NOVA AFRICA TWIN 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miqueleitor
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.

Entrada Autor: Miqueleitor » dg. nov. 23, 2008 8:47 am

ARBE ha escrit:Doncs mira... BMW té la R1200GS, a més té la R1200GS adventure, ja feia la F650GS, en monocilindric, i després va fer la F650GS twin, i ara ha tret la F800GS, i totes tenen sentit, totes tenen raó de ser, i el mercat no diu pas el contrari...

No pots dir que Honda no fa l'Africa perquè hi ha la varadero, llavors que no facin la CBR600 perquè ja tenen la Pan European.

No sé, però jo veig que Honda està molt adormida, suposo que té capacitat de reacció per revolucionar el mercat i girarlo com un mitjó quan vulgui, però... ja veurem què passa un cop perdi quota de mercat.
Que tal?

Avore, jo me refería a que una trail d'orientació asfáltica, tot i tindre mes
cilindrada i una pintada molt guapa, no li cal a HONDA tenint la Varadero.
Ara, aixó si, si la fessin mes Trail,unes altres llantes i altres gomes i altres
acabats doncs no recoradría tant a la varadero.

Pensa que lo que dius de la BMW 1200 GS, que també la hi ha en Adven-
ture, estem parlant del mateix model. Si fessin la varadero en uns acabats mes trail , doncs...

Vaiga, que si volen fer l'Africa twin al menys que la fagin mes trail... :wink:
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. nov. 25, 2008 10:09 pm

noi, sento contradirte sempre, no és res personal, eh? :wink:

la 12GS i la 12GS adventure no són estrictament la mateixa moto, jo no ho veig així, Canvien més coses del que sembla, no és només estètica: dipòsit de més capacitat, radis, pantalla, seient, recorregut de suspensions, sistema de frenada, alternador -crec-, etc... la llista és llarga, si que parteixen d'una 12GS, però també la HP2 parteix d'una 12GS, pot ser la mateixa base, però no el mateix model.

I si, totalment d'acord, podrien partir de la varadero i intentar fer alguna cosa que competís amb la 12GS, però l'haurien de canviar molt, i de fet, ho podien haver fet fa 10 anys.... miler i milers de BMW no s'haguessin venut... bé, allà ells, que tenen més estudis que jo...
-----------

Respon

Torna a “General”