Discussions sobre la millor moto ?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Discussions sobre la millor moto ?

Entrada Autor: PEPI600 » dc. nov. 12, 2008 6:34 pm

Vaig a fer una reflexió, sobre quina es la millor moto

El virus que va començar amb el tema de la Millor moto del mon mundial ( V-Strom ???) , últimament s´està extenent a d´altres màquines, sembla que no hi hagi cap post que estigui lliure d´aquest virus, crec que som molts que sabem que es de bon rotllo i que es bó que et critiquen o et toquin una mica la fibra amb el que més ens apasiona que es el tema de la moto, ho passem per alt, però de vegades surt a llocs que no venen al cas i això fa que pugui haver gent que se senti incomode.

En aquest sentit a mi tant em fa si la meva moto es la millor o no, o si la del altre corre o frena més o menys, de moment tinc aquesta, després ja veurem, però no tothom pensa igual, i ja que com a norma no s´acostuma a parlar de política o futbol, potser ens hauriem de controlar amb segons quins comentaris.

Aquí venim per passar-ho bé, per riure una estona, o per assabentar-nos de coses que molta gent ens pot ensenyar, potser la V-Strom no és la millor moto del mon mundial, però si que es la més popular per nº de comentaris que s´han fet d´ella dins d´aquest foro,i de ben segur que els seus propietaris han sigut els que més canya han repartit o rebut . Crec que es poden dir meravelles de la teva moto però sempre sense menystenir les dels demés, o si es fa que sigui en el contexte adeqüat.

Perdoneu pel totxo, però he vist alguns comentaris que s´han sortit una mica fora de lloc, i crec que s´hauria de reflexionar abans de contestar, ho dic sense anims d´ofendre a ningú.

PD : Les diferències sempre es millor discutir-les en privat o dins un post a part, no dins d´un post a l´apartat de presentacions, doncs el pobre que s´està presentant deu pensar on carai m´he ficat???

Per cert ja que ningú ho diu, VISCA LA VARADERO, la millor moto del meu garatge :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. nov. 12, 2008 6:42 pm

No entenc res.......

Estariem d'acord dien ke la millor moto per cadascu es la que poseeix no?

Dons a mi tant me fa si la millor es la Vstrom, la Varadero, la GS la RT, la Bandy, etc etc.. per mi es la Deauville, pero esclar això es la meva opinió tant respectable com la dels altres.... aixi que jo no hi veig cap polemica, tothom esta content amb la moto que té no?

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. nov. 12, 2008 6:50 pm

Jo espero i desitjo que tothom ho hagui interpretat com jo, no vull ni pensar que algú es pugui ofendre per els comentaris que jo he vis per aqui.
Potser si que algun a lo millor és pot interpretar pujat de to, però jo ho adjudico a ser per escrit "els escrits a vegades es poden interpretar una mica amb un sentit diferent".
Jo demano per part de tothom, que s'interpreti amb el millor sentit possible, que som una gent collonuda aquest foro. Som el millor foro del mon i això no pot discutir-ho ningu.

Per cert i no s'em enfadi ningú, eh. La millor moto del mon és la meva, tinc una scooter cygnus 125 que va de conya, per correr per Vic.

Vinga arreveure

P.D. PEP1600, no és que no estigui amb tu, eh, tant sols penso que no ho posen amb mal sentit.
ImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. nov. 12, 2008 7:01 pm

Més que s'ha dit sobres les maravelloses PAN€ i jo encara no m'he sentit aludit. :twisted:
Entenc molt be el que dius Pep, és ben cert que la gent quant entra de nou podria interpretà malament lo que s'escriu, però vull creure que, un quant entra de nou al foro, ja fa dies que el be llegint, i sap ben be, de quin pal anem tots. Esperem que ningú es molesti, ja que hem sembla que tots anem de bon rotllo, i fins ara no he vist a ningú amb mala intenció.
:!: :!: :!: :!: :!: per tots, sense maricona*** eh????

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. nov. 12, 2008 7:04 pm

Actualment tinc una Yamaha FJR 1300, amb uns 24.000 Km, i hores d'ara encara en aquest fòrum vaig parlant que si l'Vstrom és.... , ho faig en conya, és una bona moto, com totes les que es fan avui en dia i mai ha estat la meva intenció ofendre a ningú.

