control radar

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

control radar

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 11:44 am

Ho he trobat a bmwmotos i he quedat parat.

FOTOGRAFIA CAPTADA EL DIA 7 DE MAYO DE 2008, EN LA ROTONDA SOBRE LA AUTOVIA A2 (BARCELONA-MARTORELL), EL VEHICULO EN CUESTION PILLABA POR DELANTE A LOS VEHICULOS QUE VENIAN EN DIRECCION A BARCELONA A MAS DE 80 KMS/HORA,YA QUE HAY UNA SEÑAL DE PROHIBIDO CIRCULAR A MAS DE 80 KM/H A UNOS 100 MTS ANTES DE ESTA ROTONDA, Y TODOS SABEMOS QUE EL PANEL CON EL RADAR FIJO ESTA A 150 MTS PASADA ESTA ROTONDA EN DIRECCION A BARCELONA.

NOVEDADES DE ESTE NUEVO SISTEMA;
• TE PILLAN DE FRENTE (POR DELANTE).
• SE COLOCAN EN PUENTES Y ROTONDAS (ENCIMA DE LAS CARRETERAS).
• NO SON VISIBLES PUES DISPONEN DE CABLES DE HASTA 50 MTS DE LARGO HASTA LAS CAMARAS.
• NADIE PIENSA QUE UN VEHICULO ASI ESTACIONADO (COMO EL DE LA FOTO) NOS ESTA PILLANDO POR DELANTE.
• LAS CAMARAS PASAN DESAPERCIBIDAS, AL ESTAR JUNTO CON LA BARANDILLA.
• NO EMITEN FLASH, PUES SON DIGITALES Y LASER.
• APROVECHAN QUE CONOCEMOS LOS RADARES FIJOS, Y SE COLOCAN DESPUES DE LA SEÑALES DE PROHIBICION DE 80 KM/HORA Y ANTES DEL PANEL DEL RADAR FIJO.
CUIDADO CON LOS PUENTES, TUNELES Y ROTONDAS.

Imatge
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 13, 2008 12:22 pm

Holaaaa,

Aquesta foto amb un comentari similar ja el vaig veure fa unes setmanes. Cada vegada es mes complicat circular per les carreteres i autopistes si no ho fas 100% dintre de la normativa.

Amb tot el dolor del meu cor us he de confessar que quan vaig a BCN intento complir amb TOTES les limitacions de velocitat :(
M’estimo massa el meu pobre carnet de conduir per perdre’l tontament en una autopista qualsevol dia en el que tampoc tinc cap pressa.

Com em vareu dir fa poc, a BCN no s’estan per tonteries.

:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. nov. 13, 2008 12:27 pm

El millor és viure al camps o a un poble petit; lluny de les grans rutes i ciutats.

Com diu l'Albert, el millor, és en aquestes rutes, seguir la normativa a tope i jugar a estalviar benzina (o al tetris, com vulgueu) :evil: :evil: :evil: :evil:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dj. nov. 13, 2008 1:48 pm

kel ha escrit:El millor és viure al camps o a un poble petit; lluny de les grans rutes i ciutats.

Com diu l'Albert, el millor, és en aquestes rutes, seguir la normativa a tope i jugar a estalviar benzina (o al tetris, com vulgueu) :evil: :evil: :evil: :evil:
Ja fa temps que quan em moc per Bcn, vaig jugant amb el consum instantani del cotxe, és l´única manera d´evitar passar-te de velocitat. :oops: :oops:
Imatge Imatge

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 13, 2008 1:50 pm

Holaaaaa,
PEPI600 ha escrit: .... vaig jugant amb el consum instantani del cotxe, és l´única manera d´evitar passar-te de velocitat. :oops: :oops:
I despres hi han accidents per distraccions i falta d'atenció, i la gent que va pensant amb la crisi!!!!

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. nov. 13, 2008 6:25 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,
PEPI600 ha escrit: .... vaig jugant amb el consum instantani del cotxe, és l´única manera d´evitar passar-te de velocitat. :oops: :oops:
I despres hi han accidents per distraccions i falta d'atenció, i la gent que va pensant amb la crisi!!!!

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dj. nov. 13, 2008 7:24 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,

Home tan distret no vaig, només procuro no correr, em passo el dia dalt del cotxe i amb tantes limitacions i radars es l´única forma que he trobat de no passar-se amb el pedal del gas.

Es ben cert que trobo gent conduint de dues menes, els que no corren per no gastar i els que van a tota llet avassallant a tothom, últimament molts més, potser si que ens està afectant el tema de la crisi més del que ens pensem :( :( :(
Imatge Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 13, 2008 8:14 pm

Pep, que no ho deia per tu l'Albert!
Crec que ho deia ironicament per els missatges que arriben provinents de la DGT i el "senyor" Navarro

MIra...
La DGT achaca a la preocupación por la crisis los 30 muertos

Trànsit multarà per manipular el GPS mentre se circula
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 13, 2008 8:16 pm

Holaaaaa,
Steelman ha escrit:Pep, que no ho deia per tu l'Albert!
Crec que ho deia ironicament per els missatges que arriben provinents de la DGT i el "senyor" Navarro
Gracies Jordi per l'aclariment!!!!

:? :? :wink:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: control radar

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 13, 2008 9:17 pm

Sagal ha escrit:Ho he trobat a bmwmotos i he quedat parat.

FOTOGRAFIA CAPTADA EL DIA 7 DE MAYO DE 2008, EN LA ROTONDA SOBRE LA AUTOVIA A2 (BARCELONA-MARTORELL), EL VEHICULO EN CUESTION PILLABA POR DELANTE A LOS VEHICULOS QUE VENIAN EN DIRECCION A BARCELONA A MAS DE 80 KMS/HORA,YA QUE HAY UNA SEÑAL DE PROHIBIDO CIRCULAR A MAS DE 80 KM/H A UNOS 100 MTS ANTES DE ESTA ROTONDA, Y TODOS SABEMOS QUE EL PANEL CON EL RADAR FIJO ESTA A 150 MTS PASADA ESTA ROTONDA EN DIRECCION A BARCELONA.

• NO SON VISIBLES PUES DISPONEN DE CABLES DE HASTA 50 MTS DE LARGO HASTA LAS CAMARAS.
• NADIE PIENSA QUE UN VEHICULO ASI ESTACIONADO (COMO EL DE LA FOTO) NOS ESTA PILLANDO POR DELANTE.
• APROVECHAN QUE CONOCEMOS LOS RADARES FIJOS, Y SE COLOCAN DESPUES DE LA SEÑALES DE PROHIBICION DE 80 KM/HORA Y ANTES DEL PANEL DEL RADAR FIJO.

Imatge

Anem a pams :

1 o A .-De moment encara no es poden tirar fotos per davant a l'estat espanyol. A Europa si, allà tots els radars fixes et miren de cara i de cul, els digital que fan servir manualment els policies i ho fan només ho fan de cara.

2 o B .- Es posen allar on es poden amagar.

3 o C .- Això és veritat

4 o D .- Es veritat ningú ho pensa que tiren per davant.

5 o E .- La càmera no es veu perqué la posen sobre un trípode que procuren amagar, això es correcte, tot i que de vegades n'estan tant segurs que ni ho fan.

6 o F .- Doncs si que tenen flash ja que no son digitals ni làser, son els famosos Multanova 6f que emeten en freqüència 43'4 per ones magnètiques.

8 o G ,. Ho aprofitem tot per amagar-se, els que diuen i encara molts més.

Total = Es el que ja sabem, el perill dels radars mòbils. Rés que un bon detector de radar no solucioni :twisted: :twisted: :twisted:

VVVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 9:56 pm

James Bond ha escrit:

Imatge

Anem a pams :

1 o A .-De moment encara no es poden tirar fotos per davant a l'estat espanyol. A Europa si, allà tots els radars fixes et miren de cara i de cul, els digital que fan servir manualment els policies i ho fan només ho fan de cara.

3 o C .- Això és veritat

5 o E .- La càmera no es veu perqué la posen sobre un trípode que procuren amagar, això es correcte, tot i que de vegades n'estan tant segurs que ni ho fan.

6 o F .- Doncs si que tenen flash ja que no son digitals ni làser, son els famosos Multanova 6f que emeten en freqüència 43'4 per ones magnètiques.

Total = Es el que ja sabem, el perill dels radars mòbils. Rés que un bon detector de radar no solucioni :twisted: :twisted: :twisted:

VVVVVVVs
007
Us puc demostrar i que a més el Racc la varem protestar dos cops, tinc una multa i em van retirar 1 mes el carnet, i era de cara es veia fins i tot el meu cunyat a darrera el cotxe amb moto i a mi i amb la meva dona s'ens veu de fabula
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 9:57 pm

James Bond ha escrit:

Imatge

Anem a pams :

3 o C .- Això és veritat

VVVVVVVs
007
Us puc demostrar i que a més el Racc la varem protestar dos cops, tinc una multa i em van retirar 1 mes el carnet, i era de cara es veia fins i tot el meu cunyat a darrera el cotxe amb moto i a mi i amb la meva dona s'ens veu de fabula. Va ser a Besalú
ImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. nov. 13, 2008 10:01 pm

PEPI600 ha escrit:Ja fa temps que quan em moc per Bcn, vaig jugant amb el consum instantani del cotxe, és l´única manera d´evitar passar-te de velocitat. :oops: :oops:
Bones!!!

Doncs és una bona idea aquesta... de fet quan hi vaig amb el cotxe de mon pare faig això (el meu amb prou feina te ràdio), i la veritat és que arribes inclús orgullòs d'haver tret un consum reduit!!

Amb la moto ja és una altra història... costa i MOLT, mantenir els 80kms/h!!!! :cry: :cry: :cry:

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 13, 2008 10:05 pm

Sagal ha escrit:Us puc demostrar i que a més el Racc la varem protestar dos cops, tinc una multa i em van retirar 1 mes el carnet, i era de cara es veia fins i tot el meu cunyat a darrera el cotxe amb moto i a mi i amb la meva dona s'ens veu de fabula. Va ser a Besalú

Si tens la multa callo, potser ho han canviat. Però en Solà, que ja el coneixes, ho va demanar als mossos i als guàrdies civils que té de clients i tots li varen dir el mateix. Ell va veure el flash, però la multa no li va arribar mai. En Cassany entrant al túnel de l'eix el que venint de Girona als tens a l'altra banda li va passar el mateix i mai li va arribar la multa.

Ep !!! No quotegis tant que ens mengem mitja plana :twisted: :twisted:

Altra cosa, ja ho poso al lloc, però el diumenge si vols podem marxar junts :wink:

VVVVVVVs
7000
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 10:07 pm

James Bond ha escrit:
Sagal ha escrit:Us puc demostrar i que a més el Racc la varem protestar dos cops, tinc una multa i em van retirar 1 mes el carnet, i era de cara es veia fins i tot el meu cunyat a darrera el cotxe amb moto i a mi i amb la meva dona s'ens veu de fabula. Va ser a Besalú

Si tens la multa callo, potser ho han canviat. Però en Solà, que ja el coneixes, ho va demanar als mossos i als guàrdies civils que té de clients i tots li varen dir el mateix. Ell va veure el flash, però la multa no li va arribar mai. En Cassany entrant al túnel de l'eix el que venint de Girona als tens a l'altra banda li va passar el mateix i mai li va arribar la multa.

Ep !!! No quotegis tant que ens mengem mitja plana :twisted: :twisted:

Altra cosa, ja ho poso al lloc, però el diumenge si vols podem marxar junts :wink:

VVVVVVVs
7000
Vindra també en Jordi Ponsa, és un de Vic :wink:
ImatgeImatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. nov. 14, 2008 2:42 pm

James Bond ha escrit:
En Cassany entrant al túnel de l'eix el que venint de Girona als tens a l'altra banda li va passar el mateix i mai li va arribar la multa.
Doncs aquesta foto és d'aquets precís indret (04-05-07), 135 € i dos punts :x

Imatge
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. nov. 14, 2008 7:48 pm

A mi aquest radar de l'eix que comenteu ja m'ha fet un parell de flaixos de cara, per sort anaba amb moto. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. nov. 15, 2008 1:53 pm

Afegir que a França, he vist radars, movils, o sigui autos, que porten el radar incorporat a la part de darrere. O sigui que amb aquests res a fer, si els aconsegueixes veure, ells ja t'han vist abans.

La sort és que amb moto això per ara no tè problema.

Jo tambè jugo moltes vegades amb el consum del cotxe, però amb la moto és impossible, se t'enganxen a darrere.. i t'agafa un cangelis...

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. des. 09, 2008 4:03 pm

El Radar de la B-23 (des de Sant Just Desvern fins a l´autopista A2)
ha recaptat 80000 € ( 13.310.880 Ptes) en un dia, el tram limitat a 80 Kms/h en el seu primer dia, ja s´havia amortitzat.

També van recaptar aquest import en 24 hores, un radar situat a la M-40 a Madrid ( Km. 52,8 ) i un altre al pont del V Centenari a Sevilla (SE-30 )

Ja veieu que no a tot arreu hi ha crisi.

8) 8)
Imatge

Respon

Torna a “General”