Sortideta diumenge???

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Sortideta diumenge???

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. des. 03, 2008 10:37 am

Algú té una genial ruta amb dinaret pel diumenge?

En parlem i sortim, que nosaltres en tenim ganes i farà bon temps. :wink:

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. des. 03, 2008 10:54 am

ostres..........

nosaltres tenim la caminada solidària amb la Marató de TV3........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. des. 03, 2008 10:59 am

Jo gaire bé no puc treure la moto, però a més és el Mercat Medieval i suposso que poc o molt tindré feina amb els sagals.
ImatgeImatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dc. des. 03, 2008 12:41 pm

Sagal ha escrit:Jo gaire bé no puc treure la moto, però a més és el Mercat Medieval i suposso que poc o molt tindré feina amb els sagals.
Sagal,aquest any el Mercat Medieval,no podrem venir,esterem per les terres d'Alicant,del 5 al 8,per anar a trevallar el 9.Es un viatge regal de la donaper el meu "cumple".
Una salutació per tota la cilla castellera i com no per tu i la Dolors.
Vini :shock: i Tensi :D
.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. des. 03, 2008 1:52 pm

Nosaltres no hi tenim ruta prevista diumenge, pero si una de xula pendent de fer que la podriem fer diumenge.

A veure com evoluciona tot.

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. des. 03, 2008 2:26 pm

Vendetta ha escrit:Nosaltres no hi tenim ruta prevista diumenge, pero si una de xula pendent de fer que la podriem fer diumenge.

A veure com evoluciona tot.
Doncs apunta'n 2 :wink:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. des. 03, 2008 11:54 pm

Doncs bè, la ruta que comentava es amb destinaciò a Su.

Comor su, què?¿ bè, jo tambè vaig pensar el mateix, la primera vegada que vaig sentir aquest nom.

Què hi ha a su? doncs jo no ho sè, a prop hi ha Massa Fred.. com a tot arreu.. Ah no! que es diu Masia Fred! perdò, un poble. Mès a prop hi ha Freixenet.. alguna bombolleta? Tambè hi han miracles.. En fi, s'ha d'anar investigar, pq aquella gent d'allà posen uns noms als seus pobles..

La ruta és aquesta.
ruta
El dilema d'aquesta ruta és hora i punt de trobada.

Opciò 1 i preferible des de girona, ja que llavors es passa per rupit, cantonigros.. etc, però son km i no sè si estaràn bè de tema gel per aquella zona i hora. Per ara si.

Opciò 2. quedar a Vic.

Bè, vosaltres direu.

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. des. 05, 2008 4:06 pm

Finalment i prèvia consulta amb la mestressa, anirem a Vic a fer un bon esmorzaret, una volteta pel mercat i un bon dinaret....en moto és clar. :D

Però la ruta aquesta m'agradaria molt quan no foti tanta rasca. :wink: Ja està posada a l'agenda de pendents.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. des. 05, 2008 10:25 pm

alucinamaripili ha escrit:Finalment i prèvia consulta amb la mestressa, anirem a Vic a fer un bon esmorzaret, una volteta pel mercat i un bon dinaret....en moto és clar. :D

Però la ruta aquesta m'agradaria molt quan no foti tanta rasca. :wink: Ja està posada a l'agenda de pendents.
Menjareu pa de pessic ? :D :D

VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » ds. des. 06, 2008 11:43 am

Tant parlar de fred, ja m'heu constipat, entre vosaltres, i algu que volia anar a Munich..

