sortida dia 26 d'Octubre al pantà de Boadella
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Vendetta, no emboliquis la troca... I Kel, tu tampoc l'emboliquis parlant d'un suposat amic... Realment eres o éreu a Cordes? Tu sol, tu i en Vendetta; tu, en Vendetta i més gent? Si és així, on són les fotografies que demostren els fets, eh? O potser sí que hi eres/éreu... Mmmm, qui ho pot corroborar? Potser qui escriu en pot donar fe...Vendetta ha escrit:Això és de fàcil piratejar. En kel no era pas a Cordes, ni era ell que escrivia.
Un exemple de pirateig, ben fàcil. Ara com podeu comprovar en el post és la 1 de la matinada cosa que no és certa, son les 23:00, i soc a cordes, cosa que de ben segur que els administradors per la ip diràn que soc a casa, i jo no soc en vendetta, soc .. qui soc?
Ah! Un petit detall, que potser té una certa importància: és el meu primer cop (en aquest fòrum!) :P
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si que te importancia, i mes quant es fa el lloc que no toca.angeletabl ha escrit:
Ah! Un petit detall, que potser té una certa importància: és el meu primer cop (en aquest fòrum!) :P
Normament les primeres participacions en els forums es fan al apartat de presentacions.
Esperem que el teu segon post sigui alla ok ;)
Ex ...moltes coses
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Ok! Ho sento. He pagat la novatada. :oops: Ejem, aquest és el meu segon post, no importa si és el tercer el de les presentacions, no?Steelman ha escrit:Si que te importancia, i mes quant es fa el lloc que no toca.angeletabl ha escrit:
Normament les primeres participacions en els forums es fan al apartat de presentacions.
Esperem que el teu segon post sigui alla ok ;)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
Ei, una mica mes de info, please!!!
Algú em podria dir quina hora és la sortida al punt de trobada de la rotonda eix/autopista??
També m'agradaria saber mes o menys, de quantes hores es la ruta, o millor dit, quan dura la ruta!!
Es que depenent de com sigui, em puc apuntar o no.. però necessito tenir una mica de idea...
Merci!! :D
Algú em podria dir quina hora és la sortida al punt de trobada de la rotonda eix/autopista??
També m'agradaria saber mes o menys, de quantes hores es la ruta, o millor dit, quan dura la ruta!!
Es que depenent de com sigui, em puc apuntar o no.. però necessito tenir una mica de idea...
F650GS 4ever, VERSYS ara!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo no sè pas l'hora si fos per a mi a les 10 a la rotonda de la lluna, però si fos encara mès per mi, a les 9,30 a una cafeteria molt bona que hi ha a prop de la Luna.airolg ha escrit:Ei, una mica mes de info, please!!!
La ruta no és pas llarga i de bon fer, a veure si algù t'ho pot confirmar. Tot i que jo encara tinc per confirmar si hi puc anar, amb un 90% de possibilitats a que si.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs la intenció és arribar a les 9 a la rotonda de l'eix, i s'haurà d'esmorzar....dic jo; en Vendetta no pot estar tanta estona sense un tallat.
La ruta la fem entre els que siguem, al gust i a mida; i l'horari també.
El més important és esmorzar bé, dinar bé i fer una volteta per unes carreteretes ben xules en bona companyia, lo demés és secundari.

La ruta la fem entre els que siguem, al gust i a mida; i l'horari també.
El més important és esmorzar bé, dinar bé i fer una volteta per unes carreteretes ben xules en bona companyia, lo demés és secundari.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
a 2 de nou a la benzinera del montseny
si us semble be me apunto a trovarnos aki, per cert crec que aquest diumenge es el camvi de horari
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
- Alucinamaripili
- Presentats