També tinc clar que si algú s'ofèn, és per desconeixement de l'estil que hi ha en aquesta "santa casa". Penso que cal mantenir un to desenfadat i amb certa disbauxa; i que qualsevol persona que estigui un temps per aquí ho captarà aviat.

Els acudits que es posen hi ha cops que son masclistes, no podem fer-ho?
Quan perd el Madrit, ens fotem a riure, a l'igual que riguem quan posen algun vídeo divertit. Sempre es pot ofendre a algú.

La vida ja és prou seriosa i fotuda com per que aquí no hi pugui haver-hi una mica d'espai per la "conya".

Això no vol dir que puguem ofendre'ns els uns als altres. Per molta gent el fet que ho fem en català ja és una ofensa, i que hem de fer? fer-ho en el "idioma del imperio"?

Cal tenir cura del altres, però tots hem de ser prou amples de mires per saber riure'ns de nosaltres mateixos, que és el que intento fer amb mi mateix.

Clar que potser, el que has posat és en broma i jo ho he agafat seriosament. . .

Molts de nosaltres som a diferents fòrum i en el meu cas, aquest és el que té "millor rotllo"; això implica que de vegades es facin bromes sobre la meva persona, igual que faig jo sobre d'altres.

Estem en una societat cal dir les coses "políticament correctes", això segur que no ofèn a ningú. Ara be, aquesta mena de discurs és tan correcte com buit i sense cap mena de contingut.

Espero que les meves paraules no ofenguin a ningú, i si no és així: que es posi fulles :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. nov. 12, 2008 7:05 pm

Potser el problema és que alguns ja comencen a ser una mica CANSINOS?

I ho dic sense ànims de ser políticament correcte.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 12, 2008 7:42 pm

Si el "tema" va per mi, no en patiu que no m'ofenc facilment , ja en podeu donar canya, ara..."donde las dan, las toman". :D

Jo ja fa anys que tinc moto i us puc assegurar que quant es parla de "la millor moto" es que hi ha ganes de gresca.
Tots sabem que no existeix "la millor moto", sino la millor moto per les nostres necessitats en aquest moment, incluint-hi la dispossició económica.

Espero que ningú s'ofengui per els comentaris pujats de to en defensa o en atac, estic segur que ningú vol fer mal de veritat, només "ferir" una mica. 8)

Jo en comprometo a no seguir amb la "conyeta" si es decideix, però seria interessant treure'n algún altre tema "polemic" per esbargir-nos, que us sembla aquest:

- Roses/os o Morenes/os????

En sembla que aquí tampoc ens possarem d'acord.:wink:

Salut.

PD: No es per crear polèmica barata, però a mi m'agraden les de cabell color Castany. :roll:
Salut i kilómetres

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. nov. 12, 2008 8:45 pm

Crec que el que vol dir Pep1600 es que segons quins comentaris és poden interpretar d’una o altra manera… això es una infinitat de possibilitats diferents d’un mateix text, que si la coma o l’accent es en un lloc o altre les coses és poden mal interpretar.

El fòrum és obert a tot tipus d’opinions i es el que el fa gran, el dia que tots pensem el mateix no tindrà sentit i el pitjor de tot, tindríem la mateixa moto.

Penso que es bo parlar d’aquest tema i d’altres.

Per cert siono1000 una pregunta… les de color castany son les Panotxes?

Salut!

Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. nov. 12, 2008 9:30 pm

siono1000 ha escrit:Si el "tema" va per mi, no en patiu que no m'ofenc facilment , ja en podeu donar canya, ara..."donde las dan, las toman". :D

Jo ja fa anys que tinc moto i us puc assegurar que quant es parla de "la millor moto" es que hi ha ganes de gresca.
Tots sabem que no existeix "la millor moto", sino la millor moto per les nostres necessitats en aquest moment, incluint-hi la dispossició económica.

Espero que ningú s'ofengui per els comentaris pujats de to en defensa o en atac, estic segur que ningú vol fer mal de veritat, només "ferir" una mica. 8)

Jo en comprometo a no seguir amb la "conyeta" si es decideix, però seria interessant treure'n algún altre tema "polemic" per esbargir-nos, que us sembla aquest:

Salut.

