Motoristes?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Motoristes?
En començo a estar fart. :x
Us explico; dissabte passat un motorista -i ho fico en minuscules- va perdre la vida al meu poble al estavellar-se contra un arbre. El motorista portava un ciclomotor trucat de dalt a abaix, i portava el casc a modo de barretina. És d'aquell que quan veuen una patrulla de la guàrdia urbana se l'abaixen i s'el fiquen correctament, però sense lligar. A dins el poble mateix anava a tota pastilla -vel. màx. limitada a 30- ves a saber a ón, i al sortir-se de la via va impactar contra l'arbre i es va desnucar.
Però es clar, als diaris i a les noticies han de dir "un motorista mort".
I ens estàn ficant al mateix sac!!!! :enfadat
He fet ja dos escrits al diari del nostre poble, a Cartes al director (en gs12-red, en terracota i en muntanyés saben de què parlo) sobre el Gran Premi de Castellar, sobretot els caps de setmana. I ningú m'ha contestat.
Tinc un home gran més avall de casa que cada dia agafa la Derbi Paleta per anar a l'hort. Tinc companys de feina que si fan més de 50 km's ja és una aventura per ells, sols fan servir les motos per anar i tornar de la feina. Tenim tots a coneguts que s'han comprat una moto per no patir problemes d'aparcament ni de cues. Molts van sense roba adecuada i porten la moto en un estat que fa por.
Tota aquesta gent és motorista????????
Per favor..... :enfaduu
Us explico; dissabte passat un motorista -i ho fico en minuscules- va perdre la vida al meu poble al estavellar-se contra un arbre. El motorista portava un ciclomotor trucat de dalt a abaix, i portava el casc a modo de barretina. És d'aquell que quan veuen una patrulla de la guàrdia urbana se l'abaixen i s'el fiquen correctament, però sense lligar. A dins el poble mateix anava a tota pastilla -vel. màx. limitada a 30- ves a saber a ón, i al sortir-se de la via va impactar contra l'arbre i es va desnucar.
Però es clar, als diaris i a les noticies han de dir "un motorista mort".
I ens estàn ficant al mateix sac!!!! :enfadat
He fet ja dos escrits al diari del nostre poble, a Cartes al director (en gs12-red, en terracota i en muntanyés saben de què parlo) sobre el Gran Premi de Castellar, sobretot els caps de setmana. I ningú m'ha contestat.
Tinc un home gran més avall de casa que cada dia agafa la Derbi Paleta per anar a l'hort. Tinc companys de feina que si fan més de 50 km's ja és una aventura per ells, sols fan servir les motos per anar i tornar de la feina. Tenim tots a coneguts que s'han comprat una moto per no patir problemes d'aparcament ni de cues. Molts van sense roba adecuada i porten la moto en un estat que fa por.
Tota aquesta gent és motorista????????
Per favor..... :enfaduu

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
no totom es motoriste
Llastimosament,es veritat que a tots ens fiquen al mateix sac.Un comentari que vaix fer al Randy(a la sortida de Loret(Hotel+Amics)anant cap a Sant Pol de Mar,ens va adelantar una moto(50c.c.)"trucade"fins a les orelles.La velocitat permesa era de 50 Km/h. amb radar inclos,de la forma que ens va pasar aniria a uns 100 Km/h.,com li vaix explicar al arribar a la rotonda d'entrada a Sant Pol,els mossos d'escuadra el tenian parat.PERO A LES HORES "EURECAGE".Com pot ser la seguretat d'una moto disenyada per anar a 50Km/h.(Rodes,Xasis,Frens,Pes,Suspensions,etc..),que vaixi al doble de prestacions que els contructors i els ingeniers han calculat.Es com si la teva moto o la de molts que está calculada per anar "A Tope"(al cas aquest) a 200Km/h. la "TRUQUESIS"per anar a 400Km/h. sense fer cap modificació(Frens,rodes,etc)no mes motor.Pense-ho i analitze-ho fredament i es per espantarse.
Con jo dic la moto es PILOTA com els avions(es nececita una atenció i una habilitat per portarla),pero amb SENY i MOLTA CORDURA MENTAL DEL QUE S'ESTÁ FENT.
No totom es motoriste.
Vini :shock: i Tensi :D
Con jo dic la moto es PILOTA com els avions(es nececita una atenció i una habilitat per portarla),pero amb SENY i MOLTA CORDURA MENTAL DEL QUE S'ESTÁ FENT.
No totom es motoriste.
Vini :shock: i Tensi :D
.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Sí.
Per definició, el que va amb moto és un motorista, com el que porta un camió és un camioner i el que va amb bici és un ciclista encara que porti rodetes. Ara bé, nosaltres, però només nosaltres, sabem que de bons motoristes no n'hi ha gaires. Perquè ser bon motorista es porta a la sang, implica un plaer incommensurable, però també una assumpció de responsabilitats i riscos molt important. Quan sento allò de que els motoristes estem sonats sempre dic que el bon motorista és la persona més assenyada del món perquè sap aglutinar risc i responsabilitat per a obtenir felicitat.
Per definició, el que va amb moto és un motorista, com el que porta un camió és un camioner i el que va amb bici és un ciclista encara que porti rodetes. Ara bé, nosaltres, però només nosaltres, sabem que de bons motoristes no n'hi ha gaires. Perquè ser bon motorista es porta a la sang, implica un plaer incommensurable, però també una assumpció de responsabilitats i riscos molt important. Quan sento allò de que els motoristes estem sonats sempre dic que el bon motorista és la persona més assenyada del món perquè sap aglutinar risc i responsabilitat per a obtenir felicitat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Just el que opino jo....ets el meu ídol :bowStorm ha escrit:Sí.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo he votat que SI.
Malauradament no és el que pensem nosaltres, és la percepció general que té la societat sobre aquest tema :oops: :oops: :oops: :oops:
Us recordeu del cap d'any del 2000? Tècnicament i matemàticament això era per cel·lebrar-ho el 2001. Tothom ho va fer el 2000.
Les coses no son com son, son com diu la majoria, ens agradi o no.
Em quedo amb "gaudir i risc", molt encertat el pensament
Malauradament no és el que pensem nosaltres, és la percepció general que té la societat sobre aquest tema :oops: :oops: :oops: :oops:
Us recordeu del cap d'any del 2000? Tècnicament i matemàticament això era per cel·lebrar-ho el 2001. Tothom ho va fer el 2000.
Les coses no son com son, son com diu la majoria, ens agradi o no.
Em quedo amb "gaudir i risc", molt encertat el pensament
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo també he votat que si, com tot en aquesta societat podem distingir entre bons, dolents, suicides, prudents, novatos......etc, però tots son motoristes, crec que el que falta es molta més formació per què quan s´agafi una moto es tinguin molt clars els riscs que comporta.
Aquest cap de setmana el meu germà també va sortir amb un altra colla, van sortir 9 i dalt de la moto en van tornar 6, 3 van anar pel terra, però amb paraules del meu germà des del principi ja anaven picats entre ells, fins que se´n van anar al terra, el meu germà al.lucinava, fins i tot havia advertit a un d´ells que de la manera que agafava les corves cauria segur, no li va fer ni p...o cas. Tots anaven dins el mateix grup i qualsevol que els veies després de l´accident deuria pensar vaja colla de cremats, son mals motoristes i s´han fotut de cap, les coses no són tan sencilles com pot semblar d´entrada, dintre del mateix grup hi havia novatos, bons motoristes, dolents i suicides..... :evil: :evil: :evil:
Aquest cap de setmana el meu germà també va sortir amb un altra colla, van sortir 9 i dalt de la moto en van tornar 6, 3 van anar pel terra, però amb paraules del meu germà des del principi ja anaven picats entre ells, fins que se´n van anar al terra, el meu germà al.lucinava, fins i tot havia advertit a un d´ells que de la manera que agafava les corves cauria segur, no li va fer ni p...o cas. Tots anaven dins el mateix grup i qualsevol que els veies després de l´accident deuria pensar vaja colla de cremats, son mals motoristes i s´han fotut de cap, les coses no són tan sencilles com pot semblar d´entrada, dintre del mateix grup hi havia novatos, bons motoristes, dolents i suicides..... :evil: :evil: :evil:

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Estic d´acord amb tu,però la gent que ens veu desde fora ja saps el que pensa.A ´mi m´agrada mes la paraula "motero",potser no és tan adecuada però per a mi és mes real i s´acosta mes a la definició que tú has donat.Motoristes un munt,MOTEROS molt pocs.Storm ha escrit:Sí.
