cancelat el dia 2 per força major, nova data:
Bagà, 09 de Novembre de 2.008 :evil: (aviam si tenim la mateixa punteria amb la rifa que amb al pluja)

* la foto és d'aquest dissabte
LA RUTA:

a)Bagà - Font de l'Adou (8 km)
b)Font de l'Adou-Gisclareny (per la pista de murcarols al coll de la bena). (20 km)
c)Gisclareny-Saldes (Pel camí de la costa)(20 km)
d) D1 Saldes-serra d'ensija-Vallcebre ( D2 si anem bé de temps passariem per fígols)
e)Vallcebre-Bagà* -Santuari de Paller, dinar. (35 km)
* Visita obligada a la plaça porxada i nucli medieval de Bagà.
Són uns 80 km que transcorren per camins de terra i carreteres de muntanya del Berguedà.
45 km de la ruta són off-road, és a dir, pista de terra perfectament transitable, tret d''algun tram de pronunciada pendent i algun altre una mica trencat i/o pedregós. També hi ha alguna fanguera, que en cas de pluja ens pot complicar molt la vida, però això no passarà
Jo vaig fer el check de la ruta dissabte en cotxe, i va portar 2h30 completarla (parades apart).
Llista d'inscrits actualitzada a 07-11
1.- ARBE (ves quin remei ! ), 1 pax
2.- JC-TWIN, 1 pax
3.- MAKTUB, 1 pax
4.- itaca, 1 pax
5.- Angel, 1 pax
6.- siosi, o no 1 pax
7.- pep 1600 no pax(fa dieta)
LLOC: Bar Centre, Plaça Catalunya, Bagà -plaça de l'ajuntament-
Hora: 09:30
a les 9.30 de mototurisme, vol dir que a les 9.30 comença la ruta amb dipòsits plens i pipís fets, ja no parlem de popós... qui vulgui esmorzar que vingui abans, i amb temps, perquè les llesques que foten al bar centre s'han de veure !
s'entra a Bagà, i tot recte, el camí natural que seria el llarguísim carrer Raval que va a sortir a la plaça de l'Ajuntament, és de vianants, per tant s'ha de fer tota la volta que us he pintat, es puja a la rotonda, i direcció centre ciutat-ajuntament, no té pèrdua:

DINAR són uns 16 euros:
Primers: Amanida verda, Crema Verdures, escudella, canalons
Segons: Llom, Xoriçets, Butifarra, Butifarra negra, Conill, Calamars Romana
Postres: Iogurt, fruita, mel i mató, copa brasil, flam, crema catalana.
Pa, aigua, vi, cadira, etc...
Com que som poquets, no caldrà fer comanda prèvia, ens presentem allà i ja està
Sense ànims d'obrir ara aquí un debat de què és i què no és trail, cadascú sabrà quin cavall porta, si us diré que l'orientació de la sortida és turístico-farigolera-contemplativa, no anem a fer un raid baja-aragon a la serra del Cadí, simplement a pasejar i gaudir de la natura, la meva intenció és compartir amb vosaltres alguns dels racons que conec d'una terra que em té captivat.
ah, és la primera sortida Trail que organitzo, osigui que paciència, tot i que com a bon road leader, i tal com va dir en siono, se m'en refotran les crítiques :lol: :lol: :lol:
algunes fotos, aviam si així us animeu:
La foto primera de presentació de la ruta, que deia que era del dissabte anterior a penjar el post...

aquestes són de fa un temps:
Neixement del riu Bastareny, afluent del Llobregat

una miqueta més avall, La font de l'adou, a Bagà

*Aquestes són d'aquest mes, directes de la càmera, sense 'cuina':