TONI BOU, un gran bicampió

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

TONI BOU, un gran bicampió

Entrada Autor: Josey Wales » dl. feb. 05, 2007 2:13 am

Hola:
Aquesta tarda he anat a veure el 30è Trial Indoor SoloMoto al Palau St Jordi.
Tot i el començament desastrós per a molts pilots, a causa de la dificultat de les zones, la final entre en Fujinami, en Fajardo i en Toni Bou, s'ha resolt amb un gran domini per part del gironí que ha aconsseguit una victòria amb molt avantatge, i per segon any consecutiu. Això l'ha fet tornar a ser el líder de la classificació provisional del campionat d'espanya d'indoor. :D

També ha estat molt bé la celebració del 30è any de trial indoor amb l'asssitència de quasi tots els pilots guanyadors en aquests anys. Des d'en Jaume Subirà, guanyador de la 1a edició del 1978 i vingut de l'Argentina expressament, fins al guanyador de l'any passat que ha repetit. :D

Tot i així he vist una sèrie de errades que per fer 30 anys no s'haurien de prodüir. La més sonada, ha estat veure l'ús totalment il·legal i perillós que es feia d'una carretilla elevadora Ausa (PTV) al fer-la servir posant-hi un palet a les banyes per pujar cada vegada que era necessari, als motxillers o altres a dalt de la zona del saltant d'aigua. :( Ja hi han unes cistelles especials per a aquest usos d'elevació amb persones que a tothom qui fa un curset de conducció d'aquests vehicles se li fa saber. No vull pensar que hagués passat si cau un d'ells daltabaix.......
ImatgeUnforgiven

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 05, 2007 11:50 am

El trial parla català fa anys ja, i m'alegro de la nova hornada de pilots els quals els seus pares en sentien tant parlar del Toni Gorgot , del Jaume Subirà, de l'Eddy Lejeune amb la primera Honda 4t de trial, de l'Andreu Codina (en cara elveig a vegades fent de dumingueru, al Diego Bosis, al Bernie Schreiber i al mitic Dougie Lampkin.

Entre Bou, Raga i Cabestany tenim trial per anys. I sembla mentida, perquè avui en dia és practicament entrenar sense perill dels forestals (el trial és una de les meves passions).

Parlant de lo de la carretilla elevadora....normalment les mesures de seguretat són elevades, tant pels pilots com pels motxilers. Vols dir que el palet no estava collat? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 05, 2007 4:14 pm

Randy-650 ha escrit: Parlant de lo de la carretilla elevadora....normalment les mesures de seguretat són elevades, tant pels pilots com pels motxilers. Vols dir que el palet no estava collat? :roll:
Permetem veí que aquí discrepi .... per sort o desgràcia jo treballo en temes d'espectacle i et faries creus del que a vegades has de fer. Imaginat si això ho veu el públic?? ... el que hi darrera bambolines es per escriure un llibre.

A mes, aquest tema dels indoors el conec be perquè fa anys col·laborava amb una productora de Vilafranca la qual muntava aquests espectacles (el del sant Jordi no perquè era "pernada" de SoloMoto)... era l’època d'en Tarrés, Colomer, Amos Bilbao, etc... i d'aquells dies et podria explicar les mil i una, tan que fins i tot, podríem posar en dubte la paraula "campionat"

V'sssssss

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. feb. 05, 2007 7:15 pm

Jo com a trialeru sempre he pensat el perquè aquí a Catalunya hi ha aquesta afició al trial, afició que no hi ha amb cap mes lloc del mon, la resta del mon el trial es mol esporàdic i moltes vegades per el fet de que un familiar en altres tems la practicat, una altre cosa es l’afició que van sembrar els Gorgot, Subira, Amos, Gallach i com no Jordi Tarres llàstima del entrebancs que ens posen a l’hora de sortir Forestals i Mossos, be felicitar a Bou per la gesta tenint en conte que es el seu primer any amb Montesa. Recollons no podia haver anat a Gas Gas
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 05, 2007 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. feb. 05, 2007 7:25 pm

QSC ha escrit:
A mes, aquest tema dels indoors el conec be perquè fa anys col·laborava amb una productora de Vilafranca la qual muntava aquests espectacles (el del sant Jordi no perquè era "pernada" de SoloMoto)... era l’època d'en Tarrés, Colomer, Amos Bilbao, etc... i d'aquells dies et podria explicar les mil i una, tan que fins i tot, podríem posar en dubte la paraula "campionat"

V'sssssss
Pot ser ¿Asedos? amb Gabino Renales com a organitzador de zonas.

.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2007 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

El trial

Entrada Autor: Jumperracing » dl. feb. 05, 2007 7:33 pm

Recordo quan, devia ser la primera edició, hi vaig anar i no calia pagar entrada si portaves un Solo Moto a la mà,... era la "contrasenya". :)
Jumperracing!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 05, 2007 7:52 pm

EL trial indoor es de les poques competicions de motor que m´agradria anar a veure en directe.

