LA GUARDIA CIVIL AMB MERCEDES C 220
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
LA GUARDIA CIVIL AMB MERCEDES C 220
Com que a "ells" això de la crisi no els afecta, doncs volen provar amb aquest cotxes, per poder fotografiar amb tot el confort dels Mercedes
http://www.motorpasion.com/2008/10/15-o ... rdia-civil
:evil:
http://www.motorpasion.com/2008/10/15-o ... rdia-civil
:evil:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A itàlia, i a França, i a Alemanya....gs12 red ha escrit:Vols dir ?? jo tenia entès que a Itàlia els carabinieri ( polizia Stradale ) porten Lamborghini i també Ferrari confiscats a la "camorra" pero aqui.....Randy-650 ha escrit:Son cotxes confiscats, tranquil.
Jo he estat a la comisaria de la Gendarmerie a Paris i flipava amb els cotxes camuflats que tenen també.... :shock:

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Jo no ho se si son confiscats, robats o comprats, però el que m'ha agradat es el final de l'article
:shock: :shock: :shock:
Jo no ho se si son confiscats, robats o comprats, però el que m'ha agradat es el final de l'article
Sencillament: inmillorable!!!Al que no quiera contribuír a la financiación de estos coches… lo tiene muy fácil. La aportación a las multas es un acto estrictamente voluntario, como renunciar a la devolución del IRPF en favor de las arcas públicas. ¿El secreto? Cumplir con las normas, es así de simple.
Un saludo para yosoyrallye
Vía | BMW FAQ Club
Fuente | Foropolicia
En Motorpasión | Especial coches policiales: España
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Llagasta
- Presentats
I que hi vas anar a fer a una comisaria de Paris que poguessis veure els cotxes camuflats ???????????????? :box :boxRandy-650 ha escrit:A itàlia, i a França, i a Alemanya....gs12 red ha escrit:Vols dir ?? jo tenia entès que a Itàlia els carabinieri ( polizia Stradale ) porten Lamborghini i també Ferrari confiscats a la "camorra" pero aqui.....Randy-650 ha escrit:Son cotxes confiscats, tranquil.
Jo he estat a la comisaria de la Gendarmerie a Paris i flipava amb els cotxes camuflats que tenen també.... :shock:

- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Llagasta
- Presentats
Ara sortia un "defensor" per la ràdio( RAC1) i deia que no solsament no ha costat posar-hi tauleta, TV i reposa-peus 9247 € sino que s´han estalviat 86000 €pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!!!
i dels cotxes dels "mandamases" de la generalitat amb tele de plasma i unes altres "mandangues", no parlem????
salut
per no se qué del renting. 8)
També deien que Tots els presidents de la Generalitat fins ara, portaven al cotxe oficial , una llumeta amb flexo per poder llegir i una carpeta on posaven el full i escribien a damunt........ i això que son el nª 1 del escalofó.... i aquest que parlem es el 2 de l´organigrama de la Generalitat.
Ah ? També el Saura va dir que éll ajuda a l´industria catalana per què va amb un Seat Passat ????? que va amb hidrogen verd ( sic ) ho va dir dues vegades.
Es que aquest tecnocràtes .... 8)