SM30 de Desembr

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. nov. 16, 2008 1:41 pm

jo tambe he llegit l'article i em sembla bastant coherent lo que diuen de ambdues motos

quan califiquen finalment les motos, no estant ocultant que en alguns apartats la varadero es millor que la GS, i tampoc estant dient que una sigui collonuda i l'altre una kk

he probat totes dues motos i com totes les maquines, sempre hi ha preferencies per una o altre cosa, per exepmle a la revista qualifiquen de "pega" els tres butons pels interrmitents de la GS, en canvi a mi m'es més practic que un sol boto per tres funcions

la cardan (juntament amb l'ASC que elimina les clavades) i la suspensio telelever, fa que la GS doni una sensacio de seguretat en conducció bonisima, i com tota bmw, te una gran pega: el PREU.

Imatge[/img]
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 16, 2008 5:21 pm

[quote="atramuntanat"

Imatge[/img][/quote]

Hey Francesc:

Ahir vaig creuar per aqui on es veu a la foto ( em sembla ) el que passa es que hi havia una miqueta més d´aigua... :shock: es a sota la ctra. de Cladells (riera de Sta. Coloma ) oi ????

:!:
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. nov. 16, 2008 5:34 pm

gs12 red ha escrit:[quote="atramuntanat"

Hey Francesc:

Ahir vaig creuar per aqui on es veu a la foto ( em sembla ) el que passa es que hi havia una miqueta més d´aigua... :shock: es a sota la ctra. de Cladells (riera de Sta. Coloma ) oi ????

:!:
crec que si, jo anava fent bulto i no miraba el GPS, pero la zona crec que la és
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. nov. 17, 2008 4:57 pm

doncs jo també tinc la revista, i està clar que cadascú llegeix el que hi vol veure, o el que li interesa.

Si diuen que la GS és una màquina millor és perquè bmw hi posa anuncis... doncs home, amb honda també han d'anar amb cuidadet, si l'argument és aquest...

Com tot bon Africatwinero, emprenyat amb honda per abandonar el sector d'aquesta manera, llegeixo que la Vara és una bona màquina, si, però que tot plegat és anar maquejant i posant al dia solucions de fa més de 10 anys, poc innovada (està clar, és una fórmula d'èxit, perquè tocarla?), i jo llegeixo que la GS guanya la Vara per golejada, però que han de disimular, i no dir-ho explícitament per no tenir problemes amb €ls anunicants.
fixeu-vos els adjectius i fórmules que fan servir per anar referintse a una màquina i una altra.

GS: no es un precio económico, pero si un justo precio por un conjunto casi indestructible // resulta raro que un moto tan dura pueda ser tan cómoda // BMW tiene la fórmula mágica para marcar la pauta en esta categoría // por más que se empeñen el resto de marcas en evitarlo, sigue siendo la referencia del segmento // avanzada a su tiempo //

Varadero: Resiste bien el paso del tiempo // Una de las pocas supervivientes de un estilo clásico de bigtrail // configuración muy clásica...

Jo hi llegeixo una crítica velada a Honda que podria donar molt més del que dona, i que es limita a apalancar la quota de mercat que ja té, innova poc, i arrisca menys.

El que no em queda clar és si la Vara té l'ABS desconectable, si és que no, ja no perdré mai més el temps discutint banalitats.
.
.

x cert, quina gràcia quan s'han referit al parell motor de la GS com a 'digne d'una màquina agrícola' evitant de manera forçada dir la paraula 'tractor' que seria compromès... he recordat al Führer... jaja si hagués volgut llaurar ja m'hagués comprat un tractor...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 17, 2008 7:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 17, 2008 5:54 pm

Tens molta raó Arbe.

De fet seria curios fer una comparativa de les comparatives de SM30

Aquesta comparativa GS vs Varadero no es nova i estaria be veure com ha evolucionat les critiques de lse dues motos i les seves comparatives..
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. nov. 17, 2008 7:01 pm

Una vegada llegida la comparativa i amb elements de judici, penso que una vegada més, a la revista se li veu el "plumero". Fa molt de temps que llegeixo el SoloMoto 30 i de sempre m'ha semblat que tot plegat traspuava una predilecció, a vegades més subtil que d'altres, cap a BMW. Faran 1000 comparatives o més, però sempre s'hi veu una tendència clara BMW, D'altra banda, no puc estar més d'acord amb tú ARBE. Tota la comparativa no deixa de ser una crítica velada cap a Honda per la seva inmobilitat. De fet, fa bastants números que es critica a diferents llocs de la revista al gegant japonès per no presentar cap novetat digna del seu pes a la indústria de la moto.

Abans també llegia la revista La Moto, però en aquest cas va ser la seva gens dissimulada inclinació cap a Honda i les seves RR.

L'únic que podem treure en clar de tot això és que, deixant de banda les preferències de cadascú dels provadors de les revistes, la línea editorial la marca la casa. I aquesta línia editorial té unes predileccions, ja sigui per temes econòmics, publicitaris o d'altre tipus, que fins a cert punt obliguen que l'article en qüestió estigui més o menys sesgat cap a un costa o un altre.

En definitiva: ambdues són màquines que em compraría si poguès. :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “General”