Guzzi Stelvio "Adventure"?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Guzzi Stelvio "Adventure"?
Serà rival de la BMW GS Adventure?

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Guzzi Stelvio "Adventure"?
Randy-650 ha escrit:Serà rival de la BMW GS Adventure?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Albert, comporta't, home!!!!! :lol:gs12 red ha escrit:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Randy-650
- Presentats
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Enllaç dedicat a Boolean.
http://www.motociclismo.es/Pruebas/carr ... Fid%3D4180
Haig de dir que tot i tenir una Gs, i al igual que en bolean, l’aspecte d’aquesta Stelvio no em desagrada, pero nomes l’aspecte.
Llegint el reportatge de l’enllaç m’adono que la moto en qüestió es potser massa rutera per les meves pretensions i que tampoc es que sigui gaire barata. Sincerament, em quedo amb la Gs.
Salutacions.
Haig de dir que tot i tenir una Gs, i al igual que en bolean, l’aspecte d’aquesta Stelvio no em desagrada, pero nomes l’aspecte.
Llegint el reportatge de l’enllaç m’adono que la moto en qüestió es potser massa rutera per les meves pretensions i que tampoc es que sigui gaire barata. Sincerament, em quedo amb la Gs.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Danielot
- Presentats
Randy-650 ha escrit:
L'altre!!!!!! :evil:
Aviam...i perquè NO pot ser rival de la GS Adventure? :shock:
La Stelvio pot ser rival de la GS nomes quan esta parada al stand de la fira, o a l´aparador del concesionari...
Al moment que començi a rodar ja s´ha acabat la "magia" de l´Italiana i arriba al mon real
PD:Tinc la "sort" de que a la meva colla hi ha dos companys que tenem italianes (no dire marques, ni models) hi es tota una "aventure"
I no es un topic es el mon real.!!!
Rodar en moto es lo meu
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ara que el tema "deriva" cap a l'anàlisi de les motos italianes vull dir-hi la meva.
No posaré en dubte que, fa uns anys, la fiabilitat de marques com Ducati va passar per un moment "dubtos" (per dir-ho finament).
Però actualment les coses han canviat moltíssim.
La meva Ducati Multistrada 1000 DS del 2003 (comprada ara farà 2 anys amb 15000km) ja porta més de 34000km. i no m'ha deixat tirat en cap ocasió.
El motor 1000 DS (bicilindric de 2 valvules per cilindre) tot i ser un clàsic, continua sent un tiro a baixes revolucions (gairebé 10kgm de parell) i la part cicle és de qualitat. En carreteres tipus port de muntanya hi ha molt poques, poquísimes màquines més efectives, de debó, i he tingut la sort de provar força varietat de motos.
I això que tota la vida he portat Honda (i continuo tenint una CBR, vull dir que no soc cap fanàtic de Ducati), però el "sabor" que em dona aquesta italiana no ho tenen altres bicilindrics d'altres marques que, parlo de mi, transmeten poques sensacions.
El que si que criticaria de les italianes és que amb preus, no poden competir amb la maquinaria japonesa, però això ja és un altre tema...
Salut
No posaré en dubte que, fa uns anys, la fiabilitat de marques com Ducati va passar per un moment "dubtos" (per dir-ho finament).
Però actualment les coses han canviat moltíssim.
La meva Ducati Multistrada 1000 DS del 2003 (comprada ara farà 2 anys amb 15000km) ja porta més de 34000km. i no m'ha deixat tirat en cap ocasió.
El motor 1000 DS (bicilindric de 2 valvules per cilindre) tot i ser un clàsic, continua sent un tiro a baixes revolucions (gairebé 10kgm de parell) i la part cicle és de qualitat. En carreteres tipus port de muntanya hi ha molt poques, poquísimes màquines més efectives, de debó, i he tingut la sort de provar força varietat de motos.
I això que tota la vida he portat Honda (i continuo tenint una CBR, vull dir que no soc cap fanàtic de Ducati), però el "sabor" que em dona aquesta italiana no ho tenen altres bicilindrics d'altres marques que, parlo de mi, transmeten poques sensacions.
El que si que criticaria de les italianes és que amb preus, no poden competir amb la maquinaria japonesa, però això ja és un altre tema...
Salut
- Miqueleitor
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
- Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.
Que tal?
Mireu jo trovo que ja sería l'hora de que surtís alguna moto que fes
competencia a la BMW, pero es dificil pel fet de que el lloc que te l'alemanya al mercat i la reputaciò que ha conseguit, no se ho ha guanyat
amb 2 díes. Ara, l'Stelvio es molt maca. Falta vore el preu que té i també
el pes i l'altura del seient. En quan ne hagin unes quantes de Stelvio
per les carrteres, es podrá contrastar.
Dubto molt que sigui tan fiable i manejable com una Transalp :ban
:b9
Vagi bé!
Mireu jo trovo que ja sería l'hora de que surtís alguna moto que fes
competencia a la BMW, pero es dificil pel fet de que el lloc que te l'alemanya al mercat i la reputaciò que ha conseguit, no se ho ha guanyat
amb 2 díes. Ara, l'Stelvio es molt maca. Falta vore el preu que té i també
el pes i l'altura del seient. En quan ne hagin unes quantes de Stelvio
per les carrteres, es podrá contrastar.
Dubto molt que sigui tan fiable i manejable com una Transalp :ban
:b9
Vagi bé!
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.
La pressa ens pot fer perdre el control.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Vaig llegir la comparativa de Motociclismo i em va fer l'efecte que la Stelvio perdia per golejada... L'altre dia en vaig veure una al davant d'un concessionari, me la vaig mirar i remirar, una bona repassada, i què voleu que us digui! No em va acabar de fer el pes... Algun detallet, alguna pijada de disseny de mira'm i no em toquis. No em va semblar una màquina de les que es compren amb el cervell. Esclar que, n'hi ha pas cap de moto que es compri amb el cervell???Angel ha escrit:Enllaç dedicat a Boolean.
Salutacions.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Randy-650 ha escrit:Serà rival de la BMW GS Adventure?
hi trobo a faltar un click de famòbil pujat asobre, que la porti, no ?
-----------
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
No, no serà una rival de la GS perque el món està ple de caps tapats plens de prejudicis, de gent que compra motos perque les té tothom, de personatges que encara es creuen el que diuen revistes com Tontociclismo y SoloTonto, de "moteros apassionadíssims" que només comparen relacions qualitat-preu com si una moto fós un electrodomèstic (en realitat, hi ha molts aparells de 2 rodes que transmeten les mateixes sensacions que una vulgar nevera...i no diré noms!), ... en fi, per què continuar?
i sí, teniu raó: el nº de concessionaris no es pot comparar, la "fama" de BMW tampoc i el nivell cultural dels que creuen que totes les italianes fallen tant com les Ducati 500 twin dels anys setanta encara menys...
Salut i kms
PD: EPs, que la GS és una gran moto, eh? a mi m'agrada molt!!!!
i sí, teniu raó: el nº de concessionaris no es pot comparar, la "fama" de BMW tampoc i el nivell cultural dels que creuen que totes les italianes fallen tant com les Ducati 500 twin dels anys setanta encara menys...
Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Danielot
- Presentats
Quan dic que les italianes fallen es per experiencia...JordiTrident ha escrit:No, no serà una rival de la GS perque el món està ple de caps tapats plens de prejudicis, de gent que compra motos perque les té tothom, de personatges que encara es creuen el que diuen revistes com Tontociclismo y SoloTonto, de "moteros apassionadíssims" que només comparen relacions qualitat-preu com si una moto fós un electrodomèstic (en realitat, hi ha molts aparells de 2 rodes que transmeten les mateixes sensacions que una vulgar nevera...i no diré noms!), ... en fi, per què continuar?
Salut i kms
Moto italiana d´un company meu (no dire ni marca ni model)
Actualment te 1any i mitg i aproximadament uns 30000km
I l´hi a passat desde que el diposit i les plaques laterals l´hi han perdut la lluentor,
hasta que s´he li a partit un dels tornillos que subjecten el motor,
pasant per perdre els tornillos del tub d´escapament,
o perdre el caballet central, o trencar el protector de la cadena,
o l´ultima que jo conec, canvi dels rodaments de la direccio (per cert aixo, li a passat dos cops)
etc, etc, etc.....
No esta malament del tot per una moto "amb sentiment".
Una altre cas de moto italiana de marca diferent a l´anterior.
Actualment la moto te uns 6 anys i uns 45000km( no en te mes perque esta mes temps al mecanic que rodant)
Desde els rodaments del canvi,
pasant per una valvula del motor reventada,
fins arribar a canviar els rodaments de les dues rodes
i pel cami m´he deixat molts mes problemes, que ja per vergonya el propietari no m´ha dit
No esta del tot malament per una moto amb molt de "carisma".
Actualment tinc una V STROM 650
potser no es una moto amb "sentiment"
o potser no te tant "carisma"
Es una moto comprada amb el CAP que te molt bona relacio QUALITAT-PREU
i aixo es una VIRTUT, no pas un DEFECTE.
PD:No dic les marques ni el models de motos per respecte als propietaris.
Rodar en moto es lo meu
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo crec que avui el 90% de les marques de motos tenen un nivell similar.
Un 5% te algun model que esta per sobre
I un altre 5% esta per sota
Pero en general avui en dia...es igual comprate
Una japonesa, que italiana, que alemanya, que britanica que....
Per cert a mi les Guzzi m´agraden molt pero la Stelvio no gaire.
Un 5% te algun model que esta per sobre
I un altre 5% esta per sota
Pero en general avui en dia...es igual comprate
Una japonesa, que italiana, que alemanya, que britanica que....
Per cert a mi les Guzzi m´agraden molt pero la Stelvio no gaire.
Ex ...moltes coses