viatge amb moto a munich
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
viatge amb moto a munich
Hola,
la setmana vinent la tinc de festa, i tinc moltes ganes de fer un petit viatge amb la meva moto. Vull anar a munich, viatge que sempre he fet amb cotxe.
Què m'aconselleu? vull dir a nivell d'equipament, cosetes a tenir en compte amb la moto (si, si ja porto reserva d'oli!)
V'sssssssssssssssss
la setmana vinent la tinc de festa, i tinc moltes ganes de fer un petit viatge amb la meva moto. Vull anar a munich, viatge que sempre he fet amb cotxe.
Què m'aconselleu? vull dir a nivell d'equipament, cosetes a tenir en compte amb la moto (si, si ja porto reserva d'oli!)
V'sssssssssssssssss
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: viatge amb moto a munich
M'ha fet gràcia lo de l'oli, de totes maneres equipat bé, perquè esta fotent un viruje que tela. I es clar que tinguis molt bon viatge.gandalfgs ha escrit:Hola,
V'sssssssssssssssss

- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
ospes he mirat el temps, els albergs on volia anar... la cosa està glassada! només hi ha neu!!!
m'encanta alemania pero ja em vaig glaçat a la moto i no em fa gaire gracia l'idea.
o sigui que viatge anulat, això em passa per escriure sense consultar avans!
hauré d'anar a algun lloc més a prop i amb no tanta neu... el que és segur és que marxo. :form :form
m'encanta alemania pero ja em vaig glaçat a la moto i no em fa gaire gracia l'idea.
o sigui que viatge anulat, això em passa per escriure sense consultar avans!
hauré d'anar a algun lloc més a prop i amb no tanta neu... el que és segur és que marxo. :form :form
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no la veig tant inconcient aquesta sortida.
Si esculls l'Autopasta no hi tindràs cap problema per mes neu que hi hagi, ara...si cau al mateix moment et tindràs de parar unes horetes solsament.
Això si abriga't de valent i tots els "tunings" que posssis a la moto i a tu, et semblaran pocs.
Salut.
Si esculls l'Autopasta no hi tindràs cap problema per mes neu que hi hagi, ara...si cau al mateix moment et tindràs de parar unes horetes solsament.
Això si abriga't de valent i tots els "tunings" que posssis a la moto i a tu, et semblaran pocs.
Salut.
Salut i kilómetres