Ajudeta ruta // curs off-road Aras Rural
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ajudeta ruta // curs off-road Aras Rural
bones, el proper cap de setmana tinc el curs trail, és a Aras de los Olmos, que està allà on Déu va perdre la boina... (queda entre València i Terol)
Estic mirant possibles rutes, i no sé, no ho veig clar.
La 'lògica', doncs hosties.... tira autopista avall, i quan t'hagis pudrit de fàstic i sentiment tomba a la dreta, és molt fort el rutòmetre:
1.- KM 0: AP-7 direcció Sud-Oest
2.- KM 325 :Sortida 497 dir. Ademuz...
collons !!! Panotxa.. Em deixes la K ??? :oops:
Estic mirant de fer per l'interior, però em dona rutes de 150 km més i unes 6-7 hores... i clar, la idea és surtir al migdia, a l'endemà hem de fer curs off-road, i diumenge també, i després tornar... no sé què fer...
Potser sigui el moment de posarme un MP3 en condicions * , i no em complico la vida i tiro per autòpsia...
com ho veieu ?
La 'lògica', doncs hosties.... tira autopista avall, i quan t'hagis pudrit de fàstic i sentiment tomba a la dreta, és molt fort el rutòmetre:
1.- KM 0: AP-7 direcció Sud-Oest
2.- KM 325 :Sortida 497 dir. Ademuz...
collons !!! Panotxa.. Em deixes la K ??? :oops:
Estic mirant de fer per l'interior, però em dona rutes de 150 km més i unes 6-7 hores... i clar, la idea és surtir al migdia, a l'endemà hem de fer curs off-road, i diumenge també, i després tornar... no sé què fer...
Potser sigui el moment de posarme un MP3 en condicions * , i no em complico la vida i tiro per autòpsia...
com ho veieu ?
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 26, 2008 2:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- ARBE
- Presentats
PEPI600 ha escrit:Home, si tant fotut ho veus, et deixo el remolc per la moto, així no haura`s de montar el MP3.. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Dwssss
QUE KBROOOOOOOO... :lol:
La meva dignitat m'impedeix anar a un curs de conducció de moto en cotxe 8) FALEN ???? 8) 8) 8)
Lo del mp3... té la seva explicació... no volia fotre el rotllo, però és que provoqueu:
el cap de setmana quan pujava a Bagà, divendres nit, vaig probar per primer cop a la vida posar musica a la moto, tot i que sempre he estat reaci, però atès que sempre que he parlat amb vosaltres, tots sense excepció coincidiu: pensàveu el mateix que jo, no us hi véieu, i ara és irrenunciable escoltar música a la moto.
Bé, ho probaràs em vaig dir....
Així doncs, probar per probar ho vaig fer amb el mòbil, vaig deixar el teclat bloquejat, foto el playador de mp3 i anar fent... al principi la sensació va ser realment estranya, sentia el soroll del motor diferent, però el sentia, no sé... molt curiós, bé, el cas és que deseguida m'hi vaig veure, i vaig anar tirant cap amunt....
fins que s'em fot una del Louis Armstrong, amb el volum de grabació més alt del normal i em fotia tals trompetades a l'orella que semblava talment que un borinot m'estés foten fiblades als timpans... bufff, vaig pensar, musica a la moto potser si, però sense control de volum NO! giarebé m'aturo per desmontar tot plegat.
Després per sort tot va ser més normal... més normal fins que començo a sentir la musica del SANDOKAN :shock: , Si, si Sandokan (x cert, bon nick seria :lol: ), i vaig deduïr... la merda del mòbil, al posar el reproductor mp3 ha indexat tots els arxius d'audio que ha trobat pel mòbil... quina putada... després va venire el hombre y la tierra, que es va tallar perquè algú em va trucar, i en sonar el telèfon es desbloqueja el teclat, i despenja, i clar, jo no sentia res, però tampoc podia parlar ni volia aturarme... a partir d'aquí ja va ser una bojeria, a l'anar el mòbil a la butxacca de la jaqueta, s'anaven apretan botons... les cancçons començaven, sonaven 6 segons i tornaven a comenár, em trucaven, em trucava el contestador... fins i tot va sonar "es superfort" -Josmar-... aquí ja vaig parar, pels meus collons, i vaig treure els auricular...
-----------
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
ARBE ha escrit:PEPI600 ha escrit:Home, si tant fotut ho veus, et deixo el remolc per la moto, així no haura`s de montar el MP3.. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Dwssss
QUE KBROOOOOOOO... :lol:
La meva dignitat m'impedeix anar a un curs de conducció de moto en cotxe 8) FALEN ???? 8) 8) 8)
Lo del mp3... té la seva explicació... no volia fotre el rotllo, però és que provoqueu:
el cap de setmana quan pujava a Bagà, divendres nit, vaig probar per primer cop a la vida posar musica a la moto, tot i que sempre he estat reaci, però atès que sempre que he parlat amb vosaltres, tots sense excepció coincidiu: pensàveu el mateix que jo, no us hi véieu, i ara és irrenunciable escoltar música a la moto.
Bé, ho probaràs em vaig dir....
Així doncs, probar per probar ho vaig fer amb el mòbil, vaig deixar el teclat bloquejat, foto el playador de mp3 i anar fent... al principi la sensació va ser realment estranya, sentia el soroll del motor diferent, però el sentia, no sé... molt curiós, bé, el cas és que deseguida m'hi vaig veure, i vaig anar tirant cap amunt....
fins que s'em fot una del Louis Armstrong, amb el volum de grabació més alt del normal i em fotia tals trompetades a l'orella que semblava talment que un borinot m'estés foten fiblades als timpans... bufff, vaig pensar, musica a la moto potser si, però sense control de volum NO! giarebé m'aturo per desmontar tot plegat.
Després per sort tot va ser més normal... més normal fins que començo a sentir la musica del SANDOKAN :shock: , Si, si Sandokan (x cert, bon nick seria :lol: ), i vaig deduïr... la merda del mòbil, al posar el reproductor mp3 ha indexat tots els arxius d'audio que ha trobat pel mòbil... quina putada... després va venire el hombre y la tierra, que es va tallar perquè algú em va trucar, i en sonar el telèfon es desbloqueja el teclat, i despenja, i clar, jo no sentia res, però tampoc podia parlar ni volia aturarme... a partir d'aquí ja va ser una bojeria, a l'anar el mòbil a la butxacca de la jaqueta, s'anaven apretan botons... les cancçons començaven, sonaven 6 segons i tornaven a comenár, em trucaven, em trucava el contestador... fins i tot va sonar "es superfort" -Josmar-... aquí ja vaig parar, pels meus collons, i vaig treure els auricular...
Hostia, noi. Quin fart de riure..... Em fan mal les mandíbules d'imaginar-m'ho. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Mira, l'altre dia em van regalar un Ipod Shuffle. És una andròmina que té una mida insignificant. Es venen amb capacitat de 1 GB i 2 GB. No et pots imaginar lo cómode que és. T'ho pots ficar o engaxar on vulguis perquè porta una pinça per agafar-t'ho allà on vulguis.
Mira això:

Dona't un volt per la pàgina de iPod i fliparàs.
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
Home, de ben segur que per remenar amb els guants no trobaràs res d'aquestes dimensions. Si el que vols es sentir música que t'agrada, ja et va bé. Se suposa que la música que fiques dins és música del teu gust i no has de buscar cançons, vaja, penso jo. :roll: :roll:James Bond ha escrit:Jo en tinc un d'ipod d'aquest. de 2 gb. El vaig comprar per ebay a Hong Kong per 18 euros posat a casa. No em va bé per remenar-lo amb els guants de moto posats i el tinc al calaix, no en faig res.
VVVVVVVs
007
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
La radio CD que porto llegeix targetes SD i te port USB, porto vàries targetes SD i depenen de la música que vulgui escoltar en poso una o altra. Es més fàcil que buscar-les entre un munt de cançons. També puc canviar fàcilment a la radio i canviar les emissores tot anant en marxa. I tot només premen un botóBravo ha escrit:Se suposa que la música que fiques dins és música del teu gust i no has de buscar cançons, vaja, penso jo. :roll: :roll:
Ahir mateix,..... No et pots imaginar el plaer de sentir el Sympathy for the Devil dels Rolling al sortir tot junts a ferla ruta i al cap de poca estona fer ballar la moto escoltant unes cantates d'en Bach al fer els 365 revolts de Tossa a Sant Feliu :D :D :D
Això no ho podria fer amb l'ipod
VVVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Bravo
- Presentats
Ramón, però és que tú ets un professional. Sols un autèntic super agent secret pot tenir la sensibilitat de fer ballar la seva montura amb la cadència i el tempo de les cantatas de Bach (això deu ser sublim, nano) i tenir la sang freda de sortir de l'aparcament escoltant a tot drap el Sympathy for the Devil de ses Satàniques Majestats...James Bond ha escrit:La radio CD que porto llegeix targetes SD i te port USB, porto vàries targetes SD i depenen de la música que vulgui escoltar en poso una o altra. Es més fàcil que buscar-les entre un munt de cançons. També puc canviar fàcilment a la radio i canviar les emissores tot anant en marxa. I tot només premen un botóBravo ha escrit:Se suposa que la música que fiques dins és música del teu gust i no has de buscar cançons, vaja, penso jo. :roll: :roll:
Ahir mateix,..... No et pots imaginar el plaer de sentir el Sympathy for the Devil dels Rolling al sortir tot junts a ferla ruta i al cap de poca estona fer ballar la moto escoltant unes cantates d'en Bach al fer els 365 revolts de Tossa a Sant Feliu :D :D :D
Això no ho podria fer amb l'ipod
VVVVVVVs
007
A banda de tot això, t'alabo el bon gust musical, sí senyor.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: Ajudeta ruta
Encara que aquest tema ha derivat torno a la pregunta original: no fotis cas de la lògica i fes-me cas, fa un parell d'anys vaig anar a una trobada per aquesta zona i després de pensar-m'ho una miqueta, vaig anar per l'interior (les distancies desde BCN són pràcticament iguals i al no haver-hi gaire trànsit vas molt més tranquil i pots anar a molt bon ritme) i no té color a nivell de "disfrute" i paisatge.ARBE ha escrit:bones, el proper cap de setmana tinc el curs trail, és a Aras de los Olmos, que està allà on Déu va perdre la boina... (queda entre València i Terol)
La meva proposta (els noms de les carreteres no els sé però és la "principal" entre comarcals i/o nacionals interiors -la opció de liar-te per carreteres més "guarres" te la deixo a tú-)
OPció 1: Bagà-Manresa-Igualada-Sta. coloma de queralt-MOntblanc-Reus-Falset-MOra-Alcañiz (N-211)-MOntalban (N-420)-Teruel-(N-330)-Ademúz-Casas Altas-Aras de los Olmos
El tram entre Mora i Teruel és molt ràpid i poquíssim trànsit i passat Teruel és un tram molt bonic i agradable seguint un riu... Només has de vigilar de trobar el trencall de Casas Altas pq jo me'l vaig passar i vaig donar una petita volteta de més.
Opció 2: Si creus que la opció Igualada-Sta Coloma- Montblanc-Reus és liar-se (jo no ho crec) sempre pots fer Manresa-Martorell-(AP7)-Tarragona-REus si creus que faràs més via i enllaçar amb opció 1, però pensa que entre el Vendrell i Tarragona fan obres i "teòricament" cal anar a 80...
Ja diràs què has fet al final...a veure si algú hi diu alguna cosa més.
Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- ARBE
- Presentats
Si, l'opció aquesta de AP-7 (pensa que surto de Rubí) fins Reus l'havia sopesat també.
Quan vaig al poble dels sogres, aprop d'Alcañiz, sempre anem per Reus, Falset, Gandesa, etc...
El que realment em frena a agafar l'opció interior és l'hora, si surtís pel matí no hagués ni tan sols dubtat, però penso que quan porti 4 hores anant en moto s'em farà de nit en territori 100% desconegut, a més en solitari (no us faig pena
? ) i de la ruta interior, el tram fins Aras no sé quin tipus de carretera puc trobar.
El que em dius del tram Mora-Terol que és ràpid i m'engresca però.
Potser negocio amb el jefe i surto una miqueta abans, i agafo l'opció interior.
MP3: jo crec que un dels millors que hi ha és el Creative Zen Stone Plus, fa poc vaig mirarme tots els models i vaig trobarne un que reuneix una serie de característiques que el fan únic, i en vaig portar per la botiga (però pensant en la moto :lol: ),
Avantatges que li veig: té els botons frontals i de mida raonable, té mini pantalleta (no és autista), té radio, té altaveu integrat (sona prou bé i alt per escoltar la radio), té accesoris com clauer de cuiro, fundes de silicona, base amb altaveus, es pot fer anar sense llegir el manual, té la mida d'una caixa de llumins, la bateria dura 20 hores, és una cucada si no la agafes en fucsia, té un preu raonable (uns 50€ 2 Gb), no és apple :lol:
Pegues: no va amb pila, has d'estar pendent de carregarlo, i falta probar si quan s'està carregant funciona com a player, això seria un gran inconvenient per durlo a la moto.
Un altre proba que faré en l'expedició a Aras de los Olmos és el MP3 Zen Stone, (amb el mòbil passo, no sabeu la ratllada que és que et vagin trucant i menjarte la bola, què deu passar, potser m'hauria d'aturar i trucar... buffff)
Quan vaig al poble dels sogres, aprop d'Alcañiz, sempre anem per Reus, Falset, Gandesa, etc...
El que realment em frena a agafar l'opció interior és l'hora, si surtís pel matí no hagués ni tan sols dubtat, però penso que quan porti 4 hores anant en moto s'em farà de nit en territori 100% desconegut, a més en solitari (no us faig pena
El que em dius del tram Mora-Terol que és ràpid i m'engresca però.
Potser negocio amb el jefe i surto una miqueta abans, i agafo l'opció interior.
MP3: jo crec que un dels millors que hi ha és el Creative Zen Stone Plus, fa poc vaig mirarme tots els models i vaig trobarne un que reuneix una serie de característiques que el fan únic, i en vaig portar per la botiga (però pensant en la moto :lol: ),
Avantatges que li veig: té els botons frontals i de mida raonable, té mini pantalleta (no és autista), té radio, té altaveu integrat (sona prou bé i alt per escoltar la radio), té accesoris com clauer de cuiro, fundes de silicona, base amb altaveus, es pot fer anar sense llegir el manual, té la mida d'una caixa de llumins, la bateria dura 20 hores, és una cucada si no la agafes en fucsia, té un preu raonable (uns 50€ 2 Gb), no és apple :lol:
Pegues: no va amb pila, has d'estar pendent de carregarlo, i falta probar si quan s'està carregant funciona com a player, això seria un gran inconvenient per durlo a la moto.
Un altre proba que faré en l'expedició a Aras de los Olmos és el MP3 Zen Stone, (amb el mòbil passo, no sabeu la ratllada que és que et vagin trucant i menjarte la bola, què deu passar, potser m'hauria d'aturar i trucar... buffff)
-----------
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
No ho facis, això d'anar sol per territori desconegut; només pensar-ho ja tinc esgarrifances :twisted: :twisted:ARBE ha escrit: però penso que quan porti 4 hores anant en moto s'em farà de nit en territori 100% desconegut, a més en solitari (no us faig pena? )
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs jo és quan més disfruto anant en moto; solet i per llocs desconeguts. :lol:kel ha escrit:No ho facis, això d'anar sol per territori desconegut; només pensar-ho ja tinc esgarrifances :twisted: :twisted:ARBE ha escrit: però penso que quan porti 4 hores anant en moto s'em farà de nit en territori 100% desconegut, a més en solitari (no us faig pena? )

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:? 8) 8)
Si, Randy, però de nit tambe?? Jo no.Randy-650 ha escrit:Doncs jo és quan més disfruto anant en moto; solet i per llocs desconeguts. :lol:kel ha escrit:No ho facis, això d'anar sol per territori desconegut; només pensar-ho ja tinc esgarrifances :twisted: :twisted:ARBE ha escrit: però penso que quan porti 4 hores anant en moto s'em farà de nit en territori 100% desconegut, a més en solitari (no us faig pena? )
:? 8) 8)
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- ARBE
- Presentats
De nit,Randy-650 ha escrit:Tens raó, Albert, de nit no. :oops:
De dia millor, oi? 8)
La noche me confunde
en territori 100% desconegut,
en solitari,
a finals de novembre zona Terol (mínimes properes als 0ºC, ),
havent d'arribar a destí a una hora concreta...
doncs home... la meva idea de gaudir de la moto fa que em sobri algun punt.
-----------
- Bravo
- Presentats
-
- Presentats
- Contacta:
...està clar que viatjant en aquestes condicions cal extemar les precaucions...però també pot ser interessant...no sé que més dir-te. Estigues pendent de les previsions del temps i tu mateix, la decisió que prenguis serà la bona

- ARBE
- Presentats
ALEA JACTA EST
i faltaria afegir que una cosa és una carretera secundaria solitaria a Catalunya, i una altra diferent una carretera secundaria solitaria a Terol... NO E LO MIMMMO ! que els sogres són d'aprop d'Alcanyís i allò d'allà és diferent del que estem acostumats per aquí, el poble del meu sogre no té ni bar !!! :evil:
Bé, des d'un principi que la cosa més lògica era agafar l'autopista i no complicarse, i precissament per això pensava en una alternativa, que és el que faré :lol:
M'ha costat dissenyar una ruta que no es dispari de km. respecte la ruta lògica, gairebé totes superaven els 500 km enfront 410.
El que em limitava molt era desconeixer com són les carreteres que hi ha entorn al punt de destí, doncs segurament ja arribaré amb la nit asobre, però ahir vaig parlar amb un amic que tinc a Llíria i em va orientar superguai.
Finalment la ruta triada és: Rubí - Reus (AP7), Falset, Mora, Alcañiz, Calanda, Alcorisa, Alfambra, TerOl, Sarrión, Manzanera, Aras de los olmos. 470 km, 6h:26' segons tyre-maps !!!
d'això... he dissenyat la ruta amb el tyre, bé, ara ho passaré al tomtom, bé espero, però si vull 'penjar' el mapa de la ruta, Tinc alguna manera que no sigui copypastar la imatge i pujarla al imageshack? és que no tinc massa temps de probar, si algú m'ho explica us la poso...
Bé, des d'un principi que la cosa més lògica era agafar l'autopista i no complicarse, i precissament per això pensava en una alternativa, que és el que faré :lol:
M'ha costat dissenyar una ruta que no es dispari de km. respecte la ruta lògica, gairebé totes superaven els 500 km enfront 410.
El que em limitava molt era desconeixer com són les carreteres que hi ha entorn al punt de destí, doncs segurament ja arribaré amb la nit asobre, però ahir vaig parlar amb un amic que tinc a Llíria i em va orientar superguai.
Finalment la ruta triada és: Rubí - Reus (AP7), Falset, Mora, Alcañiz, Calanda, Alcorisa, Alfambra, TerOl, Sarrión, Manzanera, Aras de los olmos. 470 km, 6h:26' segons tyre-maps !!!
d'això... he dissenyat la ruta amb el tyre, bé, ara ho passaré al tomtom, bé espero, però si vull 'penjar' el mapa de la ruta, Tinc alguna manera que no sigui copypastar la imatge i pujarla al imageshack? és que no tinc massa temps de probar, si algú m'ho explica us la poso...
-----------
-
- Presentats
- Contacta:
Re: ALEA JACTA EST
Bé!! Més o menys és la que t'havia comentat perque suposo que Alcorisa-Alfambra és passant per MOntalban ¿no? perque sino si que et liaràs com una parra...ARBE ha escrit: Finalment la ruta triada és: Rubí - Reus (AP7), Falset, Mora, Alcañiz, Calanda, Alcorisa, Alfambra, TerOl, Sarrión, Manzanera, Aras de los olmos. 470 km, 6h:26' segons tyre-maps !!!
Per cert, l'últim tram desde Sarrión per Manzanera fins Aras de los Olmos no se com estarà però és precisament una d'aquestes "groges" de Terol que vols evitar en plena Serra de Javalambre!!! i crec que dones més volta que per Ademuz...però bé, si diumenge quan surtis surts de dia, prova l'altra ruta per Ademuz per la N-330 (de la que estàs a només 24 kms) fins a Terol que crec que t'agradarà...
Sort i que vagi tot molt bé!!!