Xavitiger ha escrit:[Caram...i jo que mentre llegia el post anava pensant que TAT voldria dir... TOTS AMB TIGER
TAT
Moderador: Airald
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
:evil: :evil: :evil: Mirat això Gerard...Foro només de Tiger...4185 registrats!!! , entre ells un servidor...:evil: :evil: :evil:Depardie ha escrit:Xavitiger ha escrit:[Caram...i jo que mentre llegia el post anava pensant que TAT voldria dir... TOTS AMB TIGER![]()
![]()
Vols dir que n'hi han TANTES ... ???
![]()
![]()
http://www.triumph-tiger.com/phpBB2/
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Xavi no els facis cas, sempre s'ha dit que la minoria es selecta i la majoria es amorfa... No vullc dir res mes que el 18 tenim calçotada i a lo millor encara no em deixen pujar. De bon rotllo, com sempre eh?.Xavitiger ha escrit: :evil: :evil: :evil: Mirat això Gerard...Foro només de Tiger...4185 registrats!!! , entre ells un servidor...:evil: :evil: :evil:![]()
Ostres que guai queda el foro amb els colors aquests del foro Trimuph-Tiger. M'encanta el fons negre. M'agrada mes que el nostre blau. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
... eppur si muove.!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs jo prefereixo el blau. És molt més serè que no pas el groc-negre. Per descomptat, per a gustos, colors (mai millor dit, jejeje).tonet ha escrit:Ostres que guai queda el foro amb els colors aquests del foro Trimuph-Tiger. M'encanta el fons negre. M'agrada mes que el nostre blau. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Xavitiger ha escrit: :evil: :evil: :evil: Mirat això Gerard...Foro només de Tiger...4185 registrats!!! , entre ells un servidor...:evil: :evil: :evil:![]()
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Hola Miquel, serà per aixó que la meva moto es groga i negra? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:miquelpericas ha escrit:).Doncs jo prefereixo el blau. És molt més serè que no pas el groc-negre. Per descomptat, per a gustos, colors (mai millor dit, jejeje
... eppur si muove.!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jajajajajaj. Cooooooooorrecte! Això reafirma el "per a gustos, colors". Per això la meva DV antiga era platejada, jejeje. Però sembla que em vaig acostant als teus gustos, doncs la futura DV es negra! :Ptonet ha escrit:Hola Miquel, serà per aixó que la meva moto es groga i negra? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:miquelpericas ha escrit:).Doncs jo prefereixo el blau. És molt més serè que no pas el groc-negre. Per descomptat, per a gustos, colors (mai millor dit, jejeje
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
Ara si que m’has deixat parat. ...4185 registrats!!!Xavitiger ha escrit: :evil: :evil: :evil: Mirat això Gerard...Foro només de Tiger...4185 registrats!!! , entre ells un servidor...:evil: :evil: :evil:![]()
Si ja deia jo que tens una Gran Moto COMPANY.
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Vaja!!!Depardie ha escrit: Ara si que m’has deixat parat. ...4185 registrats!!!
Menys mal Gerard que al menys tu has posat una mica d'atenció a aquest foro de les Tiger, que si arriba a ser pel Tonet i pel Miquel Pericas...Tan sols s'han interessat pel color de fons del foro... :evil: :evil: :evil: