Un inici de curs picant

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Un inici de curs picant

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 16, 2008 12:38 pm

Un inici de curs picant. Això és el que ha fet l'Escola Tècnica d'Arquitectura de la Corunya. Els alumnes encara no s'acaben de creure el que van veure el primer dia de curs. Dues noies -que no eren estudiants sinó actrius pagades per la universitat- entren a la classe, s'enfilen a una tarima, i es comencen a despullar. Els responsables de la facultat no els van preparar aquesta sorpresa per fer-los passar els nervis del primer dia de carrera sinó per obrir-los la ment de prejudicis i que això els ajudi a desenvolupar millor la seva feina.
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. oct. 16, 2008 12:51 pm

òsti, quan vaig fer jo la carrera :mestre (2000-2005) això no va passar mai!!!!!!!! :ban
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 16, 2008 12:58 pm

una soprpresa aixi en una sortida de mototurisme, no estara malament eh, abans d'arrancar per relaxar-se una miqueta
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 16, 2008 2:17 pm

Holaaaaa,
Sagal ha escrit:una soprpresa aixi en una sortida de mototurisme, no estara malament eh, abans d'arrancar per relaxar-se una miqueta
Vols dir que has triat les paraules correctes???

Segur que si ho fem a la seguenta sortida tot hom seria a lloc puntual puntual!!! Però segur que no arrencabem d'alli!!!!

:roll: :roll: :lol:
Sort,

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. oct. 16, 2008 2:23 pm

Xurrumeka ha escrit:òsti, quan vaig fer jo la carrera :mestre (2000-2005) això no va passar mai!!!!!!!! :ban
Home, jo si em passa això, hagués vomitat, no em puc imaginar un streap-tease de la Font sense que em vinguin arquades :lol:
-----------

Respon

Torna a “Cerveseta”