http://www.arturaragones.com/spa/item/AR001.html

Moderador: Airald
Quanta raó tens, noi...James Bond ha escrit:TOTAL ............................................................................ 93.500 €
Abans de la crisi això no era res, xavalla. 17.000.000 de pessetes, amb un augment d'uns quants anys més d'hipoteca el banc o caixa t'els donava perque et poguessis comprar un Cayenne, un Touareg o inscriure't al Dakar.
Mira si era fàcil !!!!! :D :D :D
Ah ! I si volies tornar el proper any, cap problema, allarguem uns anys mes, ja pagaran els nets o els besnéts.
Vsssssss
007
Si no ho he vist malament no es el presupost de l'any passat: es el de fa 2 anys, el del 2007, hi han altres dades del 2008, l'any passat, i altres de 2009, que sembla que es el començaran d'aquí a 4 dies!!Steelman ha escrit:Mireu es el presupost de Artur Aragones per al Dakar anulat del any passat
Jo tinc entès que el combustible que els hi costa 60€ és el super-refinat que fan servir a la F-1. Als rallys tipus Dakar fan servir una benzina més o menys com la que podem trovar a qualsevol surtidor, això sí, una mica més pura. :roll:Albert ha escrit:Holaaaa,
Avui he vist en no se quin canal de la TV una especie de publi-reportatge gratuit de REPSOL (a les noticies vaja). Deien que la benzina que utilitzan en competició es "molt especial" que no ho dubto, i que te un cost de 60 € el litre!!!.
L'equip Repsol te la previsió de gastar 30.000 litres en tot en Rally, i deien que tots aquest combustible era nomes per els 4 cotxes que porten en competició!!!
Em sembla que porten mes presupost que el que podria somniar l'Artur.
:evil: :evil: :evil:
Potser per la benzina si, que li donen la "barateta" peró l'equip oficial de la Petrolera??Randy-650 ha escrit:Jo tinc entès que el combustible que els hi costa 60€ és el super-refinat que fan servir a la F-1. Als rallys tipus Dakar fan servir una benzina més o menys com la que podem trovar a qualsevol surtidor, això sí, una mica més pura. :roll:Albert ha escrit:Holaaaa,
Avui he vist en no se quin canal de la TV una especie de publi-reportatge gratuit de REPSOL (a les noticies vaja). Deien que la benzina que utilitzan en competició es "molt especial" que no ho dubto, i que te un cost de 60 € el litre!!!.
L'equip Repsol te la previsió de gastar 30.000 litres en tot en Rally, i deien que tots aquest combustible era nomes per els 4 cotxes que porten en competició!!!
Em sembla que porten mes presupost que el que podria somniar l'Artur.
:evil: :evil: :evil: