Què us estimeu més, ports lents o ports ràpids?
Moderador: Airald
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Doncs jo particularment, me trobo millor en ports ràpids i ben asfaltats... Els ports amb carreteres molt estretes són molt perillosos ja et pots trobar qualsevol cotxe en una corva i no el veus fins que el tens al damunt (ell tampoc et pot veure).
També crec que en ports estrets la gent tendeix a circular per la meitat de la carretera ja que generalment no està ni pintada la linea del mig...
A part, crec que la Varadero no està pensada per corves tant tancades pel seu tamany, i si a més portes les maletes... i si a més fas qusi dos metres... Jo prefereixo un port ample i ben asfaltat que no d'altres ports molt més estrets i amb l'asfalt amb mal estat.
Si s'ha de passar, se passa!!!!. Però les paelles ja les tinc a la cuina... :lol:
També crec que en ports estrets la gent tendeix a circular per la meitat de la carretera ja que generalment no està ni pintada la linea del mig...
A part, crec que la Varadero no està pensada per corves tant tancades pel seu tamany, i si a més portes les maletes... i si a més fas qusi dos metres... Jo prefereixo un port ample i ben asfaltat que no d'altres ports molt més estrets i amb l'asfalt amb mal estat.
Si s'ha de passar, se passa!!!!. Però les paelles ja les tinc a la cuina... :lol:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Lents, ràpids... jo em conformo en poder anar a donar una volta. Aix... que ho trobo a faltar!!! 
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs jo en conec alguns que dos metres no els fan però si metre vuitanta, i fa anar les Varaderos per els revolts tant lents com rapits amb maletes i tot, que deu n'hi do. I mira que son grosses les maletes !!! :D :D :DNouSetTres ha escrit:A part, crec que la Varadero no està pensada per corves tant tancades pel seu tamany, i si a més portes les maletes... i si a més fas qusi dos metres
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep