Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta...

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
tuareg
Presentats
Entrades: 18
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 8:20 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: tuareg » dt. feb. 06, 2007 8:56 pm

L' ideari queda reflectit en el mateix nom de la web:mototurisme.cat. Motos, que ens agraden molt, turisme, que es una manera d' anar-hi i cat, o sigui casa nostra. El forum ens aglutina com a persones que ens sentim be junts i ser-hi es completament lliure, es normal que la nostra manera de pensar i fer com a catalans sigui una de les causes que ens agermana però això no vol dir que sigui la millor simplement es la nostra. Segurament en un foro andalus, per dir alguna cosa, nosaltres tampoc hi lligariem masa temps, la manera de fer marca a cada un. Un grup de motoristes RR, no lliga masa amb un grup Custom, però fen la cerveseta tot-hom parla el mateix idioma, a la carretera, cada un va al que li agrada mes. La diversitat d' opinions enriqueix, la llibertat d' opinió es un dret inalienable, el respecte pels demès, també. No perdem però la nostra idiosincrasia com a poble, ni les nostres costums ni la nostre llengua. Crec que com a motoristes catalans que som no cal posar normes ni prohibicions, simplement el respecte mutuo que sempre ens ha caracteritzat i gaudir de alló que ens agrada mes: la moto.
Fins la propera !

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » dt. feb. 06, 2007 9:16 pm

Posiblemente no os guste mi opinion, a algunos y a otros si......

Considero que por mucho que este Club/Foro se denomine mototurisme.cat no significa que tenga que ser un club de catalanes y solo para catalanes que entiendan nuestro idioma.

La prueba esta en que otros Clubs, como por ejemplo: Burgmancat, Megascooter club Cataluña, Tmaxers.cat...etc.....todos ellos estan aqui en Cataluña, pero el idioma que predomina es el castellano, por pura educacion, y para no cerrar fronteras con las demas comunidades..

Todo depende de lo que querais que sea este club...

Quereis un club de gente de aqui?
O quereis un club donde pueda entrar toda España y podais hacer en un furuto salidas con mas gente fuera de nuestras provincias?

Quereis que nos podamos y nos puedan entender todo el mundo o preferiis que solo nos entendamos unos cuantos y de esta manera se cree un grupo reducido de gente amante de la moto, como cualquier otro ser humano, tanto si es Catalana, vasco, gallego....etc..?

Todo depende de lo que querais que sea este Club en un futuro.....pero si os debo decir a titulo personal que este no es el mejor camino. ya que veo con un poquito de pena que las cosas van a iros a peor, por que estais mezclando temas que en un Club de motos no se deben de mezclar...

No es compatible.....

Y que conste que yo soy Catalan, pero me expreso mejor en Castellano y me gusta vuestro Club y las personas que lo formais.....pero no se, creo que por mi experiencia en otros Clubs y foros, se os puede girar la tortilla..

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 06, 2007 9:27 pm

Las opiniones de los usuarios es lo que cuenta, y estamos abiertos a ellas. Pero sería conveniente hacer una aclaración sobre eso que has dicho:

burgmanes ha escrit:....pero si os debo decir a titulo personal que este no es el mejor camino. ya que veo con un poquito de pena que las cosas van a iros a peor, por que estais mezclando temas que en un Club de motos no se deben de mezclar...

No es compatible.....

Y que conste que yo soy Catalan, pero me expreso mejor en Castellano y me gusta vuestro Club y las personas que lo formais.....pero no se, creo que por mi experiencia en otros Clubs y foros, se os puede girar la tortilla..
¿Qué estamos mezclando? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: valantains » dt. feb. 06, 2007 9:40 pm

Miquel,

Estic totalment d'acord amb els teus plantajaments!!!

No hi ha pitjor sord que el que no vol escoltar ni pitjor cec que el que no vol veure... i em sembla que hi ha alguns que volen ser sords i cecs...

Siguem forts en les nostres conviccions i continuem anant endavant amb Mototurisme Catalunya
Fòrum del turisme en moto en català

i crec que no cal afegir-hi res més, el títol ho diu tot!!!
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Burgmanes
Presentats

Entrada Autor: Burgmanes » dt. feb. 06, 2007 10:01 pm

Randy-650 ha escrit:Las opiniones de los usuarios es lo que cuenta, y estamos abiertos a ellas. Pero sería conveniente hacer una aclaración sobre eso que has dicho:

burgmanes ha escrit:....pero si os debo decir a titulo personal que este no es el mejor camino. ya que veo con un poquito de pena que las cosas van a iros a peor, por que estais mezclando temas que en un Club de motos no se deben de mezclar...

No es compatible.....

¿Qué estamos mezclando? :shock:
Ha havido dos personas que se han dado de baja....la primera por una expresion que alguien dijo y que a esa persona no le sento bien....

Por la parte que le toca a esa persona, no le aplaudo el que haya querido despedirse, no sin antes, soltar su queja y dejarla ahi en el aire...pero tampoco aplaudo a todos los que han soltado algunas lindezas sobre cosas que nada tienen que ver con esto de ir en moto....si miras esos mensas sabras a que me refiero.....

Las motos, motos son.....y en un foro de motos se debe de hablar exclusivamente de motos.....todo lo demas sobra, ya que solo sirve para enfrentar ideas y a personas.....

Yo, por soltar esto, se que algunos de vosotros ya no me mirareis de la misma manera, por que no apoyo algunos planteamientos, a la vista esta..de la respuesta del amigo Valantains.....

Si hubiera sido al reves yo no hubiera respondido asi.....

He echo algunas preguntas y si las respuestas del amigo Valantains son las que son, nada mas tengo que decir ni añadir.....solo queria tener claro esto.....y respetarlo, por supuesto....

Seguire entranto como cada dia...y a mis posibilidades hacer alguna salida con vosotros.....de bueno rollo....yo no me enfado ni me pico tan facilmente..

Saludos

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 10:14 pm

burruktala ha escrit:
Per sobre de tot, el sentit comú, aquell que va en contra de les postures autoritàries, les imposicions i el llibertinatge.

Imatge
Estic d`acord amb tu ,amb tot lo que has dit que a de ser el foro.

PERO, ¿ QUE TENS EN CONTRA DEL LIBERTINATGE ? :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 10:25 pm

valantains ha escrit:Miquel,

Estic totalment d'acord amb els teus plantajaments!!!

No hi ha pitjor sord que el que no vol escoltar ni pitjor cec que el que no vol veure... i em sembla que hi ha alguns que volen ser sords i cecs...

Siguem forts en les nostres conviccions i continuem anant endavant amb Mototurisme Catalunya

i crec que no cal afegir-hi res més, el títol ho diu tot!!!
No se que diu el titol,pero lo que diu molt poc de tu es lo que escrius.
El meu cunyat es sord i va en moto.
El meu cunyat nomes enten el Castella parlan ,al van ensenya aixi.
Segons els teus plantejaments el meu cunyat no podria na de sortida amb naltres perque no parle ni enten Catalá.
I els cecs no poden porta moto ,que si anar de paquet.
m`has tocat lo que no sone. :cry:
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 10, 2007 2:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. feb. 06, 2007 10:30 pm

Encara dura tot això. !!! :?: :?: :?:

Podreu fer un resum d'aquells al final ???

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Gerard l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2007 10:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

J@N LINCE
Presentats

BURGMANES

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 10:32 pm

Estoy contigo BURGMANES
Suerte que me gusta el BACARDI.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 10, 2007 2:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 06, 2007 11:14 pm

Ostres... no crec que quan es va començar aquesta línea de discussió sobre un ideari es pensés que els participants s'acabéssin tirant els plats per sobre... La idea era crear quelcom maco que ens agermanés, parléssim la llengua que parléssim i fóssim de la terra que fóssim, doncs l'ideari havia de contenir el bo i millor d'una colla d'amics. Veient que això ha acabat com el Rosari de l'Aurora, recomano deixar-ho estar per permetre que les aigües tornin al seu camí. No seria maco que, per una idea que pretenia unir-nos, ens acabés separant. Així doncs, el meu consell és reprendre aquesta idea més endavant en una de les moltes trobades de mototurisme que es munten. De ben segur que xerrant tots junts s'acaba obtenint un molt bon ideari.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 11:39 pm

A veure anem a pams.
PRIMER que tot una mica de tranquilitat tot plegats, si us plau!
Fins ara tots hem estat la mar de tranquils i no crec que ara hi hagi d´haver cap problema ok???
:!: :!: :!:
burgmanes ha escrit: La prueba esta en que otros Clubs, como por ejemplo: Burgmancat, Megascooter club Cataluña, Tmaxers.cat...etc.....todos ellos estan aqui en Cataluña, pero el idioma que predomina es el castellano, por pura educacion, y para no cerrar fronteras con las demas comunidades..
Fernando, aixo que dius de la educacio no ho acabo d´entendre.
Si jo soc mal educat per no parlar en castella a un castellanoparlant, un castellanoparlant de catalunya que no em parla en catala tambe es un maleducat??
Jo crec que no, per tant no crec que el tema de parlar una llengua o un altre sigui problema d´educacio. Simplement es part de cadascu. La llengua que fem servir per expressarnos forma part de cadascu i canviar-la sense necessitat, ho trobo una tonteria.
burgmanes ha escrit:Quereis un club de gente de aqui?
O quereis un club donde pueda entrar toda España y podais hacer en un furuto salidas con mas gente fuera de nuestras provincias?
Volem i som un grup/colla d´amics que volem sortir plegats. No estem tancats en absolut a NINGU tal i com aixi hem demostrat.
I el fet de sortir amb gent de fora de Catalunya, no ha de ser problema la llengua que utilitzem nosaltres internament a dins del nostre foro.
burgmanes ha escrit: Quereis que nos podamos y nos puedan entender todo el mundo o preferiis que solo nos entendamos unos cuantos
Si volguessim que fos un foro que ens pogues entendre tot el mon, hauriem de parlar en Angles que es la llengua a nivell mundial que mes gent coneix o minimament enten, i de la mateixa tots els foros de llengua espanyola,francesa,....haurien de fer el mateix no?
Si no veus cap problema amb l´existencia de un foro amb llengua castellana, per que n´hi ha d´haver enllengua catalana? no?
Valentains ha escrit:Siguem forts en les nostres conviccions i continuem anant endavant amb Mototurisme Catalunya
I tant que hem de ser forts en les nostres conviccions, pero TOTHOM.
Amb aixo vull dir que tots ens hem de respectar i entendre.
Es igual si un te un sentiments politics i linguistics i un altre de oposats, aixo no es important, i menys AQUI no?
J@O LINCE ha escrit:y no te preocupes por los ataques a otras maneras de pensar, han pasado,pasan y continuaran pasando mientras haya intransigentes como este valantains
En aquest post hi hagut postures intransigens per les dues bandes, llegeix el post amb una mica d´objectivitat.
Costa una mica (t´ho dic per experiencia), pero intentar llegir tot aixo amb objectivitat es lo millor.

I RESUMINT com demane en Depardie.
Crec que un ideari no era molt necessari, pero despres de veure la "confussio" doncs es una cosa que potser s´haura de plantejar :(

El foro de Mototurisme es un foro en CATALA i aixo no es excloent (de la mateixa manera que un foro castella no el considero excloent cap als catalanoparlants).

El que s´ha de tenir es una mica de respecte cap a ambdues parts i no sentir-se ofes per que un digui que catalunya es un pais/nacio o per que un altre digui que "fuera de nuestras provincias" ,ja que ambdues frasses poden ferir la sensibilitat.
Nomes depen de quin siguins els sentiments de cadascu.

