només dues paraules:
ÒSTIA PUTA!!!!!!
Molt, molt fort
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola,
Hem passat de “conductor ebrio” a “presunto homicida”...”rebasando la tasa de alcoholemia permitida”, tot això en el mateix diari i amb la mateixa taxa d’alcoholèmia, que ha passat aquí????
Un 0,28 es lleugerament per sobre del 0,25, i no es motiu per envestir a ningú si no hi ha d’altres motius, ni per tractar a ningú d’ebri.
Altre tema es l’atropellament en si mateix, que per mi no mereix altre cosa que la presó directament, però no entenc que hi feia circulant per el carril “lent” de l’autopista.
Però repeteixo: presó directa fins que s’esbrini que collons ha passat!!
:evil: :evil: :evil:
El tractament de la noticia ha variat substancialment.James Bond ha escrit:george ha escrit:Per començar, les meves condolencies a familiars i amics. Això no hauria d'haver passat mai.
Per un altre cantó, també haig de dir que em sembla injust que un conductor amb una tassa d'alcohol en sang de 0.28 se'l titlli de "ebri". I quant els nivells legals d'alcohol estaven a 0.8, fa uns deu anys, que érem tots? uns borratxos assassin?
Lamento el periodisme fàcil al que estem acostumats
George, has escrit exactament fil per randa el que volia escriure jo.
Faig també meves aquestes paraules
VVVVVVs
007
Hem passat de “conductor ebrio” a “presunto homicida”...”rebasando la tasa de alcoholemia permitida”, tot això en el mateix diari i amb la mateixa taxa d’alcoholèmia, que ha passat aquí????
Un 0,28 es lleugerament per sobre del 0,25, i no es motiu per envestir a ningú si no hi ha d’altres motius, ni per tractar a ningú d’ebri.
Altre tema es l’atropellament en si mateix, que per mi no mereix altre cosa que la presó directament, però no entenc que hi feia circulant per el carril “lent” de l’autopista.
Però repeteixo: presó directa fins que s’esbrini que collons ha passat!!
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
señors, aixo s'esfonsa!!
si el que ha de vigilar per la seguretat, et mata
si el que t'ha de jutgar, preten ser impune
que sera lo proxim?? anem cap enrera!
pero sobre tot no us oblideu de pagar impostos per que et caura un puro de cuidado!!
a mi no m'agrada dir tacos, pero aquest fill de puta se'n pot anar a la merda!
quina rabia!!
si el que ha de vigilar per la seguretat, et mata
si el que t'ha de jutgar, preten ser impune
que sera lo proxim?? anem cap enrera!
pero sobre tot no us oblideu de pagar impostos per que et caura un puro de cuidado!!
a mi no m'agrada dir tacos, pero aquest fill de puta se'n pot anar a la merda!
quina rabia!!
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia