Guzzi Stelvio "Adventure"?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. nov. 17, 2008 9:52 am

danielot ha escrit:
Quan dic que les italianes fallen es per experiencia...

(...)

PD:No dic les marques ni el models de motos per respecte als propietaris.
N'estic segur que els casos que expliques deuen ser casos molt fotuts, que per cert, crec que podries dir els models i marques que tampoc pasa res.

Però potser per èpoques pasades "fosques", algunes marques com Ducati o Aprilia tenen una fama que actualment ja no mereixen.

Potser sabeu de casos dels famosos xasis partits d'alguns models de Suzuki (ha estat un tema molt greu de la marca, que per cert no es tractaba de la V-strom) i serveix d'exemple que totes les marques tenen problemes. I BMW no se n'escapa, us ho asseguro.

El cas es que jo fa uns anys no m'hagués comprat mai una Ducati, però ara per ara, la meva experiencia és molt satisfactoria.

I no poso en dubte que la compra d'una V-strom sigui una compra encertada (totes ho són si es compra el que realment es busca), només us exposo el meu cas.

Salut.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. nov. 17, 2008 10:05 am

JordiTrident ha escrit:No, no serà una rival de la GS perque el món està ple de caps tapats plens de prejudicis, de gent que compra motos perque les té tothom, de personatges que encara es creuen el que diuen revistes com Tontociclismo y SoloTonto, de "moteros apassionadíssims" que només comparen relacions qualitat-preu com si una moto fós un electrodomèstic (en realitat, hi ha molts aparells de 2 rodes que transmeten les mateixes sensacions que una vulgar nevera...i no diré noms!), ... en fi, per què continuar?

i sí, teniu raó: el nº de concessionaris no es pot comparar, la "fama" de BMW tampoc i el nivell cultural dels que creuen que totes les italianes fallen tant com les Ducati 500 twin dels anys setanta encara menys...

Salut i kms

PD: EPs, que la GS és una gran moto, eh? a mi m'agrada molt!!!!
per fi algu amb coneixement!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. nov. 17, 2008 10:10 am

danielot ha escrit: Quan dic que les italianes fallen es per experiencia...
Aixó si, les noves BMW son puuuura fiabilitat, no?

No fotem home!!! :x

Totes les marques tenen els seus problemes,... excepte la Vstrom que no en te cap pq es de sobres sabut que es la millor moto del mon :lol: :lol:

pero posar a parir una Guzzi per dir que les italianes no tenen fiabilitat i que a mes ho facin els de les BMW (i no va per tu danielot, eh... que ja se que tens una V),... aixó si que em fot gracia :shock:

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. nov. 17, 2008 11:10 am

danielot ha escrit:

Moto italiana d´un company meu (no dire ni marca ni model)

Actualment te 1any i mitg i aproximadament uns 30000km

I l´hi a passat desde que el diposit i les plaques laterals l´hi han perdut la lluentor,

hasta que s´he li a partit un dels tornillos que subjecten el motor,

pasant per perdre els tornillos del tub d´escapament,

o perdre el caballet central, o trencar el protector de la cadena,

o l´ultima que jo conec, canvi dels rodaments de la direccio (per cert aixo, li a passat dos cops)

etc, etc, etc.....
Ara que llegeixo això de dels tornillos de l'escapament, sospito que pot ser una multistrada com la que tinc jo !!!! juas !!
A mi no m'ha passat (i això que tinc el model més antic (2003)), però ho he llegit al foro de Ducatistes...

Sort que a l'única sortida que he compartit amb mototuristes (magnífica ruta a Aixat del passat Juny o Juliol) no vaig tenir cap avaria...
A la propera sortiré acollonit !! :b9

Que per cert, perdre el caballet central té collons, i em fa sospitar que els "reaprietes" que calen fer en les revisions, potser se les va passar pel forro el mecànic de torn...

Salut.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. nov. 17, 2008 7:55 pm

Ho puc dir????

A mi m'agrada molt.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. nov. 17, 2008 11:34 pm

Buenes, no penso entrar en el debat de que totes les marques tenen les seves cosetes perque és evident, i els exemples de'n leclerk ja van bé per il·lustrar-ho. I -evidentment- ha de ser fotut tenir una moto que et surti "rana" com les dels amics de'n danielot.

Aclarir que a mí m'agraden les dues rodes, pràcticament totes encara que això sí, tinc els meus gustos i preferències. Encara que em considero "guzzista" he anat 10 anys amb una Triumph (es nota pel nick ¿oi?) i no diria que no a d'altres motos (ja he dit que la GS m'agrada però no m'hi veig). També reconec -com la majoria d'usuaris i seguidors de les guzzi, molt crítics sempre- tot el que fa malament la marca (que són unes quantes coses, la veritat). Ara mateix (i tinc alguns dubtes) firmaria amb el mateix diable que la Breva que tinc em doni el mateix resultat que la Trident -estem parlant d'uns 160.000 kms sense CAP problema-, però malgrat tot l'he comprat perque se que si no ho hagués fet, cada vegada que en veiés una giraria el cap i pensaria "joder, jo en volia una" i aniria a preguntar-li a l'amo "què tal? n'estàs content?".

I a això em refereixo si no se m'ha entés bé. No he dit mai (danielot) que una bona relació qualitat-preu sigui un inconvenient. A amics que m'han preguntat m'he fet un fart de posar la V-Strom 650 o la Bandit 600 (ara 650) com a exemple d'una bona compra en aquest sentit. Fins i tot crec que ho he dit en aquest mateix forum. Però la meva crítica és en el sentit que sigui el criteri dominant i no ser un pèl (només un pèl) més atrevits en la tria de la moto que -en quasi tots els casos- té una component passional, o així ho entenc jo.

Em posa malalt la gent que es compra la moto pensant en el valor que tindrà en el moment de revendre-la (n'hi ha molts!!!). A mi com em duren molt -això demostra que no sóc gens arrauxat i penso molt el què vull i el què compro- i només n'he venut una en quasi 25 anys de moto, això no m'ha preocupat mai. I més, si la considero amortitzada...

Potser serà que a la colla tenim aquesta manera de veure les coses, una mentalitat més "europea" (ni millor, ni pitjor: diferent) i quasi tothom té la moto que li agrada i si li agrada, per què cal canviar-la abans de 10, 15 o 20 anys...encara que tingui més de 200.000 kms? Encara que clar, en aquest casos estem parlant de BMW o Guzzi (reconec que de les "velles")...casualitat?

I per acabar aquest totxo, si heu llegit fins aquí, un homenatge a les precursores de la Stelvio. Una, la Quota que s'ha comprat un amic per 1500 euros a Alemania per fer un viatge de 2 mesos per Àfrica (ho faria si no se'n fiés?...i aquesta té injecció!!!)

Imatge

i la NTX 650, d'aquesta no localitzo la foto però poso el mapa de l'últim viatge que va fer aquest mateix tipus...

Imatge

després dieu que només valen a l'aparador d'un concessionari!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: (de bon rotllo, danielot, i més veient que ets elefantero...coneixes l'Albert "carajillo" V-Strom 1000 de Lleida?, és un dels "japos" de la resaca on hi ha dues Stroms 650 i dues 1000 perque vegis que també em rodejo de gent de "seny") :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SAlut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 18, 2008 7:25 am

JordiTrident ha escrit:Buenes, no penso entrar en el debat de que totes les marques tenen les seves cosetes perque és evident, i els exemples de'n leclerk ja van bé per il·lustrar-ho. I -evidentment- ha de ser fotut tenir una moto que et surti "rana" com les dels amics de'n danielot.

Aclarir que a mí m'agraden les dues rodes, pràcticament totes encara que això sí, tinc els meus gustos i preferències. Encara que em considero "guzzista" he anat 10 anys amb una Triumph (es nota pel nick ¿oi?) i no diria que no a d'altres motos (ja he dit que la GS m'agrada però no m'hi veig). També reconec -com la majoria d'usuaris i seguidors de les guzzi, molt crítics sempre- tot el que fa malament la marca (que són unes quantes coses, la veritat). Ara mateix (i tinc alguns dubtes) firmaria amb el mateix diable que la Breva que tinc em doni el mateix resultat que la Trident -estem parlant d'uns 160.000 kms sense CAP problema-, però malgrat tot l'he comprat perque se que si no ho hagués fet, cada vegada que en veiés una giraria el cap i pensaria "joder, jo en volia una" i aniria a preguntar-li a l'amo "què tal? n'estàs content?".

I a això em refereixo si no se m'ha entés bé. No he dit mai (danielot) que una bona relació qualitat-preu sigui un inconvenient. A amics que m'han preguntat m'he fet un fart de posar la V-Strom 650 o la Bandit 600 (ara 650) com a exemple d'una bona compra en aquest sentit. Fins i tot crec que ho he dit en aquest mateix forum. Però la meva crítica és en el sentit que sigui el criteri dominant i no ser un pèl (només un pèl) més atrevits en la tria de la moto que -en quasi tots els casos- té una component passional, o així ho entenc jo.

Em posa malalt la gent que es compra la moto pensant en el valor que tindrà en el moment de revendre-la (n'hi ha molts!!!). A mi com em duren molt -això demostra que no sóc gens arrauxat i penso molt el què vull i el què compro- i només n'he venut una en quasi 25 anys de moto, això no m'ha preocupat mai. I més, si la considero amortitzada...

Potser serà que a la colla tenim aquesta manera de veure les coses, una mentalitat més "europea" (ni millor, ni pitjor: diferent) i quasi tothom té la moto que li agrada i si li agrada, per què cal canviar-la abans de 10, 15 o 20 anys...encara que tingui més de 200.000 kms? Encara que clar, en aquest casos estem parlant de BMW o Guzzi (reconec que de les "velles")...casualitat?
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

A mi m'agraden totes, be potser n'hi ha alguna que no em diu res, però no la recordo. Per aixó felicito a tots els que son una mica mes valents i es compren la moto que els hi agrada i prou, sense mes.

:D :D :D
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 18, 2008 11:01 am

Doncs jo tinc ganes de canviar la Gs, però no sé quina comprar-me ( trail grossa clar(1200 cc) ) que em serveixi per fer pistes, camins i estripar una mica per carretera i que porti cardan i telelever ....no sé quina podría comprar :roll: :roll:

més igual el preu i que sigui una moto de minories, algú em pot donar idees.??? el concessionari que sigui a prop de casa .

:roll: :roll:
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. nov. 18, 2008 11:38 am

doncs està claríssim, sense por d'equivocarte, perquè només tens una on triar, i el color em sembla que també el tens clar, ja diràs quan estrenes la GS-Adventure
-----------

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. nov. 18, 2008 11:50 am

ARBE ha escrit:doncs està claríssim, sense por d'equivocarte, perquè només tens una on triar, i el color em sembla que també el tens clar, ja diràs quan estrenes la GS-Adventure
Tens tota la raó en aquest cas no hi han opcions, tant sol una.
"MATRICULARLA"
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 18, 2008 11:59 am

Holaaaa,
gs12 red ha escrit:Doncs jo tinc ganes de canviar la Gs, però no sé quina comprar-me ( trail grossa clar(1200 cc) ) que em serveixi per fer pistes, camins i estripar una mica per carretera i que porti cardan i telelever ....no sé quina podría comprar :roll: :roll:

més igual el preu i que sigui una moto de minories, algú em pot donar idees.??? el concessionari que sigui a prop de casa .

:roll: :roll:
Llavors tu el que has d'agafar es el planol de la teva ciutat i marcar els concesionaris de les diferentes marques que hi hagin.

8) 8) 8)
Sort,

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. nov. 18, 2008 12:00 pm

Sento contradirte, amic, però matricularla no és una opció.

En tot cas l'única cosa que li queda per triar a l'Albert és... On anar a estrenarla.
-----------

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 18, 2008 12:57 pm

gràcies a tots, però tots veieu que només hi ha una moto maxitrail possible i es la MOTO : La Gs :twisted: :twisted: :twisted:

La Stelvio: es com una top model d´impressió, però a casa seva va amb mitjons i sabatilles foradades i sempre gelosa de la Gs.per què no la deixa prosperar.

La Vstrom 1000: es com la mestressa de casa que tot ho fa bé,compra al Mercadona, mira la pela i es discreta , però es mira al mirall i s´entristeix per què ningú s´enamora d´ella ja.

La KTm Adventure 2009 115 cv. es la tía bona, atlética i que viu per l´esport , encara que alta i grossa es pura energia.

La Varadero 1000: es com la senyora ja entradeta en anys, filla de una familia de prestigi, però que ella degut a la seva indiosincracia, s´ha trobat amb uns quans kilos de més i fa les coses bé, però sense saber ben bé on situarse

Després hui han les Benelli TRE amazona i altres Morinis que son com les dones que surten al salsa rosa : guapes, ties bones , que tot hom se les mira, però ningú no les voldría a casa seva.

i la Gs.-: que cadascú la qualifiqui com vulgui: a èlla tant l´hi fa el que diguin, va de sobrada.....

Ps.- que em perdonin les dames d´aquest foro, si hi fet apologia de masclisme. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 18, 2008 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. nov. 18, 2008 2:19 pm

JordiTrident ha escrit:...coneixes l'Albert "carajillo" V-Strom 1000 de Lleida?, és un dels "japos" de la resaca on hi ha dues Stroms 650 i dues 1000 perque vegis que també em rodejo de gent de "seny") :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A Albert "carajillo" ja fa molts anys que el conec, em sortit molts cops en moto junts i tambe ens hem pegat alguna que altra farra (menys de les que voldriem :ban ).

Una de les coses que sempre li he sentit dir, amb la seva pasimonia i tranquilitat habitual, es:

-Si quieres problemas, comprate una italiana.... :roll:

PD: Sobretot de bon rotllo, jo nomes uns conto la "meva" experiencia...

PD2: Quan tingui temps tambe us dire alguna coseta de sobre les GS1200 (Que realment ja no es la MOTO)...
Rodar en moto es lo meu

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 18, 2008 10:37 pm

gs12 red ha escrit:gràcies a tots, però tots veieu que només hi ha una moto maxitrail possible i es la MOTO : La Gs :twisted: :twisted: :twisted:

La Stelvio: es com una top model d´impressió, però a casa seva va amb mitjons i sabatilles foradades i sempre gelosa de la Gs.per què no la deixa prosperar.

La Vstrom 1000: es com la mestressa de casa que tot ho fa bé,compra al Mercadona, mira la pela i es discreta , però es mira al mirall i s´entristeix per què ningú s´enamora d´ella ja.

La KTm Adventure 2009 115 cv. es la tía bona, atlética i que viu per l´esport , encara que alta i grossa es pura energia.

La Varadero 1000: es com la senyora ja entradeta en anys, filla de una familia de prestigi, però que ella degut a la seva indiosincracia, s´ha trobat amb uns quans kilos de més i fa les coses bé, però sense saber ben bé on situarse

Després hui han les Benelli TRE amazona i altres Morinis que son com les dones que surten al salsa rosa : guapes, ties bones , que tot hom se les mira, però ningú no les voldría a casa seva.

i la Gs.-: que cadascú la qualifiqui com vulgui: a èlla tant l´hi fa el que diguin, va de sobrada.....

Ps.- que em perdonin les dames d´aquest foro, si hi fet apologia de masclisme. :roll:
Carammmmmmmmmmbbbbb, Albert!!!! :lol:

Quina parrafada més bona!!!! Però ben pensat, tens tota la raó del món. :lol:

Saps què faria jo de tú? miraria la F-800 GS. Digue's al Bune que t'en deixi una un cap de setmana, home.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 18, 2008 10:49 pm

Ktm Adventure 990 mod. 2009 115 Cv ???? :roll: :roll: :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 18, 2008 10:51 pm

gs12 red ha escrit:Ktm Adventure 990 mod. 2009 115 Cv ???? :roll: :roll: :roll:
Tú que ets un home de KTM, es clar que sí!!!

Va, per Reis et volem veure amb una KTM 990, ehh??? :form

Ja veig els forestals paran-te al bell mig del bosc, jejejeje :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. nov. 18, 2008 11:35 pm

gs12 red ha escrit:gràcies a tots, però tots veieu que només hi ha una moto maxitrail possible i es la MOTO : La Gs :twisted: :twisted: :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: bona parrafada, si senyor...però et deixes una "trail" que supera les GS :wink: :wink: :wink: :wink:

Allà on passa la meva trident

Imatge

la GS va per terra...

Imatge

després, "companyonia" i "bon rotllo" entre elles explicant-se històries contemplant el paisatge:

Imatge

bye, bye...GS

Imatge

salut i kms

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. nov. 18, 2008 11:50 pm

gs12 red ha escrit: La Stelvio: es com una top model d´impressió, però a
La Vstrom 1000: es com la mestressa de casa que tot ho fa bé,compra al Mercadona, mira la pela i es discreta , però
La Varadero 1000: es com la senyora ja entradeta en anys, filla de una familia de prestigi, però que

collons quin resum!

jo afegeixo

la GS es aquella madureta ben conservada, que tant fa un rostit com et demana sortir a fer una copa, no se l' en va la olla en futeses, en canvi sempre et sorpren cada dia:D
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. des. 18, 2008 10:34 pm

Bé, reprenc això per comentar que un amic amb un passat japo (GSX-F, Fazer 1000) se n'acaba de comprar una...a veure què opina passat un temps. De moment n'està molt content (clar, és nova!!!)

Imatge

http://amigosanzanigo.creatuforo.com/1- ... ml?start=0

salut i kms

Respon

Torna a “General”