ELs motoGP,F1,... no em criden molt l´atencio

Pero un trial indoor ha de ser molt maco.
El proxim intentare anar-hi ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 05, 2007 7:56 pm

Res, res, que un dia haurem de montar un.....

un TRAIL-INDOOR

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dl. feb. 05, 2007 7:57 pm

Dintre algun parking del Mercadona, amb pales? :shock: :shock:

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. feb. 05, 2007 8:07 pm

Steelman ha escrit:EL trial indoor es de les poques competicions de motor que m´agradria anar a veure en directe.

ELs motoGP,F1,... no em criden molt l´atencio

Pero un trial indoor ha de ser molt maco.
El proxim intentare anar-hi ;)
A Lleida no fa garire que en varen fer un. Cada any el fan. Be només fa 2o3 anys però sembla que arrela.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. feb. 06, 2007 3:13 am

Randy-650 ha escrit:Parlant de lo de la carretilla elevadora....normalment les mesures de seguretat són elevades, tant pels pilots com pels motxilers. Vols dir que el palet no estava collat? :roll:
No, si segur que no queia el palet, perquè aquests "toros" ja els estampeixen amb les pales hidràuliques, però una plataforma tant petita a uns 5 m. d'alçada sense baranes......!!!!!! Això en una empresa ho veu un inspector i els hi cau el pèl!! oi més ara que cada cop hi ha més normes de Salut i Seguretat al Treball.

Una altra cosa: el 1r pilot que va arribar a dalt de la zona de la catarata, havia de sortir per una pasarela una mica precària de fusta que donava a un passadís, i com no el van avisar la va pasar ràpid caient al buit al passadís, amb el que nosaltres vam veure que es fotia la moto per barret!! :lol: :lol: :lol: No sé si és que ningú havia passat per allí en els reconeixements però se la va ben fotre!!

Les motos d'aquests primers campions que dieu les tenien exposades allà. La d'en Jaume Subirà, la del 1r cop, que era una Montesa; i també hi havia una Ossa tota groga que feia molt goig!

En Amós Bilbao feia de motxiller d'un d'ells aquest dg. Ara no sé segur de quin era... crec que d'en Lampkin:shock:

I sí, la veritat és que es gaudeix molt, perquè ho veus en directe alhora que a la pantalla gegant!!! :D i no t'has de moure de lloc per seguir les zones, etc.

A veure si a la propera ens hi trobem uns quants!!
ImatgeUnforgiven

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dt. feb. 06, 2007 9:51 am

bul1256 ha escrit: Pot ser ¿Asedos? amb Gabini Renales com a organitzador de zonas.
Esedos, Gabino i en Merlos pel mig :lol: :lol: :lol: :lol:

V'ssssssss

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. feb. 07, 2007 1:08 pm

QSC ha escrit:
bul1256 ha escrit: Pot ser ¿Asedos? amb Gabini Renales com a organitzador de zonas.
Esedos, Gabino i en Merlos pel mig :lol: :lol: :lol: :lol:

V'ssssssss
Merlos per cert que sen ha fet d'aquest personatge se que viu a Palamós però no gaire res mes encara se’n aprofita dels mitjans de comunicació per passar l’escombra cap a casa seva.

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dc. feb. 07, 2007 1:41 pm

bul1256 ha escrit:Merlos per cert que sen ha fet d'aquest personatge se que viu a Palamós però no gaire res mes encara se’n aprofita dels mitjans de comunicació per passar l’escombra cap a casa seva.
Ni idea , jo el vaig perdre de vista quant vivia al carrer Numància de BCN !!! :lol: :lol: :lol:

V'sssssssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 25, 2007 9:28 am

Doncs nois/noies.
En BOU ja es campio del mon indoor de Trial.
Ex ...moltes coses

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. feb. 26, 2007 7:37 pm

Steelman ha escrit:Doncs nois/noies.
En BOU ja es campio del mon indoor de Trial.
Felicitats per Toni Bou i Montesa que tornan estar amunt de tot.

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dg. març 04, 2007 8:00 am

Pues, com he vist acabo de registrarme, i com no felicitar al Tony Bou, com, ja sabeu es un noi del meu poble, la veritat que la celebració que va fer per el poble, deu ni do la que va liar jejeje, nomes comentar que es un noi bastant discret, que conec de poca cosa pero bon noi i com ja he dit, discret.
El dia de la celebració, sortia gent de totes les bandes a felicitar-lo, inclus els politics del poble, aquells que mai veus, però que quan algu guanya, o algú fa alguna cosa important es sumen a la foto, i quan pasen uns anys dius!! qui era aquest que està al meu costat?.

Felicitats Bou.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Respon

Torna a “General”