De castillonroi a l'Estangento
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
De castillonroi a l'Estangento
Woles!!!
A continuació us penjo una mini ruta que hem fet aquest cap de setmana. Us adreço directament al meu Blog, ja que quan penjo aquí les fotos no surten.
http://groups.msn.com/mototurismoviajar ... 2479588940
W'sssssssss!!!
A continuació us penjo una mini ruta que hem fet aquest cap de setmana. Us adreço directament al meu Blog, ja que quan penjo aquí les fotos no surten.
http://groups.msn.com/mototurismoviajar ... 2479588940
W'sssssssss!!!
ZAXMOTORRADER l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 16, 2008 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
molt bé aquesta ruta, felicitats
la vall fosca és un lloc màgic, molt maco, em porta molts i bons records, a prop de Capdella surt o arriba la pista cap a Espot, o Llesuí, que és una de les més maques, amb paissatge més impressionant que he fet mai.
També guardo bon record per haver tingut el privilegi de visitar les dos centrals elèctriques, la d'Estany Gento que està excavada en roca viva dins la muntanya, i la de Capdella, preciosa, que allà està desde el 1914 o por ahi funcionant, com el primer dia.
El telefèric és impressionant perquè hi pot pujar un camió. Un dels cops que hi vam estar, vam pujar a peu fins el llac de dalt, Estany Sallente, està molt bé.
la vall fosca és un lloc màgic, molt maco, em porta molts i bons records, a prop de Capdella surt o arriba la pista cap a Espot, o Llesuí, que és una de les més maques, amb paissatge més impressionant que he fet mai.
També guardo bon record per haver tingut el privilegi de visitar les dos centrals elèctriques, la d'Estany Gento que està excavada en roca viva dins la muntanya, i la de Capdella, preciosa, que allà està desde el 1914 o por ahi funcionant, com el primer dia.
El telefèric és impressionant perquè hi pot pujar un camió. Un dels cops que hi vam estar, vam pujar a peu fins el llac de dalt, Estany Sallente, està molt bé.
-----------
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Tens l'enllaç al peu de foto............... val la pena!Steelman ha escrit:Si es molt maca aquella zona!!
Per cert...on es aquesta llesqueria que comentes ;)
www.casaleonardo.net
W'ssss!
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: