MERCAT MEDIEVAL A VIC
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo voldira anar-hi, el que passa Sag-Al, és que no has posat un plànol de a on és Vic :oops: :oops: :oops: :oops:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Doncs saps que.....? ara m'han dit que s'ha anulat el mercat medieval. O sigui que agafeu l'autopista direcció Valencia, au. :lol: :lol: :lol:kel ha escrit:Jo voldira anar-hi, el que passa Sag-Al, és que no has posat un plànol de a on és Vic :oops: :oops: :oops: :oops:
Entre tu i en Ramon em busqueu, eh? :!:

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Si paseu per un lloc que hi han lletreros que posen "TARRAGONA", segiu-los i feu-me una trucada!!!Sagal ha escrit:Doncs saps que.....? ara m'han dit que s'ha anulat el mercat medieval. O sigui que agafeu l'autopista direcció Valencia, au. :lol: :lol: :lol:kel ha escrit:Jo voldira anar-hi, el que passa Sag-Al, és que no has posat un plànol de a on és Vic :oops: :oops: :oops: :oops:
Entre tu i en Ramon em busqueu, eh? :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:James Bond ha escrit:Sagal ha escrit:Quin rotllo us he fotut, si algú vol més informació que em faigi un privat i em convidi a una cervesa i ja l'acompanyaré :lol: :lol:
Jo no ho he entès gaire i m'he fet un lio, m'ho pots tornar ha explicar encara amb més detall ? :D :D :D
VVVVs
007
Llastima que seré fora perque sino hagues pujat.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
bé, jo ja t'ho pots imaginar, de bròquil en bròquil
Aquest cap de setmana m'he enmerdat amb uns colegues de Bagà a fer un brico molt espcial... hem muntat un taller de butifarres, i ens farem unes butifarres com per passar mig any cada família.
Apart farem una part experimental, de roquefort, d'espinacs... prometo fotos...que veureles les veureu... però de tastarles...
Aquest cap de setmana m'he enmerdat amb uns colegues de Bagà a fer un brico molt espcial... hem muntat un taller de butifarres, i ens farem unes butifarres com per passar mig any cada família.
Apart farem una part experimental, de roquefort, d'espinacs... prometo fotos...que veureles les veureu... però de tastarles...
-----------
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Home, uns quants kilets de butifarra de roquefort pels amics el día 14...no et pots negar, home. Bueno, si no pots uns quants kilets, tinc prou amb una butifarra per mi sòl, però que sigui de roquefort, eh?ARBE ha escrit:bé, jo ja t'ho pots imaginar, de bròquil en bròquil
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti tio, i tant que estas de broquil en broquil, jo encara no sé com tens temps, sempre la estas liant. ETS UN LIANTE. :lol: :lol:ARBE ha escrit:bé, jo ja t'ho pots imaginar, de bròquil en bròquil