A mi tambè m'hi feia patir el fred, o sigui que tambè l'aplaçarè.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 06, 2008 2:25 pm

Jo avui he sortit a fer una petita volta i he observat que hi ha moooolta humitat per tot arreu, i la humitat és més emprenyadora que el fred. Al menys a mi. :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 06, 2008 3:06 pm

Randy-650 ha escrit:Jo avui he sortit a fer una petita volta i he observat que hi ha moooolta humitat per tot arreu, i la humitat és més emprenyadora que el fred. Al menys a mi. :?
Ni humitat, ni fred,...a mi l'unic que m´emprenya es el vent. La resta.....disfrutes la moto d´altres maneres
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » ds. des. 06, 2008 4:48 pm

Acabo d´arribar de fer una volteta Segarra,Urgell,Noguera,i a aquesta hora 9 graus ,prou be,però al matí chungo,fred i moll.Vaig descobrint carreteretes i poblets amagats. :roll: imagines fer un día una ruteta per la gent de mototurisme?,però es clar portar el maiot groc....Sagal,Luis,Josep,Bond,Randy....quina responsabilitat :lol:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » ds. des. 06, 2008 5:19 pm

oscar ha escrit:però es clar portar el maiot groc....Sagal,Luis,Josep,Bond,Randy....quina responsabilitat :lol:
El mallot ja no pot tenir més responsables, eh, per decreto ens toca em en JoanF em en Luis o a mi. Nosaltres ja estem acostumats a portar el ritme ràpid, no tothom pot anar darrera eh.
Penseu que.... i si no que ho digui en Luis, que des de darrera si vols atrapar el Road leader has de correr molt i no tothom esta preparat per ocupar aquest lloc.

:lol: :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. des. 06, 2008 6:11 pm

Sagal ha escrit:
oscar ha escrit:però es clar portar el maiot groc....Sagal,Luis,Josep,Bond,Randy....quina responsabilitat :lol:
El mallot ja no pot tenir més responsables, eh, per decreto ens toca em en JoanF em en Luis o a mi. Nosaltres ja estem acostumats a portar el ritme ràpid, no tothom pot anar darrera eh.
Penseu que.... i si no que ho digui en Luis, que des de darrera si vols atrapar el Road leader has de correr molt i no tothom esta preparat per ocupar aquest lloc.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Digues que si, Santi, digues que si...... ja ja ja ja ja

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 06, 2008 6:43 pm

oscar ha escrit:Acabo d´arribar de fer una volteta Segarra,Urgell,Noguera,i a aquesta hora 9 graus ,prou be,però al matí chungo,fred i moll.Vaig descobrint carreteretes i poblets amagats. :roll: imagines fer un día una ruteta per la gent de mototurisme?,però es clar portar el maiot groc....Sagal,Luis,Josep,Bond,Randy....quina responsabilitat :lol:
La responsabilitat no recau sols en qui porta l'armilla groga, recau en tots i cadascú dels integrants a la sortida, tant qui va primer, com últim, com el dotzè o el setè. :ban Sense deixar-nos als cuilleros, els més imprescindibles a les sortides. :form
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » ds. des. 06, 2008 7:31 pm

Randy-650 ha escrit:
La responsabilitat no recau sols en qui porta l'armilla groga, recau en tots i cadascú dels integrants a la sortida, tant qui va primer, com últim, com el dotzè o el setè. :ban Sense deixar-nos als cuilleros, els més imprescindibles a les sortides. :form
Per això les sortides cada vegada hi ha més gent Randy, perquè la gent s'implica tothom, tothom col-labora en lo que es possible i els reusltats saltan a la vista. :wink: :!:
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. des. 06, 2008 8:59 pm

Així doncs, ens trobem demà...

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » ds. des. 06, 2008 11:45 pm

Ho sento,però crec que no ho heu entès bé.La veritat ès que no és la meva idea portar el mallot,ja em va be com està,però el tema del ritme no es que algú tingui mes o menys ritme cadascú ha d´anar comode
i punt.Jo la veritat ès que no tinc queixa,cap problema.El tema era més per les rutes que pel lloc a la filera. :evil:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dg. des. 07, 2008 5:42 am

oscar ha escrit:Ho sento,però crec que no ho heu entès bé.La veritat ès que no és la meva idea portar el mallot,ja em va be com està,però el tema del ritme no es que algú tingui mes o menys ritme cadascú ha d´anar comode
i punt.Jo la veritat ès que no tinc queixa,cap problema.El tema era més per les rutes que pel lloc a la filera. :evil:
Oscar si que t'hem entès, estem fent conya, eh :lol: :lol: :lol:
Vinga arreveure
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”