Hem d'escollir entre el lujoisla, el Sagal o el joanf. A mi personalment tant em fa, els tres saben de què va la cosa.
Qui us estimeu més que vagi tancant el grup a les sortides?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Qui us estimeu més que vagi tancant el grup a les sortides?
Com que la cosa d'anar tancant el grup està força disputada, em de votar qui volem que vagi l'últim a les sortides mensuals. :mestre
Hem d'escollir entre el lujoisla, el Sagal o el joanf. A mi personalment tant em fa, els tres saben de què va la cosa.

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo crec que si a tots el hi agrada o poden fer alternativament o a sorts com bé diu en Luis.
Vsssssss
007
Tu Joan el que has de fer es anar un dia amb en Jesús a fer revolts i que t'ensenyi anar a ritme, en dos dies veuràs com et canvia el concepte que ara tens de la Pan € i ja no podràs tornar dir que encara estàs verd.JoanF ha escrit:I jo que també volia anar l'últim, també hem varen dir que el lloc era pel Luis. Quin "enxufe" que tens tio.
![]()
Això m'agrada sentir !!! :D :D :D :DRandy-650 ha escrit:Randy--------> :bow :form <---------lujoisla
Luis, a la tornada, al Port del Cantó, tela, oi? :lol:
I això encara més !!!! :ban :ban :ban :banlujoisla ha escrit:si que difrute subiendolo el port del cantó y todo el regreso tambien
Això no m'agrada de sentir :) . Vinga Santi que això ja està fet !!! :D :D :DSagal ha escrit:El Sagal esta todavia un poco flojo,
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Al joanf l'hi he marcat jo el ritme en varies sortides. Al Coll de Bòixols, quan em vaig parar per fer una cruïlla, i quan vaig començar a tirar el vaig atrapar i el vaig passar, però després vaig anar al ritme del grup degut a que amb la humitat no anàvem confiats. Jo vaig lent però vaig fent, i el meu ritme el joanf l'aguanta, si vol.James Bond ha escrit:Jo crec que si a tots el hi agrada o poden fer alternativament o a sorts com bé diu en Luis.
Tu Joan el que has de fer es anar un dia amb en Jesús a fer revolts i que t'ensenyi anar a ritme, en dos dies veuràs com et canvia el concepte que ara tens de la Pan € i ja no podràs tornar dir que encara estàs verd.JoanF ha escrit:I jo que també volia anar l'últim, també hem varen dir que el lloc era pel Luis. Quin "enxufe" que tens tio.
![]()
![]()
.....

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit: Al joanf l'hi he marcat jo el ritme en varies sortides. Al Coll de Bòixols, quan em vaig parar per fer una cruïlla, i quan vaig començar a tirar el vaig atrapar i el vaig passar, però després vaig anar al ritme del grup degut a que amb la humitat no anàvem confiats. Jo vaig lent però vaig fent, i el meu ritme el joanf l'aguanta, si vol.
Jo ho deia per aquest escrit :
JoanF ha escrit:Hola Mireia.
Benvinguda al foro.
Salutacions des de Lleida.
I de novatos millor no parlar-ne. Jo fa 3 anys que tinc la moto, i encara estic verd com el 3er dia.
:oops: :oops: :oops:
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Pero que digueu!!!,el Joan em segueix a mi perfectament,casi cada diumenge sortim i si,jo vaig devant perque porto el limitador de velocitat :lol: ,pero podria anar perfectament ell davant i a lo millor en algun tram seria jo el que no pugues seguir.lo.James Bond ha escrit:
Tu Joan el que has de fer es anar un dia amb en Jesús a fer revolts i que t'ensenyi anar a ritme, en dos dies veuràs com et canvia el concepte que ara tens de la Pan € i ja no podràs tornar dir que encara estàs verd.![]()
Vsssssss
007
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- JoanF
- Presentats
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Anem a pams i no emboliquem la troca mes del compte:
Vaig ser jo qui ho va decidir. El Santi em va dir que ja hi aniria ell i així varem quedar, però abans de sortir el Luis va venir a demanar-m’ho i sincerament, desprès de totes les vegades que jo li havia demanat no hem va semblar correcte dir-li que ja en tenia un altre per fer-ho. Ell no ho sabia que jo m’havia posat d’acord amb el Santi.
En tot gracies a tots, no solsament a vosaltres tres, si no a tots els que en algun moment heu col•laborat amb l’organització de les sortides, tant a l’hora de tancar el grup com a l’hora de fer cruïlles.
Gracies a tots, sincerament.
:!: :!: :!:
Anem a pams i no emboliquem la troca mes del compte:
En principi si, només cal que estigui disposat a fer-ho. Alguna vegada hem tingut algun problema per trobar algun voluntari (ara fa temps que no).JOSEP973 ha escrit:cuansevol es bo no ?
A la ultima sortida jo no sabia que tu ho volies fer!!JoanF ha escrit:Jo respetaré sempre lo que decideixi el Luis.
:bow :bow :bow
Vaig ser jo qui ho va decidir. El Santi em va dir que ja hi aniria ell i així varem quedar, però abans de sortir el Luis va venir a demanar-m’ho i sincerament, desprès de totes les vegades que jo li havia demanat no hem va semblar correcte dir-li que ja en tenia un altre per fer-ho. Ell no ho sabia que jo m’havia posat d’acord amb el Santi.
Efectivament el Joan va fer un canvi radical a partir del moment que va canviar de moto i ho he pogut comprovar en un parell de sortides d’aquest any que he anat un tros darrera d’ell.geroni ha escrit: Pero que digueu!!!,el Joan em segueix a mi perfectament,casi cada diumenge sortim i si,jo vaig devant perque porto el limitador de velocitat :lol: ,pero podria anar perfectament ell davant i a lo millor en algun tram seria jo el que no pugues seguir.lo.![]()
:!:
Doncs potser si que haurà de ser així!!!lujoisla ha escrit:yo creo que para la prosima no lo jugaremos piedra,papel y tigeras :twisted: :twisted: :twisted:
En tot gracies a tots, no solsament a vosaltres tres, si no a tots els que en algun moment heu col•laborat amb l’organització de les sortides, tant a l’hora de tancar el grup com a l’hora de fer cruïlles.
Gracies a tots, sincerament.
:!: :!: :!:
Sort,
- Agoca
- Presentats
- Entrades: 57
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
I per què no surto jo a l'enquesta? :evil: :evil: :evil: :evil:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
a la del novembre segur que hi vaigSteelman ha escrit:Pq tu nomes vens a les sortides que es fan a girona? ;)kel ha escrit:I per què no surto jo a l'enquesta? :evil: :evil: :evil: :evil:
:!: :!:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- JoanF
- Presentats
Ei Albert, que tot el que dic en aquest post, ho dic de broma i amb tot el bon rotllo del mon. Quant jo dic que vull anar al darrera, és perqué i vaig més còmode, no vaig tan presionat pel ritme que porten els altres, i disfruto més de la ruta. No vol dir això que tingui que ser l'últim. No tinc cap inconvenient que que el meu company Luis ho sigui, només faltaria.
Joanf--- :bow :bow :bow organitzadors---- :mestre :mestre :mestre
:b9 :b9 :b9 :b9
Gràcies per lo del cambi radical. La pan13oo fa miracles.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:D :D :D
Ei Joan, que no m'ho prenc pas com un retret ni una queixa seriosa, però si com una opcio mes a tenir en compte en el futur. Ja ho saps, ningu no es perfecte, i menys quan prenem alguna decissió, peró parlar-ne sempre es bo, o no??JoanF ha escrit:Ei Albert, que tot el que dic en aquest post, ho dic de broma i amb tot el bon rotllo del mon. Quant jo dic que vull anar al darrera, és perqué i vaig més còmode, no vaig tan presionat pel ritme que porten els altres, i disfruto més de la ruta. No vol dir això que tingui que ser l'últim. No tinc cap inconvenient que que el meu company Luis ho sigui, només faltaria.
:D :D :D
Sort,
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Contacta:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm