casum les benzineres automatiques
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
casum les benzineres automatiques
holaaa
sortida dominguera cap al coll d'ares amb l'intencio de pasar per tapis, anar cap a la vajol, saltar cap a ceret i acabar a bouleterniere, tornada per l'autopasta avall
omplo al sortir i arribo fins la benzinera que hi ha gairebe dalt del coll d'ares, que han automatitzat i nomes cobra amb tarjeta, el que no se es quina tarjeta, cap de les 3 que porto va ser valida (i son bones, no fotem)
per tant, canvi de plans, res de tapis ni "aledaños" i a pel de gas fins a le boulu, buscant alguna benzinera :-(
en fi, sort de l'esmorçar de forquilla i ganivet a una antiga estacio del carrilet, al costat d'olot, si no, cremo alguna benzinera segur
"la" foto, que per mes inri, amb el fred, la pila de la camara no va donar per mes
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FJB500125%2Falbumid%2F5272161302970156305%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DOK24UfXSBlw" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
v'sss[/img]
sortida dominguera cap al coll d'ares amb l'intencio de pasar per tapis, anar cap a la vajol, saltar cap a ceret i acabar a bouleterniere, tornada per l'autopasta avall
omplo al sortir i arribo fins la benzinera que hi ha gairebe dalt del coll d'ares, que han automatitzat i nomes cobra amb tarjeta, el que no se es quina tarjeta, cap de les 3 que porto va ser valida (i son bones, no fotem)
per tant, canvi de plans, res de tapis ni "aledaños" i a pel de gas fins a le boulu, buscant alguna benzinera :-(
en fi, sort de l'esmorçar de forquilla i ganivet a una antiga estacio del carrilet, al costat d'olot, si no, cremo alguna benzinera segur
"la" foto, que per mes inri, amb el fred, la pila de la camara no va donar per mes
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="400" height="267" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FJB500125%2Falbumid%2F5272161302970156305%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DOK24UfXSBlw" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
v'sss[/img]
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: casum les benzineres automatiques
però has de tenir-hi fons, eh?jb500 ha escrit: i nomes cobra amb tarjeta, el que no se es quina tarjeta, cap de les 3 que porto va ser valida (i son bones, no fotem)
]
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Si, quan vaig a França, faig el mateix.Steelman ha escrit:NOsaltres algun cop a França ens ha passat.
La solucio sempre ha estat els francesos.
Ens han pagat ells amb la targeta la gasolina i nosaltres els hi hem donat en efectiu el que hem posat.
Porto bitllets de 5 i 10 euros, per no tenir problemes de canvi,
i algun francès em soluciona el problema amb la seva tarjeta.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Jb500
- Presentats
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: casum les benzineres automatiques
Quina gasolinera vols dir ? :shock:jb500 ha escrit:omplo al sortir i arribo fins la benzinera que hi ha gairebe dalt del coll d'ares, que han automatitzat i nomes cobra amb tarjeta, el que no se es quina tarjeta, cap de les 3 que porto va ser valida (i son bones, no fotem)
La que hi ha entre Molló i Coll d'Ares si que hi accepten targetes. Si és alguna gasolinera que hi ha a la part dominada per els francesos allà com bé tan dit cal una targeta especial.
VVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo sempre que hi he anat hi havia benzineru, potser hi vares anar en hores que encara no si havia posat. O a lo millor l'han acomiadat fa poc. I sempre i he trobat moltes motos fen benzina.jb500 ha escrit:es la ultima benzinera abans d'entrar a frança, la de mollo i coll d'ares, el problema es que no hi ha benzineru i t'ho has de fer tot tu, i la maquineta que cobra no hem va reconeixer cap de les tarjetes
Per cert al restaurant que hi ha si menge força bé :)
VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
A França, segons les meves experiències, quasi totes les benzineres respecten escrupolosament els horaris de treball i els dies festius i això representa un problema per a tots els que venim del sud.
Tots els Bancs de la Europa avançada emeten targes amb sistemes de seguretat superiors a les utilitzem a l’estat espanyol: amb xip!!
Si aneu a França sense una tarja amb Xip podreu tenir força problemes a l’hora d’omplir el dipòsit. Jo fa temps que busco alguna entitat que em pugui facilitar una d’aquestes targes, però no n’he trobat cap encara.
I diuen que tenim els millors Bancs del mon!!!!
:evil: :evil: :evil:
A França, segons les meves experiències, quasi totes les benzineres respecten escrupolosament els horaris de treball i els dies festius i això representa un problema per a tots els que venim del sud.
Tots els Bancs de la Europa avançada emeten targes amb sistemes de seguretat superiors a les utilitzem a l’estat espanyol: amb xip!!
Si aneu a França sense una tarja amb Xip podreu tenir força problemes a l’hora d’omplir el dipòsit. Jo fa temps que busco alguna entitat que em pugui facilitar una d’aquestes targes, però no n’he trobat cap encara.
I diuen que tenim els millors Bancs del mon!!!!
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Caixa Tarragona emet targetes amb xip.La meva germana petita la te aixi.Albert ha escrit:
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:P :P :P
Doncs ho anire a mirar, ja ho crec que si. Merci.Steelman ha escrit:Caixa Tarragona emet targetes amb xip.La meva germana petita la te aixi.Albert ha escrit:
:P :P :P
Sort,
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Primer consell:
Omplir sempre a França el dissabtes a darrera hora, abans de que tanquin.
Segon consell:
Posar benzina el diumenge quan trobeu una benzinera amb "persones".
Tercer consell:
El xip que parleu no sé si funciona a França; és qüestió de provar-ho i si és així, ja sé d'un (jo) que vol una tarja d'aquestes (per el deliri que tinc de fer carreteres gabatxes).
Quart consell:
En cas que la tarja funcioni, podreu viatjar amb mi, amb benzina assegurada, i només amb un recàrrec del 72,7374 %. Per pagar despeses de manteniment, clar
Omplir sempre a França el dissabtes a darrera hora, abans de que tanquin.
Segon consell:
Posar benzina el diumenge quan trobeu una benzinera amb "persones".
Tercer consell:
El xip que parleu no sé si funciona a França; és qüestió de provar-ho i si és així, ja sé d'un (jo) que vol una tarja d'aquestes (per el deliri que tinc de fer carreteres gabatxes).
Quart consell:
En cas que la tarja funcioni, podreu viatjar amb mi, amb benzina assegurada, i només amb un recàrrec del 72,7374 %. Per pagar despeses de manteniment, clar
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Tarja amb xip també la fa Caixa Penedès.
A França, si voleu seguir el consell d'omplir a última hora del dissabte, heu de tenir en compte que tanquen d'hora.
Les gasolineres dels supermercats francesos acostumen a funcionar amb la tarja del propi supermercat, no serveixen VISA ni cap altra porti o no porti xip.
Crec que els francesos estan acostumats a haver de pagar ells i cobrar-te perquè fins i tot se t'ofereixen quan et veuen apurat i provant totes les tarjetes.
A França, si voleu seguir el consell d'omplir a última hora del dissabte, heu de tenir en compte que tanquen d'hora.
Les gasolineres dels supermercats francesos acostumen a funcionar amb la tarja del propi supermercat, no serveixen VISA ni cap altra porti o no porti xip.
Crec que els francesos estan acostumats a haver de pagar ells i cobrar-te perquè fins i tot se t'ofereixen quan et veuen apurat i provant totes les tarjetes.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya