Sortida TRAIL pel BERGUEDÀ, 9-11-08
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
xavibat ha escrit:Quina putada aquest tempssss :twisted: :twisted:
El dia 9 no se si podré, he de negociar amb la mitja costella :!:
Posem a provisionals, a veure¡¡¡¡¡¡¡
ARBE,
Ja amb pots treure de provisionals i passem a confirmats, repeteixo a les 8,45 estaré a taula per esmorzar., hi ha coses que no es poden deixar :lol: :lol:
Guapes les fotos, quina maquina tens?
Aquest diumenge no pot fallar, Sant Pere farà bondat
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
dues cosetes, primer, una webcam del pedraforca
http://88.2.215.73:1025/view/view.shtml ... jpg&size=1
i l'altra... la dolenta, a hores d'ara ho tinc molt malament per venir, no he recordat que hi ha una sortida familiar, d'aquelles inexcusables :evil: :evil: :evil: :evil:
si per una d'aquelles coses s'arregla el tema, us aviso, pero la cosa esta mu mala
v'sss
dues cosetes, primer, una webcam del pedraforca
http://88.2.215.73:1025/view/view.shtml ... jpg&size=1
i l'altra... la dolenta, a hores d'ara ho tinc molt malament per venir, no he recordat que hi ha una sortida familiar, d'aquelles inexcusables :evil: :evil: :evil: :evil:
si per una d'aquelles coses s'arregla el tema, us aviso, pero la cosa esta mu mala
v'sss
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Quina mala pata noi, si que em sap greu. Una idea, per si et va bé, és que a mig matí cap a les 11.30 hauríem de treure el nas a Saldes, si t'ho pots combinar i tirar avall, cap a Guardiola, a les 13.00 ets a casa.
Per fotret de més mala llet mira:

...............................................................................................8)
i càmera tinc una que no és reflex, una compacta que està força bé, una FZ50 -panasonic-, i abans tenia una Canon G5.
Per fotret de més mala llet mira:

...............................................................................................8)
i càmera tinc una que no és reflex, una compacta que està força bé, una FZ50 -panasonic-, i abans tenia una Canon G5.
-----------
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jordi, recorda que tens una V-Strom, la millor moto del món mundial i de part de l'univers......alucinamaripili ha escrit:Hosti, no m'enrecordava d'aquesta sortida, i nosaltrees que vam posar una a Morella...ara no sé si esborrar lo dicho i apuntar-nos a aquesta que té molt bona pinta, però ja hi podrem anar tots dos per caminets???
Ara m'he fet la pixa un lio i no sé què fer....Sra. Elena Francis, ¿qué hago?

- Alucinamaripili
- Presentats
Si, però jo soc un patata per camins....que ja no tenim 20 anys.Randy-650 ha escrit:Jordi, recorda que tens una V-Strom, la millor moto del món mundial i de part de l'univers......alucinamaripili ha escrit:Hosti, no m'enrecordava d'aquesta sortida, i nosaltrees que vam posar una a Morella...ara no sé si esborrar lo dicho i apuntar-nos a aquesta que té molt bona pinta, però ja hi podrem anar tots dos per caminets???
Ara m'he fet la pixa un lio i no sé què fer....Sra. Elena Francis, ¿qué hago?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Alucinamaripili
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
no busqueu tantes excuses i digueu que no teniu.............motius per anar-hi!!!!!! :ban :ban :ban
jo directament ja us dic que amb la sortida per Osona ja en vaig tenir prou per una temporada........la meva preciosa, inimitable, sexy, guerrera, o sigui: LA MILLOR MOTO DEL MÓN, ja va demostrar el que havia de demostrar!!!!! :mestre :mestre :mestre
salutttttt!!!!!!!!!!
jo directament ja us dic que amb la sortida per Osona ja en vaig tenir prou per una temporada........la meva preciosa, inimitable, sexy, guerrera, o sigui: LA MILLOR MOTO DEL MÓN, ja va demostrar el que havia de demostrar!!!!! :mestre :mestre :mestre
salutttttt!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
Això té copyright, ja ho saps???Xurrumeka ha escrit:no busqueu tantes excuses i digueu que no teniu.............motius per anar-hi!!!!!! :ban :ban :ban
salutttttt!!!!!!!!!!
Doncs es veu que ens falten.....motius, però que ho passeu molt bé...
I no oblideu les fotos.
- Sagal
- Presentats
Com ataca la xurrumeka, eh? a Osona tu vas passar pipaalucinamaripili ha escrit:Això té copyright, ja ho saps???Xurrumeka ha escrit:no busqueu tantes excuses i digueu que no teniu.............motius per anar-hi!!!!!! :ban :ban :ban
salutttttt!!!!!!!!!!
Doncs es veu que ens falten.....motius, però que ho passeu molt bé...
I no oblideu les fotos.

- Xurrumeka
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Sagal
- Presentats
No et dubtis ni un moment, és super activa i venint de les teves paraules, tinc clar i ella també que és de bon rotllo total.alucinamaripili ha escrit:Jo diria que és la canyera de la colla...de bon rollo i en el millor dels sentits, lògicament.Sagal ha escrit:Com ataca la xurrumeka, eh? a Osona tu vas passar pipa

- Xurrumeka
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Ep nois/es, no em digueu rajat (weeeeeeenu, vaaaaaaa ,teniu raoooooò ,soc un rajat) :oops: . Podria posar mil excuses, com que se m’ha mort el gat, una iaia malalta, que la moto no em funciona, o ves a saber que, però com no es el meu estil , vull ser franc i dir-vos que amb les darreres nevades que han caigut als Pirineus, :Saltant m’han fet una proposició deshonesta d’aquelles difícils de dir que no i me’n hi vaig dos dies a fer “Trail” amb el esquís a Andorra a petar pales de neu verges, q tinc un munarruuuuuuuu que t’hi kgues!!! Poz ezo, que per causes d’ordre major no podré venir (vaja per mi aquesta es una força d’ordre major..... :twisted: )
Passeu-vos molt be a la ruteta.
W'sssssssss!!!
Passeu-vos molt be a la ruteta.
W'sssssssss!!!
- Sagal
- Presentats