Voleu una maquina de menys de 175 Kgs.?
Però voleu pagar 40.000€, doncs aqui la teniu

Moderador: Airald
Tecnologia Ferrarilujoisla ha escrit:y aparte de tener 2 rueda
¿que tiene mas para que valga 40.000€? :?: :?: :?:
James Bond ha escrit:Tecnologia Ferrarilujoisla ha escrit:y aparte de tener 2 rueda
¿que tiene mas para que valga 40.000€? :?: :?: :?:![]()
Es la moto dels meus somnis, el meu cunyat en té una al taller per vendre i cada vegada que la veig em cau la baba.
SI fos mil·lionari no dubteu que segur en tindria una al garatge. Aquesta màquina és el summum de les joguines.
VVVVVVs
007
Xurrumeka ha escrit:Molt bona Xurrumeca........James Bond ha escrit:Tecnologia Ferrarilujoisla ha escrit:y aparte de tener 2 rueda
Es la moto dels meus somnis, el meu cunyat en té una al taller per vendre i cada vegada que la veig em cau la baba.
SI fos mil·lionari no dubteu que segur en tindria una al garatge. Aquesta màquina és el summum de les joguines.
VVVVVVs
007![]()
TE UN MOTOR DUCATI!!!!!!!!!!!
PER AIXO ES DIU DB7
lo podría haber dicho antes no, que no lo saviaXurrumeka ha escrit:James Bond ha escrit:Tecnologia Ferrarilujoisla ha escrit:y aparte de tener 2 rueda
VVVVVVs
007
TE UN MOTOR DUCATI!!!!!!!!!!!
PER AIXO ES DIU DB7
home, no sé si qui tingui una bimota pensarà el mateix... fa un temps tots els que tenien una aprilia pegasus deien que tenien una bmw gs650, perqué les dues tenien el mateix motor rotax, però els que tenien la gs no pensaven el mateix...Xurrumeka ha escrit:
el cor és el mateix..........