motocard
Moderador: Airald
- DavidFZ6
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
- Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya
motocard
Hola nois/es!! ja fa un temps, hem sembla que en vam parlar....però el meu dubte segueix, i és que ara si que hem va bè comprar-me un mono de 2 peces. El meu dubte és si els preus de motocard de bcn o andorra varien considerablement o no val la pena pujar a andorra a comprar-lo. En sabeu quelcom??
Salut!
Salut!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- DavidFZ6
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- DavidFZ6
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sí, company. Llegueix això sobre els monos Tschull:
http://www.soymotero.net/monos-tschul-e ... -a-calidad
El problema són les talles, però jo el compraré a un distribuidor de Badalona i aniré a emprovar-m'el a casa seva. :D
http://www.soymotero.net/monos-tschul-e ... -a-calidad
El problema són les talles, però jo el compraré a un distribuidor de Badalona i aniré a emprovar-m'el a casa seva. :D

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: motocard
Pel que hi anat veien els preus d´andorra envers Barcelona amb un mateix article, es la diferencia del IVA, o sia, que surten sobre 15/20 % mes baratos que a BCN. :roll: amb dainese, alpinestar, BMw. i sobretot amb olis, lubricants etc. aqui si que hi ha diferencia.dim ha escrit:Hola nois/es!! ja fa un temps, hem sembla que en vam parlar....però el meu dubte segueix, i és que ara si que hem va bè comprar-me un mono de 2 peces. El meu dubte és si els preus de motocard de bcn o andorra varien considerablement o no val la pena pujar a andorra a comprar-lo. En sabeu quelcom??
Salut!
en canvi a l´electronica inclús Ipods i Iphones etc. els hi vist mes cars a Andorra que a BCN. ( electronica en general ) excepte CD´s DVD tarjetes etc.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Em sembla que l'Angeleta et pot informardim ha escrit:Hola nois/es!! ja fa un temps, hem sembla que en vam parlar....però el meu dubte segueix, i és que ara si que hem va bè comprar-me un mono de 2 peces. El meu dubte és si els preus de motocard de bcn o andorra varien considerablement o no val la pena pujar a andorra a comprar-lo. En sabeu quelcom??
Salut!
gs12 red ha escrit:Pel que hi anat veien els preus d´andorra envers Barcelona amb un mateix article, es la diferencia del IVA, o sia, que surten sobre 15/20 % mes baratos que a BCN. :roll: amb dainese, alpinestar, BMw. i sobretot amb olis, lubricants etc. aqui si que hi ha diferencia.
en canvi a l´electronica inclús Ipods i Iphones etc. els hi vist mes cars a Andorra que a BCN. ( electronica en general ) excepte CD´s DVD tarjetes etc.
Tinc entès el mateix.
VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )