Em sembla que l´hauré de canviar, doncs ara ja només faig que pensar-hi, havia pensat ficar-li les Batle Wing, si algú les porta em pot dir que tal van?
I el preu ?
Gracies
Moderador: Airald
Pep ja ho veus. Ho diu en Randy :D :D Has de tombar més als revolts, anar a "ritme", i no accelerar tant a les rectes per poder entrar al proper revolt només jugant amb el gas i el parell motor.Randy-650 ha escrit:Tens el pneumàtic pla, degut a que als revolts no l'aprofites del tot, penso. Les bicilindriques -com és el teu cas- i més tractant-se de una 1.000, al tenir tant de parell motor, fa que a l'obrir gas a les rectes es mengi molt el pneumàtic.
Pot ser normal, clar, que sols duri 8.000 km. :shock:
Randy no vull dir que no tinguis rao en les teves explicacions, però em sembla que no es el problema del Pep1600.Randy-650 ha escrit:Tens el pneumàtic pla, degut a que als revolts no l'aprofites del tot, penso. Les bicilindriques -com és el teu cas- i més tractant-se de una 1.000, al tenir tant de parell motor, fa que a l'obrir gas a les rectes es mengi molt el pneumàtic.
Això ho pots comprovar mirant-lo:PEPI600 ha escrit:La diagnosi del mecànic ha estat que s´ha cuadrat el neumàtic, motius varis, des de un defecte de composició del neumàtic, que estigues caducat....etc, el cas es que ja m´han fotut 155 €.
Suposo que demà la muntaré, finalment la Battle wing 502