PD: No es per crear polèmica barata, però a mi m'agraden les de cabell color Castany. :roll:
Doncs jo ho sento molt per tu, però la millor moto del mon per mi és la meva, en auqnt a les rosses o morenes, depen, depen de que? Doncs de la que hi hagui en aquells moments, jejejeje m'agradan totes
ImatgeImatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 12, 2008 10:22 pm

Ospetens quins totxos!!!

La Pan és la millor moto del món, Ah! i les morenes!

:twisted: :twisted: :twisted:

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dc. nov. 12, 2008 10:23 pm

Doncs jo encara no us conec personalment, espero que per poc temps perque diumenge si que en coneixaré alguns de vosaltres. I per lo que he anat llegint, crec que hi ha un to desenfadat i sa en aquest foro. Ja es va veien la personalitat de cada un de vosaltres :wink: Hi ha qui es mes conyon, o mes sarcastic, o el que sempre ve del hort, o ens ho fa creure que hi ve. Aquesta es la gracia dels missatges que es van fent, crec, perque per politicament correctes ja tenim els politics, no? :twisted:

Huy.... que no n'he tingut d'aguantar de conyes perque vaig amb una Ducati........ :roll: :roll: I els que mes conyes m'han fet, son els que mes vegades han anat al mecanic, per coses "xorres,xorres", quan en el meu garatge si podria menjar pa amb tomaquet directament al terra, i en acabar passar-hi la llengua :ban
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 12, 2008 10:38 pm

Doncs jo de tot això opino que les mulatetes estan força bé, i que si es volen tenyir, no hi ha cap problema.
Ah! i de les millors del món, crec que no són ni les vstrom, ni les pan, ni les ducati...

...són les mulates, lògicament. :wink:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 12, 2008 10:46 pm

alucinamaripili ha escrit:Doncs jo de tot això opino que les mulatetes estan força bé, i que si es volen tenyir, no hi ha cap problema.
Ah! i de les millors del món, crec que no són ni les vstrom, ni les pan, ni les ducati...

Si ara que hi rumio.. estic totalment d'acord amb tu. 8) Lo important sempre son les curves i no els colors d'aquestes.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 12, 2008 10:50 pm

alucinamaripili ha escrit:Doncs jo de tot això opino que les mulatetes estan força bé, i que si es volen tenyir, no hi ha cap problema.

Com ho llegueixi la MªJosep et capa!!! :lol:

I ara parlant seriosament; m'han arribat queixes a nivell particular d'exactament el que diu en PEP1600. A la propera sortideta que vingui ja parlaré amb les persones afectades, de bon rotllo. :wink:

I no cal dir i repetir que la millor moto del món és la que té cadascú. O no? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. nov. 12, 2008 10:50 pm

Vendetta ha escrit:
Si ara que hi rumio.. estic totalment d'acord amb tu. 8) Lo important sempre son les curves i no els colors d'aquestes.
Tú ho has dit, company, tot i que una negreta amb bones curves....uiuiui 8) 8) :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. nov. 12, 2008 11:05 pm

siono1000 ha escrit:

Salut.

Ja m´has aixefat el post, ja tothom està pensant en morenes espectacular :twisted: :twisted: :twisted:

PD: Res on estigui una morena amb ulls verds, segur que son les millors del món :roll: :roll: ( com ho vegi la dona hauré de pixar assegut )
Imatge Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 12, 2008 11:09 pm

Randy-650 ha escrit: Com ho llegueixi la MªJosep et capa!!! :lol:

Aquí està, al meu costat pixan-se de riure. :wink:

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. nov. 13, 2008 12:33 am

El fet de que a les sortides d'aquest foro hi hagi la varietat de models i marques que hi ha, ja demostra que tots els comentaris sobre "la millor moto" son conyes, al menys jo ho interpreto així.

dit això, estic totalment d'acord amb el kel (els que tenim yamaha que aqui som pocs ens hem de fer costat, jejeje)

jo he fet alguns comentaris sobre el tema (no recordo quants) i sempre han sigut en conya, però demano disculpes si algú s'ha ofés, només recordo l'ultim (i ara, xurrumeka tu para de llegir) sobre les ducati i les bimota, i em sembla que no hi ha ningú aqui que no li agradés tenir una ducati al seu garatge (i una trail, i un rutera... cada una te la seva grácia)

respecte al nou tema, com diu el randy soc un single i ja fa temps, es a dir m'agraden totes.... morenes, rosses, "rubias de bote xo... morenote"... el meu nvell d'exigencia ara mateix es que sigui dona i prou, i ja l'estic baixant... jejeje

en fi... gracies a tots pel bon rotllo del foro

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. nov. 13, 2008 9:35 am

Jo crec que hi ha un problema de fons i és el mitjà que fem servir.

en termes de comunicació:

Es diu que la paraula, el contingut, és només una part, que de vegades importa més com es diu que no pas què es diu, el que s'anomena la comunicació no verbal: l'actitud, la gesticulació, la proximitat física-contacte, el tò, etc...

Hem de ser conscients que això ho perdem quan escribim, per això hi ha una ajuda que són els :arrow: emoticons , pretenen suplir, amb més o menys fortuna la càrrega emocional o implícita del missatge. Aquí tenim el primer problema dels fòrums, que de vegades no s'acaba de complertar el sentit del missatge perquè el mitjà no és l'adequat a la forma que li volem donar.

També es diu que la realitat del missatge és el que entèn el receptor, i aquí tenim un altre problema, per no liar més amb tenicismes poso un exemple: En siono i jo em fet una certa conya sobre el tema v-strom, i la part emocional o no escrita del missatge la sabem ell i jo, i la majoria dels diguemne habituals, uns altres poder no, i llavors qui ens llegeix pot interpretar que potser ens estem picant de debó.

Un emisor comunica un contingut a un receptor en un medi (algú fa un comentari en el fòrum que d'altre gent llegeix), de vegades es fa el missatge pensant en un receptor concret, i NO tohom interpretarà igual, perquè no tots els receptors tindran el mateix sistema de codis...(en funció de si ens coneixem o no personalment, antiguitat al fòrum).

A tot plegat sumem que quan el missatge finalment arriba, suposem que correctament, llavors ja entra l'opinió de cadascú, aquí ja pot trobar-ho bé, o no, i en funció d'això decidir si li està bé el fòrum o no, però el que seria lamentable és que l'opinió es formés partir de missatges mal interpretats o deformats.

Crec que pot haver gent que no sàpiga la conya haguda sobre la millor moto del món, i li vingui de nou i es pugui sentir ofesa, i s'ha d'entendre, i crec que se'ls ha d'explicar, però és com intentar explicar la 'marxa fina' o l'anar 'a ritme' són icones pròpies de mototurisme, que calen hores d'inmersió per poder asimilarles, crec.

i finalment....

després de tot....

LA MILLOR MOTO DEL MÓN: ja no es pot comprar (AT) :wink:

ah!, i em segueixen agradant totes... :lol:
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 13, 2008 11:47 am

Jo crec que no ens hem de molestar per aixo,nomes faltaria que tenim una edat!!!! JEJEJEJ

Mototurisme es un foro multimarca i totes les motos que hi ha (i les que hi haurà) son les millors motos del mon mundial.

Siguin Vstrom,Varaderos,Pan's,Ducati's,Yamaha,Kawa GTR,,...totes.

Crec que si s'ha fet la broma de si les Vstrom son les millors, que si ho son les ducatis, i de si s'ha portat mes o menys fora de lloc...doncs..que voleu que us digui.

Tots som adults i sabem que la moto que tenim cadascu es la que ens agrada i que si fem comentaris del estil que si les DUCATI son les millors, que si les VSTROMS son les millors, que si les GS, que si les Varaderos, que..... tots ho fem en conya i sense afany de molestar a ningu.

NO li donem importancia a coses que no en tenen.

Randy no cal parlar amb ningu pq tothom te dret a pensar que la seva moto es la millor. I pq tots tenim llibertat d´expressio per dir el que pensem.

Com he dit, potser si que la "brometa" ja comença a cansar per repetitiva, pero no cansa per molestar.

Vaja ( i disculpeu si es aixi) pero no entenc com pot arribar a molestar que algu em digui que la seva moto es millor que la meva. NO esteu convençuts de la vostra compra??

Vinga a disfrutar de les sortides, amb la moto que sigui encara que ja ho sabeu.
LA MEVA MORENETA ES LA MILLOR, per aixo l´he comprada!

I
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”