Que gran aquest de Bilbao

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
oscar ha escrit:Estic d´acord amb tu,però la gent que ens veu desde fora ja saps el que pensa.A ´mi m´agrada mes la paraula "motero",potser no és tan adecuada però per a mi és mes real i s´acosta mes a la definició que tú has donat.Motoristes un munt,MOTEROS molt pocs.Storm ha escrit:Sí.
Completament d`acord, amb tots dos. :bow
Ah, hi una reflexió:
Qui no ha fet el "cabra", alguna vegada?????
Jo, sí l`he fet. :oops:
Qui estigui lliure de culpa, que llanci la primera pedra. (Ara no recordo qui ho va dir, hi no ho vui sdapiguer!!!!!)
En aquest mateix foro, ens hem trobat (per desgracia),
sonats d`aquestos que van a saco, venint motos de frente, etc...
Gent que t`espeiny per darrera, com si les sortides fossin una cursa, hi no un plaer,
que es piquen per que les has passat, encara que sigui per que fas de creuillero,
Hi per acabar de amaniro, sonats, que a la que et descuides,
fan una paradeta per cullir atmetlles....
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Motorista és el que va amb moto.
Motero qui tè una aficiò a la moto i cert domini de la moto.
Bon Motero, qui tè aficiò , respecte i domini de la moto. (Com a minim)
Que diguin "Motorista ha mort a la carretera fent l'animal" No em molesta.
Que diguin "Tots els motoristes van fent l'animal." Em molesta.
He de dir, que una cosa m'ha mig alegrat aquesta setmana, han demanat mès respecte a les motos el SCT. Ja era Hora!!! Com a minim per compensar la semi-crimanilitzaciò que n'han anat fent. Encara recordo com la TURA va dir una vegada que CAP i REPETEIXO CAP motocilesta ni conductor de vehicle de dos rodes respectava les normes.
He de dir, que una cosa m'ha mig alegrat aquesta setmana, han demanat mès respecte a les motos el SCT. Ja era Hora!!! Com a minim per compensar la semi-crimanilitzaciò que n'han anat fent. Encara recordo com la TURA va dir una vegada que CAP i REPETEIXO CAP motocilesta ni conductor de vehicle de dos rodes respectava les normes.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
tothom ha fet el cabra alguna vegada, com be han dit alla adalt,
no se si son motoristes els que travessen el meu poble a tota pastilla, amb japoneses racing
no se si non motoristes els que baixen de sant hilari cada dissabte, plegant-se al maxim, amn els monos de gran premi
fins i tot n'hi ha que fan milers de kilometres i adelanten a tort i a dret a toc cristu ja sigui per l'esquerra o per la dreta
o els que van amb xancles amb motos grosses
podem intentar extreure'ls del nostre colectiu, pero no podem evitar que algu agafi una moto i se senti especial per la sensacio que provoca la maquina
aneu amb comte, i a partir d'avui, mireu tambe endarrera :x
no se si son motoristes els que travessen el meu poble a tota pastilla, amb japoneses racing
no se si non motoristes els que baixen de sant hilari cada dissabte, plegant-se al maxim, amn els monos de gran premi
fins i tot n'hi ha que fan milers de kilometres i adelanten a tort i a dret a toc cristu ja sigui per l'esquerra o per la dreta
o els que van amb xancles amb motos grosses
podem intentar extreure'ls del nostre colectiu, pero no podem evitar que algu agafi una moto i se senti especial per la sensacio que provoca la maquina
aneu amb comte, i a partir d'avui, mireu tambe endarrera :x
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Vendetta ha escrit:Motorista és el que va amb moto.
Segons el meu criteri, encertadíssima resposta, no puc afegir-hi ni treure-hi res.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
sergibuda ha escrit:Vendetta ha escrit:Motorista és el que va amb moto.
Segons el meu criteri, encertadíssima resposta, no puc afegir-hi ni treure-hi res.
:bow :bow :bow Vendetta for pressident
-----------
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm