per simple curiositat però penso que pot ser bona
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
per simple curiositat però penso que pot ser bona
Jo tinc el costum de mirar sempre la pressió i nivell d'oli abnas de sortir i voslatres?
Es clar jo he votat que si, sempre
Es clar jo he votat que si, sempre

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo no ho faig, pero es per la senzilla raó que dels 365 dies de l´any doncs uns 350 (o mes) agafo la moto aixi que si ho mires cada dia...
La pressio dels pneumatics ho noto de seguida (ni que siguin unes decimes) i l´oli...si en falta ja s´encendra el xivato no ;)
Aixo si abans de fer un viatge, o escapada de cap de setmana....doncs si que ho miro ;)
La pressio dels pneumatics ho noto de seguida (ni que siguin unes decimes) i l´oli...si en falta ja s´encendra el xivato no ;)
Aixo si abans de fer un viatge, o escapada de cap de setmana....doncs si que ho miro ;)
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
Jo no sé si és normal, però em perden presió sempre, abans de sortir sempre inflo a casa.Steelman ha escrit:Jo no ho faig, pero es per la senzilla raó que dels 365 dies de l´any doncs uns 350 (o mes) agafo la moto aixi que si ho mires cada dia...

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Efectivament, jo també agafo la moto cada dia per anar a treballar. Obviament no ho miro cada dia, jejeje. ;)Steelman ha escrit:Jo no ho faig, pero es per la senzilla raó que dels 365 dies de l´any doncs uns 350 (o mes) agafo la moto aixi que si ho mires cada dia...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Reviso jo mateix la pressió dels neumàtics i el nivell de l’oli encara que, sempre, sempre... pues no!. Ho reviso periòdicament, mes o menys un cop al mes, mes que res el tema pressions ja que per comprovar el nivell de l’oli es molt senzill nomes cal acotar-se un i mirar l’ull de bou del carter que te la GS.
Salutacions.
:shock: :shock: Si es revisa periòdicament això no passa.la vaig portar al mecànic per què costaba de tombar, només tenia 1 kg de presió a davant
Per que això no creí un mal entès vull dir-vos que a la majoria de motos quan se l’hi encén el llum vermell de l’oli no vol dir que te el nivell baix sinó que no hi ha pressió al circuit que lubrifica el motor.i l´oli...si en falta ja s´encendra el xivato no![]()
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Sagal
- Presentats
Quan agafeu la moto a diari és normal, jo aquesta setmana he anat gaire bé cada dia a Barna i no ho he mirat, però els caps de setmana sempre ho miro.miquelpericas ha escrit:Efectivament, jo també agafo la moto cada dia per anar a treballar. Obviament no ho miro cada dia, jejeje. ;)Steelman ha escrit:Jo no ho faig, pero es per la senzilla raó que dels 365 dies de l´any doncs uns 350 (o mes) agafo la moto aixi que si ho mires cada dia...

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo he votat que no ho miro mai, com ha dit l'steelman la pressió és nota i l'oli té indicadors. Avui quan he canviat els neumàtics he vist a on era l'indicador; pensava que no portava cap
sempre s'aprenen coses
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Miqueleitor
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
- Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.
- Miqueleitor
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
- Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.
Angel ha escrit:Reviso jo mateix la pressió dels neumàtics i el nivell de l’oli encara que, sempre, sempre... pues no!. Ho reviso periòdicament, mes o menys un cop al mes, mes que res el tema pressions ja que per comprovar el nivell de l’oli es molt senzill nomes cal acotar-se un i mirar l’ull de bou del carter que te la GS.
:shock: :shock: Si es revisa periòdicament això no passa.la vaig portar al mecànic per què costaba de tombar, només tenia 1 kg de presió a davant
Per que això no creí un mal entès vull dir-vos que a la majoria de motos quan se l’hi encén el llum vermell de l’oli no vol dir que te el nivell baix sinó que no hi ha pressió al circuit que lubrifica el motor.i l´oli...si en falta ja s´encendra el xivato no![]()
Salutacions.
Estic totalment d'acord amb l'Angel.
I en el tema dels pneumátics ,si els apretes amb la ma i la goma sedeix
advertint que fa falta aire, ja es tard. Portar sempre la pressió correcta
als pmeumátics ens garanteix que duraran mes i sobre tot mes seguretat.
Vagi bé!!
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.
La pressa ens pot fer perdre el control.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
buff, jo l'oli molt de tant en tant, quan hi penso, normalment quan engreixo cadena i aquestes coses.
Clar que la meva no consumeix gens d'oli, i deixaria taca al terra si en perdés, en aquest aspecte estic tranquil.
I la pressió dels pneumàtics ja em té més obsesionat, tinc compressor a casa, amb inflador de rodes i manòmetre, a més un manòmetre de comprobació analògic i un digital, i al 4x4 també hi porto compressor per poder inflar rodes ité el seu manòmetre: cap marca igual.
I si no feu la proba a la benzinera, és per emprenyarse que no hi hagi un lloc on comprobar l'exactitud dels manòmetres, això hauria de ser cosa dels nanos de la ITV, no ? redunda en la seguretat !
Clar que la meva no consumeix gens d'oli, i deixaria taca al terra si en perdés, en aquest aspecte estic tranquil.
I la pressió dels pneumàtics ja em té més obsesionat, tinc compressor a casa, amb inflador de rodes i manòmetre, a més un manòmetre de comprobació analògic i un digital, i al 4x4 també hi porto compressor per poder inflar rodes ité el seu manòmetre: cap marca igual.
I si no feu la proba a la benzinera, és per emprenyarse que no hi hagi un lloc on comprobar l'exactitud dels manòmetres, això hauria de ser cosa dels nanos de la ITV, no ? redunda en la seguretat !
-----------
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo sempre a les revisions, a mès que hi va bastant sovint, a mès que no he tingut problemes de perdua de presio, i una vegada que la hi vaig tindre, era pq hi duia un clau al pneumatic i ho vaig notar.
Oli tampoc en gasta.
Això de mirar la pressiò en fa patir que com mès ho mires mès pressiò perds, a causa dels petits escapes.
Oli tampoc en gasta.
Això de mirar la pressiò en fa patir que com mès ho mires mès pressiò perds, a causa dels petits escapes.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
home... com que la faig servir cada dia no ara ho solo mirar, la xt ho solia mirar cada mes, la bmw... bé crec que va quedar demostrat!
de totes maneres cada dia és massa, jo posaria per temps o per kilometratge. cada 500km, cada mes...
de totes maneres cada dia és massa, jo posaria per temps o per kilometratge. cada 500km, cada mes...
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Sagal
- Presentats
La teva i amb l'experiencia que has tingut i fins que ho tinguis clar del tot, crec que has de vigilar-ho més sovint, eh.gandalfgs ha escrit:home... com que la faig servir cada dia no ara ho solo mirar, la xt ho solia mirar cada mes, la bmw... bé crec que va quedar demostrat!

- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
Jo he votat que ho miro sempre, però clar, no la agafo cada dia, i a més la meva gasta més oli que benzina. i la presió del neumatic no la mirava mai, fins que fa poc la roda de devant em perdia sense motiu, fins que la vaig desllantar i tornar a montar i solucionat, però ja m'he acostumat i ara ho miro sempre.
Es a dir, cada cop que surto miro oli, pressió, cadena, i fins i tot hi trec els mosquits enganxats.
Es a dir, cada cop que surto miro oli, pressió, cadena, i fins i tot hi trec els mosquits enganxats.