SOLUCIO? Disfrutar de les moltes coses bones que tenim en aquest foro i deixar de preocupar-nos de coses que mai ens possarem d´acord i que el unic que poden aconseguir es distanciar-nos

SI US PLAU!!!!!
Ex ...moltes coses

Burgmanes
Presentats

Entrada Autor: Burgmanes » dc. feb. 07, 2007 10:37 am

Steelman ha escrit:A veure anem a pams.
PRIMER que tot una mica de tranquilitat tot plegats, si us plau!
Fins ara tots hem estat la mar de tranquils i no crec que ara hi hagi d´haver cap problema ok???
:!: :!: :!:
burgmanes ha escrit: La prueba esta en que otros Clubs, como por ejemplo: Burgmancat, Megascooter club Cataluña, Tmaxers.cat...etc.....todos ellos estan aqui en Cataluña, pero el idioma que predomina es el castellano, por pura educacion, y para no cerrar fronteras con las demas comunidades..
Fernando, aixo que dius de la educacio no ho acabo d´entendre.
Si jo soc mal educat per no parlar en castella a un castellanoparlant, un castellanoparlant de catalunya que no em parla en catala tambe es un maleducat??

Cuando he dicho, educacion, iba ligado a "Y para no cerrar fronteras con las demas comunidades"
Jo crec que no, per tant no crec que el tema de parlar una llengua o un altre sigui problema d´educacio. Simplement es part de cadascu. La llengua que fem servir per expressarnos forma part de cadascu i canviar-la sense necessitat, ho trobo una tonteria.
burgmanes ha escrit:Quereis un club de gente de aqui?
Volem i som un grup/colla d´amics que volem sortir plegats. No estem tancats en absolut a NINGU tal i com aixi hem demostrat.
I el fet de sortir amb gent de fora de Catalunya, no ha de ser problema la llengua que utilitzem nosaltres internament a dins del nostre foro.

Sí es un problema..

Se supone que un foro es un punto de encuentro, donde la gente, conversa y progama salidas....no nos entienden, es como si tu entraras en un foro de Gallegos, Vascos, etc....y hablaran su idioma..te irias rapidamente, ya que no habria posibilidad de comunicacion...
De que sirve sacar unas estadisticas de la gente que entra de fuera de Cataluña si ninguno se a quedado....la gente entra y se vuelve a marchar

burgmanes ha escrit: Quereis que nos podamos y nos puedan entender todo el mundo o preferiis que solo nos entendamos unos cuantos
Si volguessim que fos un foro que ens pogues entendre tot el mon, hauriem de parlar en Angles que es la llengua a nivell mundial que mes gent coneix o minimament enten, i de la mateixa tots els foros de llengua espanyola,francesa,....haurien de fer el mateix no?
Si no veus cap problema amb l´existencia de un foro amb llengua castellana, per que n´hi ha d´haver enllengua catalana? no?

Un foro? no....Todos los foros....Moto Clubs de Galicia, del pais Vasco, de asturias,Catalanes etc....todos son de habla española.....si no, imaginate lo limitados que estarian....
Valentains ha escrit:Siguem forts en les nostres conviccions i continuem anant endavant amb Mototurisme Catalunya
I tant que hem de ser forts en les nostres conviccions, pero TOTHOM.
Amb aixo vull dir que tots ens hem de respectar i entendre.
Es igual si un te un sentiments politics i linguistics i un altre de oposats, aixo no es important, i menys AQUI no?
J@O LINCE ha escrit:y no te preocupes por los ataques a otras maneras de pensar, han pasado,pasan y continuaran pasando mientras haya intransigentes como este valantains
En aquest post hi hagut postures intransigens per les dues bandes, llegeix el post amb una mica d´objectivitat.
Costa una mica (t´ho dic per experiencia), pero intentar llegir tot aixo amb objectivitat es lo millor.

I RESUMINT com demane en Depardie.
Crec que un ideari no era molt necessari, pero despres de veure la "confussio" doncs es una cosa que potser s´haura de plantejar :(

El foro de Mototurisme es un foro en CATALA i aixo no es excloent (de la mateixa manera que un foro castella no el considero excloent cap als catalanoparlants).

Jugamos con la ventaja de que nosotros sabemos y entendemos los dos idiomas...por eso no es un problema para nosotros...

El que s´ha de tenir es una mica de respecte cap a ambdues parts i no sentir-se ofes per que un digui que catalunya es un pais/nacio o per que un altre digui que "fuera de nuestras provincias" ,ja que ambdues frasses poden ferir la sensibilitat.
Nomes depen de quin siguins els sentiments de cadascu.

Ves como en un foro de motos, solo se debe de habar de motos....todos los demas temas, sobran....probocan mal estar y una mala imagen de las personas que entramos a diario..
SOLUCIO? Disfrutar de les moltes coses bones que tenim en aquest foro i deixar de preocupar-nos de coses que mai ens possarem d´acord i que el unic que poden aconseguir es distanciar-nos

SI US PLAU!!!!!
A mi personalmente, tanto me da....no me gusta la politica....osea que lo que a mi no me duele que se le llame nacio/fuera de nuestras provincias o que se yo...cualquier otro nombre.....duermo muy tranquilo cada noche sin dolores de cabeza por estas tonterias....

He dado mi opinion,(mas acertada o menos) y me lo has aclarado, con mucha educacion...eso te honra....y para mi ya esta mas que cerrado este tema...

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. feb. 07, 2007 11:39 am

Tots aquests dubtes surten es poden acabar sencillament posant unes normes de conducta con i son a la majoria de foros i problema resolt.
Continuo diguent el mateix que vaig ficar fá un parell de dies:aquest foro es el mes educat de tots els que he vist,continuem així. :!:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dc. feb. 07, 2007 4:50 pm

Depardie ha escrit:Encara dura tot això. !!! :?: :?: :?:

Podreu fer un resum d'aquells al final ???

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Estic amb tu.

PASO DE XORRADES
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. feb. 07, 2007 9:59 pm

[quote="miquelpericas"] La idea era crear quelcom maco que ens agermanés, parléssim la llengua que parléssim i fóssim de la terra que fóssim, doncs l'ideari havia de contenir el bo i millor d'una colla d'amics.

:bow :bow :bow

Hablasemos la lengua que hablasemos y fuesemos de la tierra que fuesemos, :form :bow :form :bow

RES MES A DIR.
PAU. :flor :flor :flor :flor
Imatge

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

...

Entrada Autor: Josep » dv. feb. 09, 2007 11:46 pm

.....Imatge................................................
Imatge

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » dl. feb. 12, 2007 1:03 pm

Hola a tots.

Nomes un petit comentari, si no vaig errat ( i si hi vaig rectifique-heu-me) aquest foro fa mes de un any que funciona, per cert molt be, i crec que no hi ha agut cap tema que portes tanta polemica i d'aquet tipus i ara comença, no ho acabo d'entendre.

Si aquesta discusio es portes a terma en un bar, amb una cervesseta a la taula, segur que ja estaria tancat, perque un cop veguda la cervessa i aixacarnos de la taula, ja s'auria acabat la discusio.

I un recordatori a tots, el nom d'aquet foro es:

Mototurisme Catalunya

I la adreça de la pagina:
mototurisme.cat
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 12, 2007 2:01 pm

SetCincTres ha escrit:Si aquesta discusio es portes a terma en un bar, amb una cervesseta a la taula, segur que ja estaria tancat, perque un cop veguda la cervessa i aixacarnos de la taula, ja s'auria acabat la discusio.
Totalment d'acord. A més a més, amb una cervesa tot es veu amb millors ulls, jejeje. :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. feb. 12, 2007 11:43 pm

Tanta cervesa, tanta cervesa!! Sinó en podeu veure !! que si us fan bufar ja la tenim.... ! :b9

Feu com jo i bebeu Whisky!!!! :Saltant

o sinó coscascola! :lol: :lol:
ImatgeUnforgiven

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dg. jul. 08, 2007 3:51 pm

Mi reitero i torno a proposar-ho
burruktala ha escrit: .......
No cal enfadar-se, ni sortir-se de polleguera per donar opinios. Simplement cal ser serio i fer-los des del mes pur respecta pels demés.
Hi caben totes les opinions aquí.
Jo vaig posar en inici un post només per a reflexionar, i en cap moment per ser excloent... mare de deu!!!!!!, i mira que abans de publicar un post m’hi mirooooo....

El meu punt de vista en el tema de l’ideari ( i gràcies els que ho han defensat en el meu nom), és en essència el que ha definit en MiquelPericas.
miquelpericas ha escrit:....un ideari no és una constitució, ni unes lleis, ni un estatut, ni res que se li assembli. Un ideari simplement pretén fer una definició global d'una agrupació de persones. No són excloents ni restrictius, simplement posen uns petits fonaments a la gran casa que s'està construint. Així doncs, tampoc és descabellat de fer-ne un, mentre segueixi aquest tarannà...
Per sobre de tot, el sentit comú, aquell que va en contra de les postures autoritàries, les imposicions i el llibertinatge.

Dir que aquest és un foro en català, crec que no és excloent. Però si que és un tret diferencial amb molts d’altres, i que a molts, (a quasi tots) això ens agrada.
El fet de que en aquest foro, es parli de moltes altres coses, que no només la moto, fa que tots ens coneguem millor i ens sentim més propers. Crec que és un altre qualitat que ens diferencia.
Que siguem un foro, en que la nostra conducció es pot considerar, tranquil·la :twisted: :twisted: , respectuosa amb les normes, anar amb les parelles, pel simple plaer de fer quilometres i visitar llocs nous, prevalent tot això per sobre de la velocitat pura i la competició, podríem també posar-ho al sac ja que penso que és quelcom que ens agrada a molts dels que sortim. ( i evidentment, ningú que vingui sol, o li agradi anar a fer tandes se l’hi dirà que no hi pot estar)

Per altre costat, dir que el foro no serveix per insultar, per fer propaganda o proselitisme de males practiques a la carretera, per exempla.
Definir que un post te que tenir unes regles al contestar-se. Tampoc li aniria malament al foro.
No crieu lògic, per exemple i sento si algú es sent eludit (a vegades no es sap com fer...) que quant es cita altre post, s’hi treguin les fotos si no son necessàries (si algú cita alguna de les meves cròniques....veurem dues o tres vegades les 60 o 70 fotos, per exemple), mides màximes de fotos pel foro ( no és normal que s’hi posin fotos per sobre dels 640x480, ja que trenquen l’estructura de la pàgina)... això per dir uns exemples.... hi ha moltes coses més.

A tot això que apunto per sobre i que proposava debati en el primer post, no crec que se li pugui dir que és fer política, ni militaritzar el foro, ni ser intransigent, ni excloent, ni moltes coses que algú, suposo per mal entès ha dit.

Sempre he pensat que ha un fill, se li te que donar quelcom més que menjar. Se li tenen que donar uns valors i uns hàbits, sobretot quant son petits.
Com aquell que diu, Mototurisme fa quatre dies que va néixer. Ara, i no desprès, que som quatre i ben avinguts, es l’hora de posar uns fonaments forts perquè això es faci gran i difícil de tombar.

A lo millor ja els hi te, i amb això, amb aquestes discussions, els refermem, per això sempre dic, que les discussions, es cert que davant una cervesa sonen millor, però tampoc cal defugir-los online....
.....
Imatge

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”