Problemes d'acces al forum
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Problemes d'acces al forum
Fa dos diumenges que a les 19.00 de la tarda el foro ha caigut.
Ahir al vespres aproximadament des de les 22.00 fins a les 24.00 va tornar a estar caigut.
El problema ha estat alie a nosaltres, ha estat un problema dels servidors on tenim allotjats la web i el forum.
Segons els missatges rebuts amb la caiguda d´ahir, varen aprofitar per posar unes actualitzacions al servidor i no ha de passar més.
Ahir al vespres aproximadament des de les 22.00 fins a les 24.00 va tornar a estar caigut.
El problema ha estat alie a nosaltres, ha estat un problema dels servidors on tenim allotjats la web i el forum.
Segons els missatges rebuts amb la caiguda d´ahir, varen aprofitar per posar unes actualitzacions al servidor i no ha de passar més.
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Problemes d'acces al forum
ok, i si hem de tenir problemes ja ho saps, eh.Steelman ha escrit:Fa dos diumenges que a les 19.00 de la tarda el foro ha caigut.
Si tienes un problema y puedes solucionarlo, no te preocupes, solucionalo. Si tienes un problema y no puedes solucionarlo, tampoco te preocupes, olvídalo.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Clar, pagueu servidors de merda, i massa econòmics i després el resultat és aquesta "patata" que tenim entre les cames ( ... o les mans?) :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
kel ha escrit:Clar, pagueu servidors de merda, i massa econòmics i després el resultat és aquesta "patata" que tenim entre les cames ( ... o les mans?) :twisted: :twisted:
Això, això, en Kel té raó. Si s'ha de fer es fa bé. Jo crec que per tenir un bon servidor es podrien demanar 300 € per cada forero ( si venen dos en una moto seran 600 € encara que l'altra persona no sigui forer@) i agafem un servidor com cal. :twisted: :twisted:
VVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs la veritat que els servidors que paguem no són gens econòmics....kel ha escrit:Clar, pagueu servidors de merda, i massa econòmics i després el resultat és aquesta "patata" que tenim entre les cames ( ... o les mans?) :twisted: :twisted:

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
No to la presència de gent molt explèndida per aquí........
Però si s'han de posar, es posen, eh....no seré jo el més rata de tots.
P.D. Al fòrum Vstrom també va passar ahir, i és molt semblant a aquest, allà hi ha quasi 10.000 registrats i normalment va de conya.
Va ser cosa dels esperits cibernètics. :twisted:
Però si s'han de posar, es posen, eh....no seré jo el més rata de tots.
P.D. Al fòrum Vstrom també va passar ahir, i és molt semblant a aquest, allà hi ha quasi 10.000 registrats i normalment va de conya.
Va ser cosa dels esperits cibernètics. :twisted:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
I la moto que, per cada moto 300€ més aixi els xurrumekus serán 1200 i jo serán 900€ jajajaja.James Bond ha escrit:kel ha escrit:Clar, pagueu servidors de merda, i massa econòmics i després el resultat és aquesta "patata" que tenim entre les cames ( ... o les mans?) :twisted: :twisted:
Això, això, en Kel té raó. Si s'ha de fer es fa bé. Jo crec que per tenir un bon servidor es podrien demanar 300 € per cada forero ( si venen dos en una moto seran 600 € encara que l'altra persona no sigui forer@) i agafem un servidor com cal. :twisted: :twisted:
VVVVVVs
007
Conyes a part si hi han problemes i mancan solucions es posan i punto, i si la solucions esta a les mans de tots doncs per mi endvant, home, que aqui ens ho passem de conya home.

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I jo!!! :) Estava abans en un fòrum que els administradors es podien permetre el luxe de llegir els privats, i quan ho vaig saber..... :evil:James Bond ha escrit:
Jo també vaig pensar el mateix. Es que en altres llocs m'hi han declarat a mi. :D