jo no diré res...
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ei que quedi aqui pero...
La meva familia el castella el sabem parlar molt poc.
Aixi que una vegada la meva germana que es metge estava amb un intern en una intervencio quirurgica.
Resulta que l´intern era de Zaragoza i la meva germana li tenia de parlar en castella.
En un moment del operatori necessitaven una canya o palla per fer una aspiracio de no se que, com que a dir-ho en catala el "maño" no ho entenia la meva germana es gira cap a ell i li diu tota seria i al mig del quirofan.
- QUE SI QUERES QUE TE HAGA UNA PAJA
La meva familia el castella el sabem parlar molt poc.
Aixi que una vegada la meva germana que es metge estava amb un intern en una intervencio quirurgica.
Resulta que l´intern era de Zaragoza i la meva germana li tenia de parlar en castella.
En un moment del operatori necessitaven una canya o palla per fer una aspiracio de no se que, com que a dir-ho en catala el "maño" no ho entenia la meva germana es gira cap a ell i li diu tota seria i al mig del quirofan.
- QUE SI QUERES QUE TE HAGA UNA PAJA
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- ARBE
- Presentats
hosti, no m'en puc estar, ja no puc no dir res,
Bé, Jordi, falta saber que li va contestar el maño... potser és el teu actual cunyat ? :lol: :lol: :lol: no està mal com a forma de declararse, una mica brusca potser :lol: :lol: :lol:
M'has fet recordar una anècdota boníssima de la meva empresa:
Teníem un noi a la botiga, guapet ell, d'ulls blaus, jovenet, de tracte afable, un xai tendre... entra una tia, allò diguem de bandera, una Jaca, pata negra, falda cuiro, botes de taló... morenassa...
Li pregunta nosequè d'un portàtil i va el tiu i li contesta: "un momento que voy dentro a mirarlo y ahora salgo y te follo"
-textual us ho juro- va entrar s'em va fotre dins al despatx vermell, tremolant que no volia sortir, mort de vergonya, que no entenia com havia dit allò... brutaaaaal !!!!
la anada d'olla més bestia que conec en directe... fa 10 anys i encara ens riem recordant'ho
Bé, Jordi, falta saber que li va contestar el maño... potser és el teu actual cunyat ? :lol: :lol: :lol: no està mal com a forma de declararse, una mica brusca potser :lol: :lol: :lol:
M'has fet recordar una anècdota boníssima de la meva empresa:
Teníem un noi a la botiga, guapet ell, d'ulls blaus, jovenet, de tracte afable, un xai tendre... entra una tia, allò diguem de bandera, una Jaca, pata negra, falda cuiro, botes de taló... morenassa...
Li pregunta nosequè d'un portàtil i va el tiu i li contesta: "un momento que voy dentro a mirarlo y ahora salgo y te follo"
-textual us ho juro- va entrar s'em va fotre dins al despatx vermell, tremolant que no volia sortir, mort de vergonya, que no entenia com havia dit allò... brutaaaaal !!!!
la anada d'olla més bestia que conec en directe... fa 10 anys i encara ens riem recordant'ho
-----------
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- ARBE
- Presentats
doncs va aguantar estoïcament, una mica tallada, és clar, però cap problema, no s'ho va prendre malament.
Vaig fer entendre al nano que havia de ser ell que s'havia de disculpar (no volia sortir ni que el punxés), i res, va sortir, li va demanar disculpes, dient que no entenia que li havia passat, que li va sortir allò però que no sabia perquè, que no pensés que era un degenerat... i tot va quedar en res... (pensa que a més jovenet, tendre, espantat... feia pena :lol: :lol: :lol: )
llavors vaig sortir jo a continuar la gestió 'mercantil' per desagreujar tot plegat i no que no estessin incòmodes, i abans que ho pregunteu, no, a mi no s'em va escapar la llengua.
Vaig fer entendre al nano que havia de ser ell que s'havia de disculpar (no volia sortir ni que el punxés), i res, va sortir, li va demanar disculpes, dient que no entenia que li havia passat, que li va sortir allò però que no sabia perquè, que no pensés que era un degenerat... i tot va quedar en res... (pensa que a més jovenet, tendre, espantat... feia pena :lol: :lol: :lol: )
llavors vaig sortir jo a continuar la gestió 'mercantil' per desagreujar tot plegat i no que no estessin incòmodes, i abans que ho pregunteu, no, a mi no s'em va escapar la llengua.
-----------
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
:mestre :mestre :mestre D'AIXÒ SE'N DIUEN "TAULES"!!!!!!!!!!!!!!!! :ban :ban :banARBE ha escrit:doncs va aguantar estoïcament, una mica tallada, és clar, però cap problema, no s'ho va prendre malament.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!