Saludos desde Bcn.
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dv. nov. 28, 2008 1:28 pm
Saludos desde Bcn.
Hola,
Me llamo Jaime, soy de barcelona y antes que nada quisiera felicitaros por el "buen rollo" que se respira en el foro y las salidas que organizais que tienen muy buena pinta.
Hasta hace unos pocos días (6 de octubre) tenia una BMW R1100 RT, pero despues de un encontronazo con una ambulancia :evil: , me he quedado sin moto y con siete costillas rotas......, nada para lo que podía haber sido.
Pero ya tengo pedida una R 1200 RT full, de hecho ya esta en el concesionario (que bonita xdios :D ) a la espera de matricularla cuando este más recuperado, que calculo que será aprox. a mediados de diciembre.
Bueno de momento nada más (vaya tocho), espero poder conoceros pronto en persona y colaborar en el foro en lo que pueda.
saludos.
Me llamo Jaime, soy de barcelona y antes que nada quisiera felicitaros por el "buen rollo" que se respira en el foro y las salidas que organizais que tienen muy buena pinta.
Hasta hace unos pocos días (6 de octubre) tenia una BMW R1100 RT, pero despues de un encontronazo con una ambulancia :evil: , me he quedado sin moto y con siete costillas rotas......, nada para lo que podía haber sido.
Pero ya tengo pedida una R 1200 RT full, de hecho ya esta en el concesionario (que bonita xdios :D ) a la espera de matricularla cuando este más recuperado, que calculo que será aprox. a mediados de diciembre.
Bueno de momento nada más (vaya tocho), espero poder conoceros pronto en persona y colaborar en el foro en lo que pueda.
saludos.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Tot i l'ensurt amb l'ambulància (7 costelles trencades, ufffff) i la destrossa de la 1.100, veig que no se t'han tret les ganes de tornar a anar en moto. Admirable, si senyor. :bow
Mentre et recuperes totalment i esperes la RT, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :cerv
Tot i l'ensurt amb l'ambulància (7 costelles trencades, ufffff) i la destrossa de la 1.100, veig que no se t'han tret les ganes de tornar a anar en moto. Admirable, si senyor. :bow
Mentre et recuperes totalment i esperes la RT, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :cerv

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola Jaume,
Benvingut al foro des de Tarragona. Aixó de trencar-te set costelles contra una ambulancia... collons quin ensurt!!!!
A veure si et recuperes rapidament i aviat et podem tenir entre nosaltres (fisicament vull dir) amb la teva nova i flamant 1.2 RT, se del cert que van molt i molt, n'hi ha una per aqui que un dia d'aquests que ja no la podre seguir!!!!
Fins aviat.

Benvingut al foro des de Tarragona. Aixó de trencar-te set costelles contra una ambulancia... collons quin ensurt!!!!
A veure si et recuperes rapidament i aviat et podem tenir entre nosaltres (fisicament vull dir) amb la teva nova i flamant 1.2 RT, se del cert que van molt i molt, n'hi ha una per aqui que un dia d'aquests que ja no la podre seguir!!!!
Fins aviat.
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
-
- Presentats
no, pararon para atenderme (solo falta que me huieran dejado tirado), pero vino otra, que cuando me llevaban al hospital me comentaron que la ambulancia del accidente era la más moderna de catalunya :?: :?: , no voy a reproducir las palabras que conteste....... porque me echais del foro :lol: .Randy-650 ha escrit:Una pregunta, JJRT.....la mateixa ambulància amb la que vas topar et va portar a l'hospital? :shock:
-
- Presentats
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Molts ànims en la teva recuperació de l'accident.
Molts ànims en la teva recuperació de l'accident.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola Jaime, benvingut al fòrum
Set costelles i una ambulància, sembla un bon còctel.
Felicitat per la nova moto, i per el que dius encara has tingut sort; espero conèixer-te aviat
Set costelles i una ambulància, sembla un bon còctel.
Felicitat per la nova moto, i per el que dius encara has tingut sort; espero conèixer-te aviat
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
-
- Presentats