Sortida TRAIL pel BERGUEDÀ, 9-11-08
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
ja jaaaaa ja ho diuen que los viejos rockeros nunca mueren.
vinga, que ens veurem a l'esmorzar i encara podràs fer el primer tram de la ruta, si no passa res més, que no vegis...
vinga fins diumenge.
Si algú més té ganes de venir, doncs que es presenti diumenge, no hi ha problema, som poquets, jo no sé si podré tornar a conectarme.
vinga, que ens veurem a l'esmorzar i encara podràs fer el primer tram de la ruta, si no passa res més, que no vegis...
vinga fins diumenge.
Si algú més té ganes de venir, doncs que es presenti diumenge, no hi ha problema, som poquets, jo no sé si podré tornar a conectarme.
-----------
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
A mi em passa pitjor que a l'Angel, encara no sé segur si vindré.
Però com que veig que no hi ha compromís, en tot cas ens veiem a esmorzar.
Si no, és que la mandra a pogut més que les ganes de moto.

I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
En sembla que encara que la mandra sigui d'aquelles de campionat, ja es segur de que sera a l'hora indicada al lloc de sortida.itaca ha escrit:A mi em passa pitjor que a l'Angel, encara no sé segur si vindré.
![]()
Aixis que ja podeu comptar amb ell i amb mi. 8)
Tindrem de mirar si la V-Strom es tant bona com diuen alguns, fins i tot per muntanya. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
itaca ha escrit:A mi em passa pitjor que a l'Angel, encara no sé segur si vindré.
![]()
Siono1000 ha escrit:En sembla que encara que la mandra sigui d'aquelles de campionat, ja es segur de que sera a l'hora indicada al lloc de sortida.
Aixis que ja podeu comptar amb ell i amb mi.
Tindrem de mirar si la V-Strom es tant bona com diuen alguns, fins i tot per muntanya.
Salut.
N’estic ben segur que la mandra no podrà amb vosaltres.
Salutacions, i fins dema.
Salutacions moteres.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo no he pogut quedar-me a fer la ruta( compromisos familiars ), però he pujat a esmorçar, per ordre del SR Arbe, us poso algunes fotos per què hi hagi constancia de que la ruta ll´han començat, a partir d´aquí ja posaràn fotos ells.
Ha fet força fresca, 3º a Bagà, i a l´anada i la tornada la zona de Moia i Castellterçol força boira, però han sigut 4 hores ben aprofitades.
<embed type="application/x-shockwave-fl ... "></embed>
Dwssssss
Ha fet força fresca, 3º a Bagà, i a l´anada i la tornada la zona de Moia i Castellterçol força boira, però han sigut 4 hores ben aprofitades.
Dwssssss

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
De moment moltes gràcies per les fotos, molt maques.PEPI600 ha escrit:Jo no he pogut quedar-me a fer la ruta( compromisos familiars ), però he pujat a esmorçar, per ordre del SR Arbe, us poso algunes fotos per què hi hagi constancia de que la ruta ll´han començat, a partir d´aquí ja posaràn fotos ells.
Dwssssss
Però Albert si no demostres el contrari fins aqui és per nenetes. jajajaja

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Dono fe de la boira. :mestre De bon matí estava per la zona de Moià, i entre la boira i l'humitat no veia tres pams endavant. :enfadatPEPI600 ha escrit:
.......... la zona de Moia i Castellterçol força boira.........
..............
Aviam si tornen i ens fiquen cinc fotos de la sortideta trail.
Per fi puc dir altre vegada....TAT!! :mrgreen:

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
ei !
un que ha arribat bé.
Molt bé, Pep, així m'agrada, que em facis els deures
Tu tanquil Santi tranquil .... (de què em sona això?) que hi ha turró per explicar je jeeee
però ara toca dutxa, nens, Mac, ... , i tot això, ho sento però us faré patir una mica....
ah ! avui m'he estrenat de moltes coses, a més de ser la primera ruta que monto en moto, és el primer cop que he posat la càmera per fer fotos on-road, aviam què surt...
:arrow: :arrow: :arrow: Afegir que li volem dedicar al company XAVIBAT la crònica d'aquesta ruta. La seva absència ha estat especialment dolguda perquè sabem que està passant uns moments molt durs, Xavi, estem amb tú
un que ha arribat bé.
Molt bé, Pep, així m'agrada, que em facis els deures
Tu tanquil Santi tranquil .... (de què em sona això?) que hi ha turró per explicar je jeeee
però ara toca dutxa, nens, Mac, ... , i tot això, ho sento però us faré patir una mica....
ah ! avui m'he estrenat de moltes coses, a més de ser la primera ruta que monto en moto, és el primer cop que he posat la càmera per fer fotos on-road, aviam què surt...
:arrow: :arrow: :arrow: Afegir que li volem dedicar al company XAVIBAT la crònica d'aquesta ruta. La seva absència ha estat especialment dolguda perquè sabem que està passant uns moments molt durs, Xavi, estem amb tú
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 09, 2008 8:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
- Angel
- Presentats
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Un altre que ja és a caseta i dutxadet. Diada perfecte i millor companyia.
Ha valgut la pena llevar-se.... :lol:
A veure si me'n surt-ho de posar les fotos amb el sistema diapos.
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fitacaitacaitaca%2Falbumid%2F5266744775036502353%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DmiASyq2Jd-k" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Aquí va l'aperitiu, jo només he fet alguna foto a les parades.
L'última i per no perdre les bones costums és la del Santuari del Paller, on hem dinat.
Ha valgut la pena llevar-se.... :lol:
A veure si me'n surt-ho de posar les fotos amb el sistema diapos.
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fitacaitacaitaca%2Falbumid%2F5266744775036502353%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DmiASyq2Jd-k" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
Aquí va l'aperitiu, jo només he fet alguna foto a les parades.
L'última i per no perdre les bones costums és la del Santuari del Paller, on hem dinat.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Quines més fotos més xules i més ben fetes Pep i Itaca !!!! :shock: :shock:
Veig llegin els comentaris que ha anat tot molt bé, me n'alegro, per això es fa. :D :D :D
Però no veig fotos TAT :twisted: :twisted: que no n'heu fet ? QUe potser podia haver vingut jo amb la Pan € ? :twisted:
VVVVVVs
007
Veig llegin els comentaris que ha anat tot molt bé, me n'alegro, per això es fa. :D :D :D
Però no veig fotos TAT :twisted: :twisted: que no n'heu fet ? QUe potser podia haver vingut jo amb la Pan € ? :twisted:
VVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Això, això, on estàn les fotos TAT. No hauré fet l´excursió aquest matí per donar-vos la sortida i que no hi hagin fotos :twisted: :twisted: :twisted:James Bond ha escrit: Però no veig fotos TAT :twisted: :twisted: que no n'heu fet ? QUe potser podia haver vingut jo amb la Pan € ? :twisted:
VVVVVVs
007

- Angel
- Presentats
- Angel
- Presentats
PEPI600 ha escrit:Això, això, on estàn les fotos TAT. No hauré fet l´excursió aquest matí per donar-vos la sortida i que no hi hagin fotos :twisted: :twisted: :twisted:James Bond ha escrit: Però no veig fotos TAT :twisted: :twisted: que no n'heu fet ? QUe potser podia haver vingut jo amb la Pan € ? :twisted:
VVVVVVs
007
Van be aquestes??

Salutacions moteres.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- PEPI600
- Presentats