Dic que em fa por ....aquesta moto, la Buell 1125 Café Racer. :shock:

Mireu, mireu, sembla que estigui enfadada i tot!!!! :shock:

Moderador: Airald
L'altre dia feien la jornada de portes obertes Harley Davidson. Si ho arribo a saber abans hi anem xino-xano, jo també vull provar un bitxo d'aquests..... :roll:gs12 red ha escrit:sembla l´alien 2 amb moto. :P però es una moto que m´agradaria provar, la veritat :P
Randy-650 ha escrit:L'altre dia feien la jornada de portes obertes Harley Davidson. Si ho arribo a saber abans hi anem xino-xano, jo també vull provar un bitxo d'aquests..... :roll:gs12 red ha escrit:sembla l´alien 2 amb moto. :P però es una moto que m´agradaria provar, la veritat :P
gs12 red ha escrit:sembla l´alien 2 amb moto. :P però es una moto que m´agradaria provar, la veritat :P
alucinamaripili ha escrit:Doncs una collada amb aquest trastet no m'imporataria gens...
segur que van donar massa "gas" i no estava preparada!!!Deivid ha escrit: ...
Ostres, el divendres vem anar a fer un cafetó al bareto del costat de la feina i pesem sempre per la porta de la Harley i estaben probant una (rotllo accelerar-la i escoltar-la) entrem al bareto i al sortir veiem a 3 paios de la Harley apagant les flames de la moto....que fort, s'els hi estaba cremant !!!
En fi, anècdotes...
V'sss
Tots nosaltres, per molt be que podem portar la moto, hem de tenir en compte que anem sobre dues rodes, amb tots els perills que això comporta.Angel ha escrit: ...un company de feina al qual el tinc (jo i tots els companys moteros de la feina) per prudent i assenyat (i ho es), fa dues setmanes va patir un greu accident ...
Res ho volia dir i prou!Albert ha escrit:Hola Jordi
Gracies, peró: i això que hi pinta aquí!!!Steelman ha escrit:Aquest cap de setmana passat a Reus varen fer la Custom Sunday (em vaig enterar tard, si no ho hauria posat al forum)
:shock: :shock: :shock:
Ah, val. Es com l'antic acudit del Eugenio de la logica i els gais, haver-ho dit abans!!!Steelman ha escrit: :oops: :oops: :oops: :oops:
la moto de dalt es uan Buell,
Buell es de Harley Davidson
Harley Davidson son motos Customs
Customs son les motos del Custom Sunday de Reus
Per aixo ho he dit
Veus com venia a compte!! I era la mar de sencilla la relació!!!
:oops: :oops: