terracota ha escrit:Deivid ha escrit:Has pensat amb el Midland BT2? jo el tinc i va de luxe.
Es l'altre que estava mirant, clar que es una mica més car... pero em sembla que per una mica més..
Miquelpericas:
Imagino que funciona però... on hi hagi un Autocom, que s'apartin les criatures. Wink Jo, abans de tenir-lo, tenia quelcom similar moooolt senzillet per parlar amb la meva xicota. Funcionava? Si, diguem que funcionava. Però res a veure amb l'Autocom. Clar que el meu va costar 20€ Wink
El Autocom em fa molta gracia. Però em sembla que el preu va sobre els 500 euros més instal·lació. Per cert la instal·lació la pot fer el meu mecànic habitual o has d'anar algun lloc en concret?
La instal•lació a la moto no es gens complicada, el mes difícil pot ser trobar el lloc correcte per connectar-hi el cable de presa de corrent i això si que t’ho pot dir, o fer, el teu mecànic habitual, tot i que la majoria ho porten connectat a les llums del darrera.
Tema a banda es la instal•lació del micro i altaveus al casc. Això ja depèn del casc que tinguis i de la teva habilitat per posar-ho dintre sense que es bellugui.
Jo ho vaig comprar al Miguel, de Pamplona, hi vaig anar a buscar-ho un cap de setmana i ell mateix m’ho va instal•lar tot. Jo desprès vaig recol•locar allò que em va convenir i ja esta.
Ara hi he de tornar anar un dia per que em faci la instal•lació al nou casc que tinc. No m'atreveixo a fer-ho jo. :oops:
8) 8) 8)