Que en penseu dels badens bandes rugoses o altres?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Què opineu dels badens?

S'haurien de regular, tant en grau de pendent com ubicaciò
18
55%
Eliminar! del tot innecessaris.
14
42%
Van de nassas per provar l'amortiguaciò del cotxe.
1
3%
Del tot imprescindibles.
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 33

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 31, 2008 11:53 am

Holaaaa,

Jo relament crec que tots aquest enginys haurien de ser il.legals. A la via publica no s'hi poder instalar obstacles.

Però d'altra banda veig que hi ha molt d'irresponsable que no sap circular com cal, i com sempre, pagem justos per pecadors.

Per cert Vendetta: mai m'hauria imaginat que tu defensessis la instal.lació de Radars!!!!

La veritat es que molts ajuntaments en fan un gra massa d'aquest artilugis, però en algun cas he de reconeixer que estan ben posats (pocs).


:? :? :?
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 31, 2008 12:50 pm

Home, jo opino de diferents formes. :P

Quan tenia la enduro o la Gilera RC-600, el que feia era aixecar-me, comprimir ambdues suspensions, aixecar-me de cop tot donant gas, i feia uns bots que tothom flipava. El récord el tenia en una que deu fer uns 3 metres de llarg, i el vaig fer sencer tot volant! :) M'ho passava pipa!!!!! :lol:

Altre cosa diferent és anant en cotxe o en una moto de turisme. :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dv. oct. 31, 2008 1:23 pm

Deixo aquesta noticia.
Amenaza de sanción para los ayuntamientos que no adapten los reductores de velocidad
EUROPA PRESS. 30.10.2008 - 17:33h

A partir de este jueves se aplica una norma que regulará la altura y modelo de los reductores de velocidad y bandas transversales.
Algunos son "muy peligrosos para los automovilistas".
"Los ayuntamientos los habían instalado a su libre albedrío", dice Automovilistas Europeos Asociados (AEA).
Cientos de ayuntamientos podrán ser sancionados a partir de este jueves si no adaptan los reductores de velocidad y bandas transversales de alertas, más conocidos como 'guardias dormidos', que pone ya en marcha el Ministerio de Fomento, según informó la organización Automovilistas Europeos Asociados (AEA).

Los ayuntamientos los habían instalado a su libre albedrío

Hasta el momento, no existía una legislación especifica a nivel nacional que regulara este tipo de elementos y por tanto "los ayuntamientos los habían instalado a su libre albedrío, convirtiéndose, muchos de ellos, en verdaderos obstáculos, muy peligrosos para los automovilistas", según señaló AEA en un comunicado.

De esta forma, la organización de defensa de los conductores reclamó a Fomento la elaboración de esta normativa para acabar con la situación de "alegalidad" que existe en España, "respecto de la instalación de reductores de velocidad cada vez más frecuentes en nuestras calles y carreteras, muchos de ellos incompatibles con la seguridad de los conductores y de los vehículos".

El presidente de AEA, Mario Arnaldo, valoró muy positivamente la nueva normativa y aclaró que "el artículo 5 del Reglamento General de Circulación convierte en obstáculos prohibidos los resaltos en pasos de peatones y las bandas transversales que no cumplan con la normativa básica".

La nueva normativa establece que el modelo de los reductores de velocidad será "una plataforma trapezoidal de 10 centímetros de altura como máximo, construida en hormigón o material asfáltico, con un máximo de 4 metros de largo y unas rampas de subida y bajada de entre 1 y 2,5 metros, dependiendo del límite de velocidad existente: 1 metro para límites de 30 Km.; 1,5 mts. para 40 Km. y 2,5 mts. para velocidades de 50 Km", según señaló AEA.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. nov. 01, 2008 8:39 am

Jo l´altre dia en vaig passar un a més de 100 Kms/h i us asseguro que a aquesta velocitat ja no es nota res :twisted: :twisted:
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 01, 2008 10:08 pm

gs12 red ha escrit:Jo l´altre dia en vaig passar un a més de 100 Kms/h i us asseguro que a aquesta velocitat ja no es nota res :twisted: :twisted:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

De debó no vas notar res? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. nov. 02, 2008 11:01 am

gs12 red ha escrit:Jo l´altre dia en vaig passar un a més de 100 Kms/h i us asseguro que a aquesta velocitat ja no es nota res :twisted: :twisted:
Això sempre depen de l'auto, jo tambè n'he agafat algun aixi però era amb un citroen, no vegis les suspensions dels citroens, son genials! amb una berlingo per exemple tampoc es nota res de res. :twisted: :twisted: i ja no diem amb un 4x4 o una trail :twisted: :twisted:

Respon

Torna a “General”