Ja no és obligatori portar l'assegurança a sobre

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Ja no és obligatori portar l'assegurança a sobre

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 30, 2008 11:13 pm

Aqui ho podeu veure:

http://www.dgt.es/was6/portal/contenido ... nsa102.pdf

Si no la porteu, aconsellen portar una còpia del imprès de la DGT d'aqui dalt, per si les mosques.... :roll:

Això sí, és aplicable als Mossos i a la Guàrdia Urbana també? A qui es refereixen quan diu "los agentes de Tràfico"? :roll: Parla de la Guardia Civil. I a Catalunya què em de fer dons?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. des. 01, 2008 9:16 am

Ja era hora. En l'epoca que estem l'unic que realment fa falta dur a sobre és el permis de conduir, la matricula, i el dni.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. des. 01, 2008 1:50 pm

Vendetta ha escrit:Ja era hora. En l'epoca que estem l'unic que realment fa falta dur a sobre és el permis de conduir, la matricula, i el dni.
i la moto :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 01, 2008 3:02 pm

kel ha escrit:
Vendetta ha escrit:Ja era hora. En l'epoca que estem l'unic que realment fa falta dur a sobre és el permis de conduir, la matricula, i el dni.
Vols dir? :lol: :lol:
ImatgeImatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. des. 01, 2008 3:59 pm

Sagal ha escrit:Vols dir? Laughing Laughing
Nomes faltaria que haguesim de portar una assegurança, per si anem caminant :D

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. des. 01, 2008 6:39 pm

kel ha escrit:
Perdona miquel, però a partir d'aqui podem entrar en un cicle i bucle infinit. Jo encara diria mès, i el casc. :twisted:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. des. 01, 2008 7:07 pm

sergi3 ha escrit:
Sagal ha escrit:Vols dir? Laughing Laughing
Nomes faltaria que haguesim de portar una assegurança, per si anem caminant :D
No ho dic pq en Kel diu i la moto? i jo remarco a sobre no la moto, pesa molt home
ImatgeImatge

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dl. des. 01, 2008 10:28 pm

Està bé sapiguer-ho!!!!
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. des. 02, 2008 7:55 pm

Holaaaa,

Es bo saber-ho, però en realitat no costa tant portar un paperet de no res que es el rebeut. Fins i tot mes senzill que portar impres aquest document, i segur que t'estalvies problemes a la llarga.

:( :? :?
Sort,

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. des. 03, 2008 1:50 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

Es bo saber-ho, però en realitat no costa tant portar un paperet de no res que es el rebeut. Fins i tot mes senzill que portar impres aquest document, i segur que t'estalvies problemes a la llarga.

:( :? :?
Encara costa menys no portarlo :twisted: :twisted:

Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » dc. des. 03, 2008 9:21 pm

FILLS DE P.... fa 1 mes o una mica mes en vam parar i tinc el seguro en dos pagaments .Con no portaba el de l´ultim semestre me la van fotre 60€ si la feia en un plaç de 20 dies 42€ anda k no es nota k es NADAL.Van trucar , van comprobar, tot en recla i me la foten.Li vaig dir educacament que si podia fer la vista grosa o sino que li anaba a buscar a casa fent una fotocopia per interenet, em comenta k les fotocopies no son legals si les treus de internet que han de estar marcades amb el segell del banc o caixa i encara en diu el tiu que imagines que no es pogues ficar en contacte amb la centraleta per verificar les teves dates i permisos? Li vaig comentar k si algun dia es trobes al meu cas que pensaria? Jo li vaig dir que pensaba k altres coses les fan pasar y mentres mes en regla vas pitjor et miren , sembla k vulgui k tothom vagin ilegals.I k sino es pogues ficar en contacte amb la centraleta doncs si hagues una urgencia que pasaria?
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. des. 03, 2008 10:14 pm

Holaaaa,
Vendetta ha escrit: Encara costa menys no portarlo :twisted: :twisted:
D’acord, però la moto es teva o dels Mossos? Hi penses a posar-hi benzina, oi? I en la teva feina ho agraeixes si t’ho posen fàcil, no? Doncs per què ha de ser obligació dels mossos saber si jo tinc assegurança o no? No he estat jo qui s’ha comprat un vehicle traient-me el corresponent permís i tot el que comporta?
A mi em van aturar una vegada per controlar si portava el rebut de l’assegurança i prou, em va emprenyar que no em van demanar ni el carnet d’identitat, ni el de conduir, ni la documentació de la moto, i si hagués estat una moto robada? I si jo no hagués tingut carnet de conduir?
Només de pensar els problemes que puc tenir si m’atropella un conductor sense carnet o sense assegurança valoro molt mes els controls per prevenir aquestes irregularitats.
A cada un les seves obligacions, i ja no per els Mossos, si no per respecte a la resta d’usuaris de les vies publiques.

Tot i que a mi també m'emprenya, no et pensis!!

:? :? :wink:
Sort,

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. des. 03, 2008 11:21 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
Vendetta ha escrit: Encara costa menys no portarlo :twisted: :twisted:
D’acord, però la moto es teva o dels Mossos? Hi penses a posar-hi benzina, oi? I en la teva feina ho agraeixes si t’ho posen fàcil, no? Doncs per què ha de ser obligació dels mossos saber si jo tinc assegurança o no? No he estat jo qui s’ha comprat un vehicle traient-me el corresponent permís i tot el que comporta?
A mi em van aturar una vegada per controlar si portava el rebut de l’assegurança i prou, em va emprenyar que no em van demanar ni el carnet d’identitat, ni el de conduir, ni la documentació de la moto, i si hagués estat una moto robada? I si jo no hagués tingut carnet de conduir?
Només de pensar els problemes que puc tenir si m’atropella un conductor sense carnet o sense assegurança valoro molt mes els controls per prevenir aquestes irregularitats.
A cada un les seves obligacions, i ja no per els Mossos, si no per respecte a la resta d’usuaris de les vies publiques.

Tot i que a mi també m'emprenya, no et pensis!!

:? :? :wink:
COM GOSES PLANTEJAR QUE LA MEVA MOTO SIGUI DELS MOSSOS? :twisted: :twisted: :evil: :evil: :martell :martell :wall

Control que tothom dugui el seguro? SI
Ajudar jo als mossos??¿? :b9 :martell :enfaduu :b9 NO Ja tenen prous medis i calers recaudats per espavilar-se solets, i cada cop en troben mès.

En la era que estem i que ho tenen tot informatitzat és absurd que et multin per no dur el paperet del seguro, al igual que si no el tens i no ho poden comprovar per centraleta, que amb una multeta et deixin marxar(o potser ja no t'hi deixen marxar), al igual que si ho han pogut comprovar t'hi multin, ho trobo de mala llet,prepotencia,orgullòs i recaudatori.

A mès he sentit que ja hi ha un sistema lector de matricules, comprova les dades, i si hi ha alguna anomalia un cotxe mès endavant t'atura. És com un radar movil però per a comprovar estigui tot en ordre, i em sembla que ja corre algun per Catalunya o hi està a punt.

Respon

Torna a “General”