AVUI ENS HEM FET MAL....(a l'orgull)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

...

Entrada Autor: Josep » dg. feb. 04, 2007 9:52 pm

...mentres les ferides del orgull no calguin punts de sutura es que tot ha anat més bé del que penses, i avui heu tingut un gran día...per que podría haver estat pitjor !!!
...enhorabona per sopar a casa.
Josep.
Imatge

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. feb. 04, 2007 10:18 pm

Miquel i Carme,
Em sap greu haver llegit aquest desafortunat accident i el seu fet, però, a l’hora m'alegro que esteu dintre de tot bé.
Els cops amb temps deixen de fer mal, la moto s’arregla, la camera es canvia per un altre, i l’orgull; a fer punyetes l’orgull!!.
Ara queda la reflexió a les preguntes que es fa un mateix quan passa per una mala experiència, estic segur que es pot treure alguna cosa positiva de tot això i et serveixi per al futur. Es diu experiència.
Això ja sembla un sermó i no vull atabalar massa, així que us desitjo que tingueu una bona i ràpida recuperació.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. feb. 05, 2007 1:25 am

Caram companys: Quina mala jugada!!

Bé, ànims i a recuperar-vos!!

PS: El veure el bé que us han anat les proteccions de la roba m'ajudarà a decidir-me a comprar-me un equip d'aquests. I el Pela-crash molt bé, veig!!
ImatgeUnforgiven

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. feb. 05, 2007 7:42 am

Donar-vos de nou les gràcies pel suport rebut per part vostre, ja sigui en el foro, per privat o per telèfon. De veritat que s’agraeix, tot i que aquesta setmana, ja tinc una mica de complexa de planyidera.

Ahir, al final a les 8 del vespre, vàrem anar a l’Hospital, ja que el dolor a les costelles era cada vegada més agut, i al menys per saber que no teníem res trencat.
Vàrem tornar a les 11,15h amb la certesa de que ho tenim tot sencer, però avisats pel metge, que ho tenim clar durant 15 dies. El dolor de costelles diu que és el mateix si tens un esquinç, una trencadura o un fort cop com el nostre. Varia només el temps que triga en marxar el dolor.

De moment la Carma, avui no és pot llevar.

Per altra costat....

Personalment, crec que el tema de la caiguda d’avui, no cal oblidar-la, si no al revés, recordar lo febles que som quant anem amb dues rodes. Jo al menys.
M’ha ensenyat varies coses.

- He estat un neci pensant que sabia entendrà la carretera. És cert, segur que he pecat d’un excés de confiança en les meves possibilitats.
- Que sempre, sempre, cal anar amb la roba de protecció. En Lujoisla ho ha dit tot, anar amb tirants, es fer una muda de pell. I això és més xungo que un cop costal.
- Que una petita caiguda, pot tenir conseqüències molt greus, ja que si arriba a venir un cotxe de cara, que?
- És molt important anar sempre acompanyat. Tenir l’immediat ajut moral i físic d’algú que et coneix, és força reconfortant. T’aixeques de terra una mica despistat. (gracies Ceci i Xavi)
- Que encara tinc moltes coses a aprendre, soc un "pardillo".....

Tal i com diu l’Stromkel
Vaig castigar-me a dur la moto rascada (i encara la porto el lateral dret així), vull canviar-ho, però em recorda prou sovint que he d'anar poc a poc.

Intentaré pintar la moto tard, per pensar-hi.

Dades curioses...

Anàvem a la mateixa moto, però...

La Carme li fa mal al costat esquerra, a mi el dret.
Jo m’he trencat la jaqueta, la de la Carme no te ni una rascada.
La Carme s’ha trencat els pantalons, jo els tinc intactes.

I pels de la zona.... la caiguda a estat a uns 2 quilometres sortint de Castellà del Valles cap a Sant Llorenç Savall

I repeteixo...GRÀCIES A TOTS

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 05, 2007 8:11 am

burruktala ha escrit:
I pels de la zona.... la caiguda a estat a uns 2 quilometres sortint de Castellà del Valles cap a Sant Llorenç Savall
Miquel, aquesta setmana han ficat parxes a la carretera aquesta (la meva preferida), i ja he vist que la unió de l'asfalt nou amb el vell ho han fet amb una barreja de quitrà que no m'acaba de convèncer...patina un ou!!!! :evil:

P. D : saps que sóc de Castellar, perquè no em feies un truc???? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 05, 2007 9:18 am

Miquel, aquesta setmana han ficat parxes a la carretera aquesta (la meva preferida), i ja he vist que la unió de l'asfalt nou amb el vell ho han fet amb una barreja de quitrà que no m'acaba de convèncer...patina un ou!!!!
Randy: Si, es el revolt que hi ha anant cap a Sant Llorenç, es el pont desprès de Mas Pinetó, el dissabte hi vaig pasar amb moto, i efectivament, hi possaven parxes, però l´asfalt semblava bó ( i més acabat d´asfaltar) :roll: , més aviat la caiguda fou per una barreja de humitat(allà n´hi ha molta)( a sota hi passa el Ripoll) i polç i porqueria, doncs fa molt temps que no plou massa i no es pot auto-netejar la carretera.

Recordeu: Quan està humit, SUAVITAT i oju :shock: :shock: amb les frenades( Frenar suau i LLARG)
Imatge

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 05, 2007 11:10 am

gs12 red ha escrit: més aviat la caiguda fou per una barreja de humitat(allà n´hi ha molta)( a sota hi passa el Ripoll) i polç i porqueria, doncs fa molt temps que no plou massa i no es pot auto-netejar la carretera.
CORRECTE!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. feb. 05, 2007 1:43 pm

Hola Miquel i Carme!!
Acabo d´assabentar-me de l´ensurt, pel que veig ha quedat en un susto. Ara a recuperar-vos enseguida de les petites contusions i a seguir endavant.

Fins aviat!!

Carme973
Presentats
Entrades: 156
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
Ubicació: Agramunt- Lleida

Entrada Autor: Carme973 » dl. feb. 05, 2007 3:24 pm

Miquel i Karme, ens sap greu, la qüestió és que voslatres esteu bé :( :(

La moto emprenya per que val peles arreglar-la però primer és la persona.

Ens veiem per la calçotada. :!: :!: :!:

David i Carme973....

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » dl. feb. 05, 2007 4:10 pm

Sap greu pr la moto, pero lo mes important de tot sou vosaltres que no us hageu fet mal, i tal com diu el metge si es cosa nomes dels cops a recordar-ho com une anecdota, ja ens veurem per la calçotada, que vaigi tot be.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

9D2
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 7:57 pm
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: 9D2 » dl. feb. 05, 2007 5:12 pm

Miquel, me alegro que no os hicieseis daño,ni tu ni la Carme,de verdad no sabes como me quede cuando me entere, pero si solo a sido la moto que quieres que te diga....alegria,que todavia vas a seguir dando caña.
Un abrazo y ya sabeis que si en algo se os puede ayudar, aqui un manco hara lo que pueda.
Abrazos para los dos,y 15 arrobas de animos.

tuareg
Presentats
Entrades: 18
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 8:20 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: tuareg » dl. feb. 05, 2007 7:02 pm

Hola !

Celebro que estigueu escriguen el que us ha pasat, això vol dir que dintre de tot no us heu fet mal i que continueu estiman la moto, malgrat tot !!

Però fa una rabia !!!!!! veure la moto xafada.

Espero que us recupereu aviat, i anim !!
Fins la propera !

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: valantains » dl. feb. 05, 2007 8:10 pm

Companys,

Anim!!!

Ho sento molt, però com sempre en aquestes situacions donem gràcies per no haver près més mal.

Desitjo veure-us ben aviat, si pot ser a la calçotada!

:!: :!:
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » dl. feb. 05, 2007 8:26 pm

Me alegro que os encontreis bien fisicamente, aunque esteis un poco magullados...

La moto...duele fijo, pero que le den por saco...
Con los tiempos que corren, no hay nada como poder levantarse y poder contarlo...eso si, con calma pero de nuevo a subiros a la moto, eh!

Saludos a todos.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 05, 2007 8:58 pm

De vegades anima una miqueta pensar que hagués pogut ser pitjor...

Imatge

Així va quedar la meva pobra DV anant tranquilament a 40 per Barcelona i topant contra un cotxe que creuava. Per aquestes dates haguessim complert el primer aniversari... Desgraciadament va ser declarada sinistre total... snif, snif. :cry:

Bé, prefereixo mirar endavant i pensar en la futura DV que m'espera :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Agoca
Presentats
Entrades: 57
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am

Entrada Autor: Agoca » dl. feb. 05, 2007 8:58 pm

Ostras noi quin susto,menos mal que esteu be,Miquel aixo ho podeu mira, si es colpa del asfalt ho podeo denuncia, nosaltres bem caure fa un any i poc mes per una taca d`oli, vem denuncia, i mira vem treure uns deumiltreçens euros, bueno embs alegrem que esteu ve tots dos la moto ja lareclarem :!:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 05, 2007 10:54 pm

miquelpericas ha escrit:De vegades anima una miqueta pensar que hagués pogut ser pitjor...

Imatge

Així va quedar la meva pobra DV anant tranquilament a 40 per Barcelona i topant contra un cotxe que creuava. Per aquestes dates haguessim complert el primer aniversari... Desgraciadament va ser declarada sinistre total... snif, snif. :cry:

Bé, prefereixo mirar endavant i pensar en la futura DV que m'espera :D
Ostia Miquel, no ho sabia això... deunidó com queda la moto per un simple copet a 40... no vull ni pensar-me les caigudes o topades fortes... :cry: :cry: :cry:

Molts dels que esteu pel foro ja sabeu que vaig tenir una caiguda tonta a la serra de l'Espadà, anant a uns 50kms/h, doncs al picar amb el casc el primer de tot, em vaig quedar atontat uns cinc dies, se m'oblidaven les coses recents... i al final no parlava per a no repetir... :cry: :cry:

Tal i com diu el Burruktala, em de ser concients del fràgils que arribem a ser a sobre la moto, i com de fàcil se'ns oblida quan estem fent corbetes!!!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 05, 2007 10:59 pm

Doncs si, va ser una topada a 40 contra el lateral del cotxe. No vaig tenir temps ni de frenar. De fet, no recordo el cop ni la caiguda. Afortunadament la moto va ser la que va sortir més mal parada. Jo només em vaig trencar el canell esquerra que ha requerit d'una intervenció per implantar una fèrula. Ara estic fent rehabilitació.

Per una crònica una mica més detallada, cliqueu aquí
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dl. feb. 05, 2007 11:22 pm

Bones Miquel i Carme,

Tal com s'ha dit... quin susto nois!!!!

Encara donar gràcies que no us heu fet res, espero Miquel que les reflexions que fas les tinguis en conte tú, yo i tot el personal que estimem les motos. És fàcil creure que es controla tot, que no me passarà... però a la mínima: zas i al terra!.

Si aquesta desgràcia teva ens ha d'ajudar a tots! Benvolguda... (és un dir, no m'en alegro per la caiguda, ni molt menys, entès, no?) i que quedi clar. El que més ha de reflexionar ets tú, millor tindre un petit "susto" i contar-ho, que anar molt confiat sempre i després lamentar-se... Perdoneu-me però no volia que quedès tant negatiu, però a mi també me ha fet pensar molt. A veure si això es reflexa en les properes sortides sols o en grup. Si la velocitat (i no sols és això) és inadeqüada ho rebem nosaltres mateixos i les conseqüències poden ser molt perilloses.

Particularment, en una sortida amb els "Deauvilleros" vam tindre una mala experiència d'un company i ens va deixar "tocadets" a tots (nervis, ambulància, hospital, seguros...). Des de llavors encara intento assegurar tots els revolts per si trobaré un animal, una pedra, una taca d'oli, humitat, alfalt defectuós, gravilla... Si anant poc a poc podem tindre problemes, a velocitat elevada... :cry: :cry: :cry:

Res més companys! Sols dir-vos que endavant i fins a la propera sortida!!! I el tema material segur que té arreglo, l'orgull i el cos es resenteixen una mica més... :? . A recuperar-vos ja!!!!! OK? Petons Carme&Miquel
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Entrada Autor: MEF » dt. feb. 06, 2007 12:11 am

Bona nit,

m'alegro de que estigueu bé tot i el dolors fisics i els desperfectes de la moto... :!:

Ara una mica de paciència i ha recuperar-vos, vaja, a fer cas del metge!! :wink:

Respon

Torna a “General”