A part d'una Comparativa entre la GS1200 i la Varadero
Tambe parlen de la història de la Honda GoldWing

Moderador: Airald
Jo també! I dic el mateix que diu en lletra petita. :PRandy-650 ha escrit:Ja la tinc!!! :D
Aviam si tinc temps per llegir-la, jeejejeje
Parte ciclo: BMW 65 Honda 57James Bond ha escrit:I.. qui ha guanyat ? :shock:Randy-650 ha escrit: Buenuuuu....ja me l'he llegit dues vegades...... :oops: :lol:
Jo penso el mateix, el carda és molt important i va molt bé. Quan t'hi has acostumat es troba a faltar.Randy-650 ha escrit: A nivell particular, penso que és millor la Varadero que no la GS. Repeteixo, a nivell particular. Sols falla una cosa...el cardán!! :x
Això és discutible.James Bond ha escrit: Jo penso el mateix, el carda és molt important i va molt bé. Quan t'hi has acostumat es troba a faltar.
Avui al mati hem fet unes pistes, dos varaderos, una gs i una transalp i algun troset tela eh!!gs12 red ha escrit:Avui: 123 Kms. de camins i pistes pel Montseny ( algunes trialeres ) Varadero ?
Randy-650 ha escrit:NO FOTO=NO SALTET AMB LA VARADERO :twisted:Steelman ha escrit: Fins i tot amb la varadero he fet algun saltet!!!!
Admirat i apreciat agent OO7, l'hi recordo que com a agent de Sa Majestat SEMPRE té que guardar la compostura!!!!!! :)James Bond ha escrit:
Randy, em sembla que prou feina tenien per a sobre tenir de tirar fotos :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Randy-650 ha escrit:Ja la tinc!!! :D
Aviam si tinc temps per llegir-la, jeejejeje
Ara, sense começar, ja dono per guanyadora la GS respecte la Varadero. Com l'any passat, oi? :roll: