la gent que es posi el xaleco, tinc molt clar la feina que teniu i us la valoro molt, i ja saps que si em alguna cosa puc..... estic a punt.
Ei ja ho se!! (disculpa si ha semblat q´t´ho digues aixi)
Nomes es que nosaltres tb tenim moltes ganes de tirar aquestes cosetes endavant i tal pero avegades la feina ,familia,...no ens deix temps suficient per arribar a tot arreu.
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 09, 2008 1:34 pm

Steelman ha escrit:
Sagal ha escrit:
Steelman ha escrit: Estem mirant tot aquest tema.

Pero estem treballant ;)
Ei ja ho se!! (disculpa si ha semblat q´t´ho digues aixi)
Nomes es que nosaltres tb tenim moltes ganes de tirar aquestes cosetes endavant i tal pero avegades la feina ,familia,...no ens deix temps suficient per arribar a tot arreu.
No tranquil que ja saps que t'entenc i no m'ho he pas agafat malament, ja no més faltaria, aquesta Natalia no et deixa temps, oi? aiai no deixan viure. Estigues molt tranquil, que part meva estic molt bé aqui i molt content.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “General”