MERCAT MEDIEVAL A VIC
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
MERCAT MEDIEVAL A VIC
Si algú ve aquest cap de setmana a Vic al Mercat Medieval, feu-ho saber, eh, aixi si podem ens veiem.
VINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
VINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Sagal
- Presentats
Hi haura un bar dels Sagals d'Osona al Pont Roma o sigui al inici del Portalet, jo no hi seré sempre però hi haure de ser per alla, però si algu ve al Mercat feu una trucada, Jo em tota sinceritat us dire si i soc o no.CISCU ha escrit:Que estàs em algun estan, perquè si es agüi fermo sabé i encara que no ens cuinegem personalment, pesaria a abeurat diumenge igual me escapo em tota la família
si voleu feu-me un privat i us donare el telefono.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 03, 2008 1:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Sagal
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Alucinamaripili
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Sagal
- Presentats
Doncs si veniu estare encantat. Ja sabeu com si fosiu a casa vostra.alucinamaripili ha escrit:És que si venim, venim per veure't a tu, el mercat ja l'he vist...Sagal ha escrit:Si us animeu, truqueu, eh, si no m'emprenyo.alucinamaripili ha escrit:Doncs és bona idea, l'any passat hi vam anar i està molt bé.

- Sagal
- Presentats
Bé ja sabeu que no és el meu fort, però us faré 5 cèntims del Mercat Medieval comença divendres al matí i acaba dilluns a les 21.00. A grans trets esta distribuit de la següent manera.
A) Rambla Montcada direcció Rambla del Passeig, B) Plaça dels Martirs i despres a la D) agafar el carrer estret fins a Plaça Major.

Com arribar i aparcar més o menys bé:
Venint de Barna C-17 sortim a Vic sud, la primera sortida que trobareu de Vic desprès de Tona. Agafeu direcció centre Vic Passeig de la Generalitat, o sigui quant deixeu la C-17 tot a la dreta.

Un cop sereu a la rotonda del Passeig de la generalitat (segons pròxim dibuix carretera Barcelona, que la coneixereu perquè veureu que una mica abans de la rotonda hi ha una escola d'aquestes amb moduls de paleta. doncs agafeu a la dreta direcció Avinguda Rafael de Casanova, en el proxim dibuix no hi ha carretera marcada pero hi és ok?

Direcció carrer de Santa Anna, ja veureu que es el primer que dignament podeu agafar a l'esquerra i aneu fins al final d'aquest carrer i a l'esquerra de nou. Anireu a parar a una rotonda punt A

Tot aquest tram és Avinguda dels Paissos Catalans des de la A a la B (Aqui és N 41º55'33.39" E 2º 15' 51.37") a la banda dreta segur que aparcareu en algun lloc, podeu provar a l'esquerra, però no cal, el següent dibuix veureu per anar a peu del punt B d'abans fins a començar a la Rambla de Montcada, no hi ha gaire bé res. És des de A fins a D del proxim dibuix

Per acabar un resum fet bastament, el bar del sagals es la zona marcada amb blau "seria el punt D de l'anterior dibuix" allà i sere bastant, les rotondes us les marco amb verd i la ruta a lo bastorro amb vermell, el que es perdi que em truqui i el vaig a buscar,

A) Rambla Montcada direcció Rambla del Passeig, B) Plaça dels Martirs i despres a la D) agafar el carrer estret fins a Plaça Major.

Com arribar i aparcar més o menys bé:
Venint de Barna C-17 sortim a Vic sud, la primera sortida que trobareu de Vic desprès de Tona. Agafeu direcció centre Vic Passeig de la Generalitat, o sigui quant deixeu la C-17 tot a la dreta.

Un cop sereu a la rotonda del Passeig de la generalitat (segons pròxim dibuix carretera Barcelona, que la coneixereu perquè veureu que una mica abans de la rotonda hi ha una escola d'aquestes amb moduls de paleta. doncs agafeu a la dreta direcció Avinguda Rafael de Casanova, en el proxim dibuix no hi ha carretera marcada pero hi és ok?

Direcció carrer de Santa Anna, ja veureu que es el primer que dignament podeu agafar a l'esquerra i aneu fins al final d'aquest carrer i a l'esquerra de nou. Anireu a parar a una rotonda punt A

Tot aquest tram és Avinguda dels Paissos Catalans des de la A a la B (Aqui és N 41º55'33.39" E 2º 15' 51.37") a la banda dreta segur que aparcareu en algun lloc, podeu provar a l'esquerra, però no cal, el següent dibuix veureu per anar a peu del punt B d'abans fins a començar a la Rambla de Montcada, no hi ha gaire bé res. És des de A fins a D del proxim dibuix

Per acabar un resum fet bastament, el bar del sagals es la zona marcada amb blau "seria el punt D de l'anterior dibuix" allà i sere bastant, les rotondes us les marco amb verd i la ruta a lo bastorro amb vermell, el que es perdi que em truqui i el vaig a buscar,

- Sagal
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sagal ha escrit:Quin rotllo us he fotut, si algú vol més informació que em faigi un privat i em convidi a una cervesa i ja l'acompanyaré :lol: :lol:
Jo no ho he entès gaire i m'he fet un lio, m'ho pots tornar ha explicar encara amb més detall ? :D :D :D
VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
Tu juro que sabia que sortiries tu, tens que ser tu :lol: :lol: :lol: Saps que faig tot el que puc, no em fotis bulla eh?, si no hi trobes telefona al 111818 a 0,42 centims el minut :lol: :lol: :lol:James Bond ha escrit:Sagal ha escrit:Quin rotllo us he fotut, si algú vol més informació que em faigi un privat i em convidi a una cervesa i ja l'acompanyaré :lol: :lol:
Jo no ho he entès gaire i m'he fet un lio, m'ho pots tornar ha explicar encara amb més detall ? :D :D :D
VVVVs
007

- Alucinamaripili
- Presentats
- Sagal
- Presentats