Punys calefectables... que opineu?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 09, 2008 10:27 am

Miquelietor passa d'Honda et cobraran el no escrit per uns que funcionen igual que els de Unikamotos.

I t´els poden instalar en qualsevol taller (inclos honda ( honda fabregas no?))
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 09, 2008 10:30 am

carlosGT ha escrit:Dons jo amb aquest guants Dainesse i els punys ja pot fer fred que vaig la mar de be, ep comprovat el hivern passat a temperatures molt molt baixas, son una mica emprenyadors de posar i treure perque tenen una mena de doble guant interior pero ban de conya, els millors guants que tingut mai, i els punys de la meua moto caso que cremen, tambe e de dir que jo sempre tinc las mans calentes

Imatge

Donc fé del que diu en CarlosGT , amb aquests guants, els punys ( BMW ) :twisted: i els protectors de mans de la Gs---> quasi calor :roll: :roll:
Imatge

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. oct. 09, 2008 2:29 pm

jo vaig comprar els punys conjuntament amb l'arbe el dessembre passat, i si he de dir la veritat no he notat cap diferencia amb quan no els tenia, igual si els instalem es nota una mica més, però de moment tenint-los a un racó del parking no escalfen gaire... i això que son els bons, perque varem comprar els baratos de unikamotos, però com no en tenien ens van enviar els més bons però al mateix preu.

en resum, diuen que es important que siguin de 360º en lloc dels de 180º, que tinguin posicions... però jo crec que perque facin algo lo més important es instal·lar-los...

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 09, 2008 9:33 pm

josepgts ha escrit:jo vaig comprar els punys conjuntament amb l'arbe el dessembre passat, i si he de dir la veritat no he notat cap diferencia amb quan no els tenia, igual si els instalem es nota una mica més, però de moment tenint-los a un racó del parking no escalfen gaire... i això que son els bons, perque varem comprar els baratos de unikamotos, però com no en tenien ens van enviar els més bons però al mateix preu.

en resum, diuen que es important que siguin de 360º en lloc dels de 180º, que tinguin posicions... però jo crec que perque facin algo lo més important es instal·lar-los...
No hi havia pensat amb això...
el proper viatge a l'ivern abans de marxar de casa posaré en un calaix tota mena d'estris per la fred, a veure si funciona a la distància. :D :D :D
Salut i kilómetres

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 09, 2008 9:36 pm

josepgts ha escrit:jo vaig comprar els punys conjuntament amb l'arbe el dessembre passat, i si he de dir la veritat no he notat cap diferencia amb quan no els tenia, igual si els instalem es nota una mica més, però de moment tenint-los a un racó del parking no escalfen gaire... i això que son els bons, perque varem comprar els baratos de unikamotos, però com no en tenien ens van enviar els més bons però al mateix preu.

Jo crec que val més un de 180 a la ma que un de 360 volant
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 09, 2008 10:13 pm

Holaaaaa,

Jo no tinc massa experiencia amb fer rutes gelades, com d'altres elements que corren per aqui, tampoc soc massa fredolic, però m'agrada anar ben calentet.

L'any passat vaig sortir de casa a 0º, en arribar a Reus (10 kms) ja estava a -3º, a Montblanc vaig arribar a -6º (30 kms mes), i ja no va canviar la temperatura fins arribar a Tamarite de Litera (120 kms mes).

Amb uns guants com els que diu el CarlosGT i el punys calefactables vaig començar a tenir fred a les puntes dels dits a l'alçada de Lleida.

A menys que tinguis intenció de fer rutes molt llarges per zones molt fredes, la solució mes comode son els punys instalats, no com els del Josepgts. El pas seguent ja serien les manoples si encara tens fred, però la comoditat dels punys es molt i molt interessant.

:? :? :?
Sort,

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dg. oct. 12, 2008 1:29 pm

Tot i que soc nou en aquest forum :oops: (ja he pasat per presentacions) :roll: tinc una mica d´experiencia en rodar en moto a l´hivern i et puc dir que jo vaig provar els punys termics ara fara uns 15 anys (renoi com passa el temps) :( desde llavors e tingut 5 motos i a TOTES l´hi he posat els punys termics.

Per mi es un accessori INDISPENSABLE per circular a l´hivern. :shock:

Ara codueïxo una V STROM 650 i porto montats uns OXFORD que van força be. :D
Rodar en moto es lo meu

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. oct. 12, 2008 7:07 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,

.

L'any passat vaig sortir de casa a 0º, en arribar a Reus (10 kms) ja estava a -3º, a Montblanc vaig arribar a -6º (30 kms mes), i ja no va canviar la temperatura fins arribar a Tamarite de Litera (120 kms mes).

:? :? :?

DEU NI DO, el fred que fotia a Tamarite, ho vaig passar txunguillo, només portaba guants de hivern, ni punys, ni protectors/derivabrises, ni res més.

Aquest any, repetirem, hi com que m`agrada ensopegar dos vegades amb la mateixa pedra,

doncs tornare a anar igual de venut. :cry:

Aixo si , en quant pugui, punys calefactables, un company el DAVID973, en porte uns de digitals, que tenen bona pinta.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. oct. 12, 2008 8:11 pm

J@N LINCE ha escrit:
Aixo si , en quant pugui, punys calefactables, un company el DAVID973, en porte uns de digitals, que tenen bona pinta.

Punys calefactables digitals. :shock: A veure Juanjo: Fes-nos cinc cèntims d’aquesta nova tecnologia que se'm escapa de la meva limitada ment. Gràcies.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 12, 2008 9:34 pm

Angel ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:

Punys calefactables digitals. :shock: A veure Juanjo: Fes-nos cinc cèntims d’aquesta nova tecnologia que se'm escapa de la meva limitada ment. Gràcies.

Salutacions.
Ja ho ha dit bé en Juanjo, Àngel. Els Oxford són digitals. :D

"Puños calientes resistentes y muy confortables. 2 años de garantía.
Se calientan en pocos segundos. Intensidad regulable mediante mando
digital......"

Mira-ho en aquesta web.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. oct. 12, 2008 10:16 pm

Jo porto muntats els Oxford, i tot i que no soc massa fredolic, no els passat mai de la tercera posició( en té quatre ) i quasibé sempre vaig amb guants d´estiu. :roll: :roll:

Dwssss
Imatge Imatge

Angel
Presentats

Entrada Autor: Angel » dg. oct. 12, 2008 11:21 pm

Randy-650 ha escrit:
Angel ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:

Salutacions.
Ja ho ha dit bé en Juanjo, Àngel. Els Oxford són digitals. :D

"Puños calientes resistentes y muy confortables. 2 años de garantía.
Se calientan en pocos segundos. Intensidad regulable mediante mando
digital......"

Mira-ho en aquesta web.

Gràcies Randy per intentar aclarir-me el tema però continuo sense saber lo que es un mando digital. :?

I’m sorry. :oops:
Salutacions moteres.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. oct. 13, 2008 12:07 am

Doncs que es posen en marxa amb els dits

Dit-gitals :wink:

PD: Ja se que no em podre dedicar mai a ser humorista, ja ,ja ,ja
Rodar en moto es lo meu

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 13, 2008 8:50 am

Crec que els punys digitals l´unic que tenen diferent es el mando.

En els de tota la vida, son uns comandaments amb conmutacio mecanica (una rodeta que gira, per exemple)
En els digitals son uns conmoutadors electronics. CREC
Ex ...moltes coses

Miqueleitor
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.

Entrada Autor: Miqueleitor » dt. oct. 14, 2008 1:19 pm

PEPI600 ha escrit:Jo porto muntats els Oxford, i tot i que no soc massa fredolic, no els passat mai de la tercera posició( en té quatre ) i quasibé sempre vaig amb guants d´estiu. :roll: :roll:

Dwssss
Que tal?

Ja he vist els OXFORD i els trovo força interesants peró no he pogut
veire si poden anar bé a la Transalp. Suposo que si ,oi?
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. oct. 14, 2008 2:37 pm

Be jo despres de molt de temps passant fred per terres de Lleida vaig comprar unes manoples.La veritat es que son lletges a collons però van perfectament.Si que es veuen una mica voluminoses però les he anat provant de matinada que es quan surto de treballar i van perfectes,ara cadascú sabrà el que li va millor. :!:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. oct. 14, 2008 10:30 pm

Angel ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:

Salutacions.
Ja voldria jo, tindre només la meitat, de la teva "limitada", ment. :wink:

Be, ja ho ha dit el Jordi, lo unic que varia es el selector de la temperatura

( em sembla ), que en contes de ser un interruptor "mecanic",

es "digital".

Ara, la veritat es que no hi estic gaire ficat en el tema, que a mi,

donam un mall, una mola i un soplet, i soc el tio més feliç del mon.

Que la llum no m`agrade, que enrampa. :twisted:

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Angel
Presentats

Entrada Autor: Angel » dc. oct. 15, 2008 12:06 am

J@N LINCE ha escrit:
Angel ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:

Salutacions.
Ja voldria jo, tindre només la meitat, de la teva "limitada", ment. :wink:

Be, ja ho ha dit el Jordi, lo unic que varia es el selector de la temperatura

( em sembla ), que en contes de ser un interruptor "mecanic",

es "digital".

Ara, la veritat es que no hi estic gaire ficat en el tema, que a mi,

donam un mall, una mola i un soplet, i soc el tio més feliç del mon.

Que la llum no m`agrade, que enrampa. :twisted:

:wink:
Caram Juanjo, tu tan trempat com sempre. :D

Una abraçada. :!:
Salutacions moteres.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. oct. 15, 2008 12:48 am

Doncs jo porto els Oxford i la veritat es que estic contentissim amb ells. Portaba els de la rodeta, però es va morir i m'els van canviar per aquets (deia el mecànic que hi havien amb anomalies i m'ho van fer gratis :lol: ) El que passa es qeu jo soc bastant fredolic a les mans i m'agrada no passar gens ni mica de fred, per lo que vaig a mirar el tema de manoples per conjuntar-ho, que entenc que a de ser un "gustàs". Amb els cubrepunys es poden possar?

En fí, jo ho recomano 100%, però suposo que es cadascú.

Ah, CarlosGT, què valen aquets guants? es que estic per comprar-ne uns per l'hivern. Hi per la meva dona, que la pobre passa una rasca que no vegis, va amb una sooter 200 i a l'hivern se li possen les mans liles.

Apa, salut

Albertm
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: Albertm » dc. oct. 15, 2008 9:49 pm

Sagal ha escrit:Jo per això demano si algu sap a on puc trobar manoplas per la RT, pq el hivern ni punys calefactables ni res.
Diuen que va molt be els guants calefactables.
Hola, a Mollet tens una botiga de equipament de moto 2tmoto racing parts sl.

Es una franquícia a la seva pagina web les podras veure.
El noi que la porta es molt atent.

Jo tinc una r 1200 gs amb protector de punys i vaig comprar-hi unes manoples, que encara no e estrenat per ho que si que e provat i van be,suposo que a la rt tambe.

També porto punys calefactaves per ho com eu dit per aquí a ple hivern no en hi a prou.

Salut.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”